نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
۰ |
۰
کومان: محرومیت بارسا اهمیتی برای من ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان می‌گوید ماجرای محروم شدن بارسلونا از رقابت‌های اروپایی به یوفا بستگی دارد.

خبرورزشی - رونالد کومان سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با لوانته گفت که آنها هنوز هم برای قهرمانی در لالیگا شانس دارند.

کومان در این کنفرانس خبری بیان کرد: «فکر می‌کنم که هر ۳ تیم بالای جدول لالیگا برای قهرمانی شانس دارند. لالیگا هنوز برای ما از دست نرفته است. اتلتیکومادرید همچنان پیشتاز است اما ما نباید کاری به نتایج سایر تیم‌ها داشته باشیم و باید حواس‌مان را به بازی‌های خودمان بدهیم چون همیشه راهی وجود دارد اما اول و مهمتر از همه این است که ما بازی‌های خودمان را ببریم.»

کومان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند تصور کند بارسلونا فصل آینده از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود هم گفت: «نمی‌توانم درباره این موضوع اظهار نظر کنم چون در مورد سوپرلیگ اطلاعات کافی ندارم و در جریان سازوکار آن نیستم. این موضوع به یوفا مربوط می‌شود. نمی‌دانم که امکان محروم شدن‌مان از سوی یوفا وجود دارد یا نه. در حال حاضر هم این موضوعی نیست که برای من اهمیت داشته باشد.»

سرمربی بارسا درباره داوری‌های بحث‌برانگیز هم بیان کرد: «در مورد قضاوت داوران در بازی های حساس هم باید بگویم که من یک روز نظرم را درباره این موضوع (VAR) بیان کردم اما نظرم چیزی را عوض نکرد. اگر رئال فکر می‌کند که در حقش ناداوری شده است، مشکل خودش است. به جای تماشای بازی آنها با سویا، بازی یوونتوس اینتر را تماشا کردم چون ترجیح می‌دهم آرامش خود را حفظ کنم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی