دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
۳ |
۴
نصف پرسپولیس در تیم ملی/ شاگردان یحیی رکورد زدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با دعوت از مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک پرسپولیس ۶ یا ۷ سهمیه در تیم ملی خواهد داشت.

خبرورزشی - برای بازی با سوریه و در آخرین لحظات حامد لک به اردوی تیم ملی دعوت شد. او برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و در لیست ۴۷ نفر هم شانس دارد. از طرفی کنعانی زادگان، امیری و نوراللهی را باید جز ملی‌پوشان ثابت پرسپولیس به حساب آورد.

به این نفرات میلاد سرلک، مهدی ترابی و کمال کامیابی نیا را هم اضافه کنید که در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشتند. حتی شنیدیم نام شهریار مغانلو هم در لیست بود که در نهایت خط خورد و با این حساب باید گفت پرسپولیس با احتساب دعوت احتمالی از حامد لک هفت ملی پوش در لیست ۴۷ نفره خواهد داشت. البته در آخرین لحظات احتمال ایجاد یکی دو تغییر وجود دارد اما در حال حاضر و تا قبل از دربی نصف پرسپولیس در تیم ملی جای دارند.

طبق اعلام قبلی مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته تیم‌های ملی قرار است لیست این تیم برای رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی اواخر اردیبهشت‌ماه و احتمالاً بعد از دیدارهای پرسپولیس و استقلال در جام حذفی به طور رسمی اعلام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    کار به آبی و قرمز ندارم ولی اگه قراره با این ترکیب که بیشترش از لیگ دوزاری خودمونه تیم تشکیل بدیم که تو جام جهانی جلو ستاره های فوتبال جهان بازی کنیم آرزو میکنم جام جهانی که هیچ پامون به مرحله پلی آف هم نرسه
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    باید حدقل یازده تا از تیم ملی رو بازیکن های پرسپولیس باشه اگه تیم ملی میخاد دوباره زنده بشه! تیمی که به لطف برانکو بزرگ و بعد از اون به دست شاگرد خوبش آقا یحیی در تاریخ باشگاهی سرزمین تا ابد پارس و آسیا ماندگار شدند. و یقین بدانید دیگر این تیم با این کیفیت و خوبی در ایران تکرار نخواهد شد. درود بر عشق هشتاد ملیون پارسی و آریایی سرزمین تا ابد پارس پرسپولیس بزرگ.
    • .،. IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      بله لابد باید امثال آزمون جهانبخش قدوس و عابدزاده مجید حسینی و صادق محرمی و سعید عزت‌اللهی و صیادمنش که لژیونر هستن و تجربه اروپا دارن خط بخورن تا بازیکنایی که هیچی از فوتبال اروپا سرشون نمیشه بیان مارو ببرن جام جهانی بعد جلو آرژانتین و مسی و بازیکنای تاپ جهان افتخار آفرینی کنن ماهم مثلا چ قد خوشحالیم!! همین الانشم که تیم ملی بدبخت شده به خاطر امثال ویلموتس و اسکوچیچه که بازیکنای ناشناس رو به بازیکنای مطرح خارج از کشور ترجیح دادن و الان داریم دعا میکنیم که جام جهانی بریم یه زمانی کیروش بود با لژیونرا و دورگه ها خیالمون راحت بود جام جهانی میریم ولی به خاطر امثال شما به این روز افتادیم امیدوارم روزی برسه که سرمربی بیاد که انقدر دورگه ها و لژیونر هارو دعوت کنه که دیگه نیاز به بازیکنای لیگ دوزاری ایران نباشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی