کنایه‌های تند مدیر سپاهان به پرسپولیس/ عقده قهرمانی نداریم/ مگر پرسپولیس به کشور دشمن می‌خواهد برود؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه پرسپولیس دو روز قبل از ورود به ایران، درخواست لغو مسابقه را داشت و بالاخره با فشارهایی که از بالا و پایین آوردند باعث تعویق بازی شد.

خبرورزشیرضا فتاحی در مورد اتفاقات پایان بازی سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت: اول از کلیه هواداران عزیزیمان که باعث دلگرمی ما می‌شوند تشکر می‌کنم. از چند روز قبل از برگزاری مسابقه طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام کرده بود، متاسفانه پرسپولیس دو روز قبل از ورود به ایران، در خواست لغو مسابقه را داشت و بالاخره با فشارهایی که از بالا و پایین آوردند باعث تعویق بازی شد که به برنامه کادر فنی ما لطمه زد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

وی افزود: محرم نویدکیا اعلام کرد ما هیچ گونه اعتراضی به برنامه مسابقات با فاصله ۲ هفته نداریم، ولی  اینکه بیایند ۴ روز قبل از بازی با فشار به تعویق بیندازند درست نبود. قرنطینه را بهانه کردند اما فدراسیون کلیه امکانات کمپ تیم ملی را در اختیارشان قرار داد. اعلام کردند ما نمی‌توانیم تمرین کنیم که سایت فدراسیون این موضوع را تکذیب و اعلام کرد در کمپ تیم ملی تمرین کردند و کلیه امکانات در اختیارشان بوده است.

مدیر تیم سپاهان تصریح کرد: بعد از اینکه بازی توسط سازمان لیگ به تعویق افتاد قرنطینه پرسپولیس هم به پایان رسید. باشگاه ما بعد از تعویق بازی هیچ گونه مصاحبه و اعتراض نکرد که این مساله سیاست باشگاه بود. نویدکیا اعتراض کرد که چرا دیر اعلام کردند. سیاست مدیریت و سرمربی ما در این فصل دوری از هوچی گیری، هیجانات کاذب و موضع گیری‌های غیر اخلاقی بوده و با رفتار متین و دور از جنجال رسانه را منشا کارمان قرار دادیم و  هرگونه اعتراض را از مجرای قانونی خودش دنبال می‌کنیم.

وی افزود: موضوع دوم؛ مصاحبه‌ها و بیانیه‌های قبل از مسابقه است. گفتند می‌خواهیم از تهران  به اصفهان آب ببریم که یک موضوع فسیل شده است که بازیکنان اسبق آن باشگاه همه در موردش صحبت کردند. روز قبل از بازی از سازمان لیگ درخواست می‌کنند امنیت ما را تامین کنید. مگر تیم پرسپولیس به کشور دشمن می‌خواهد برود؟ مردم اصفهان بیشترین شهید را در این کشور دادند. مردم با اخلاق، با فرهنگ و با شرف هستند. این حرف درستی نبود. با توجه به این مسائل آیا تنش‌های قبل از مسابقه از ما بود یا پرسپولیس؟

فتاحی گفت: ما همیشه از بازیکنان سابق خودمان که در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند تقدیر می‌کنیم ولی مسئولان پرسپولیس در جلسه هماهنگی که متاسفانه به ساعت جلسه هم اهمیت ندادند و با یک ساعت و۲۰ دقیقه تاخیر حاضر شدند، اعلام کردند که انجام نشود و گفتند باعث به هم خوردن تمرکز تیم می‌شود. ما هم این کار را انجام ندادیم. در جلسه هماهنگی که با دو نماینده سازمان لیگ داودزاده و روشنک و کلیه عوامل هیات فوتبال استان و نیروی انتظامی‌برگزار شد، پیروانی از نیروی انتظامی‌ تقدیر و تشکر کرد. نمی‌دانم چه شده که بعد از رفتن به هتل این صحبت‌ها را انجام می‌دهد؟

وی در مورد اینکه آیا اتفاقات قبل از بازی باعث این جریانات شد، اظهار داشت: نویدکیا قرار بود در مصاحبه قبل از بازی از هواداران خواهش کند که فقط تیم خودشان را تشویق کنند. ولی بعد از بیانیه‌های پرسپولیس، نویدکیا گفت همه هواداران بیایند مقابل هتل خودمان که مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید. خود من به سمت هتل پرسپولیس رفتم و شاهد حضور هیچ هوادار سپاهان در آنجا نبودم. حتی نیروهای امنیتی به صورت شبانه روزی آنجا بودند. هیچ هواداری از سپاهان نبود و فقط هواداران پرسپولیس آنجا بودند و تیمشان را تشویق می‌کردند.

فتاحی افزود: تا لحظه خروج از هتل، از هتل به ورزشگاه و از ورزشگاه به فرودگاه، نیروهای امنیتی آنجا حضور داشتند. صبح روز مسابقه، داود زاده و روشنک که از آن‌ها تشکر می‌کنم در محل اسکان پرسپولیس حضور داشتند و شاهد آرامش کامل و حضور نیروهای انتظامی‌بودند. حتی سرپرست پرسپولیس این موضوع را به روشنک اعلام کرد. حتی بعد از آن، به هتل ما آمدند و جلسه ای هم با من و نوید کیا برگزار کردند.

مدیر تیم سپاهان عنوان کرد: کلیه عوامل انتظامی‌پرسپولیس را تا ورزشگاه اسکورت کردند و حتی راننده هم گفت هیچ مشکلی جهت اعزام تیم نبود. در فیلم‌ها مشخص است که پرسپولیس خیلی راحت وارد ورزشگاه شد. پیروانی قبل از اعزام تیم به ورزشگاه برای هوادارانشان سخنرانی و تشکر کرد. پرسپولیس یک ساعت و سی دقیقه قبل از مسابقه در ورزشگاه بود اما ما حدود ۷۰ دقیقه در راه بودیم. مسیری که باید ۲۵ دقیقه می‌رفتیم. ما منتظر ورود پرسپولیس به ورزشگاه شدیم و بعد وارد شدیم.

وی در پاسخ به افشین پیروانی که روی خط برنامه فوتبال برتر عنوان کرد قرار بود فرد دیگری روی خط بیاید و مدعی شد که فتاحی از روی متن صحبت می‌کند، اظهار داشت: کسی برای من چیزی ننوشته است. اگر سمیعی می‌آمد ساکت هم پشت خط می‌آمد. من سرپرست تیم هستم و باید از تیمم دفاع کنم. تمام این‌ها را ما به بیانیه نیروی انتظامی‌ارجاع می‌دهیم. نیروی انتظامی‌از هواداران دو تیم تقدیر و اعلام کرد هیچ گونه مورد امنیتی نبوده است.

فتاحی در مورد درگیری‌های بعد از بازی گفت:  اینکه می‌گویند من به خدمت داور رفتم باید بگویم رفتم و گفتم باید وقتی که بازیکن پرسپولیس خودش را زمین انداخت لحاظ می‌کردید. داور مسابقه شهادت بدهد. هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقه نبود. یک خبرنگار که آی دی کارت داشته وقتی فیلمبرداری می‌کند، یکی از همراهان پرسپولیس که می‌گویید نمی‌دانیم چه کسی بوده به این خبرنگار حمله کرد. تنش‌ها از این جا شروع شد ولی خوشبختانه درگیری فیزیکی نبود. نمی‌دانم دوستان به دنبال چه هستند. آیا می‌خواستند بازی را به خاطر دربی لغو کنند؟

فتاحی در مورد حضور یکی از همراهان سپاهان در کنار زمین، گفت: او در حال جدا کردن است. آقای پیروانی توضیح بدهید آنکه به تصویر بردار ما حمله کرد که بود؟ آن فرد همراه تیم ما بوده و جدا می‌کرد. آقای پیروانی شما بگویید آن شخصی که ماسک پرسپولیس را زده و به فیلم بردار ما توهین می‌کند کیست؟ در زمین چه کار می‌کرد؟

وی افزود: آقای پیروانی باید آن شخص را معرفی کند. او در رختکن پرسپولیس چه می‌کرده؟ دوربین مدار بسته در راهروها است. مراجع ذی صلاح نیروی انتظامی‌است و اعلام کرد هیچ مورد امنیتی نبود. ما ۵ دوره قهرمان لیگ برتر شدیم. ۱۱ دوره در آسیا بودیم. نایب قهرمان آسیا شدیم. در باشگاه‌های جهان بودیم. عقده قهرمانی نداریم. به هرحال زمان همه چیز را مشخص می‌کند. این فردی که نشان می‌دهید، در حال جدا کردن است.

فتاحی تاکید کرد: ناظر مسابقه مصاحبه کرد که هیچ درگیری فیزیکی نبود. تو را به خدا کمی هم به فکر تیم‌های شهرستانی باشید فقط تیم‌های پایتخت را نبینید. او ماساژور تیم ما است. نمی‌گوییم نمی‌دانیم و نمی‌شناسیم و با جرات می‌گویم که می‌خواست بازیکنان را از هم جدا کند. او بازیکنان ما را از آن منطقه جدا می‌کرد. دروغ نمی‌گوییم که همراه ما نیست.

مدیر تیم سپاهان در مورد اظهارات نوید کیا در کنفرانس پس از بازی مبنی بر اینکه از نیمکت پرسپولیس به بازیکن داخل زمین می‌گفتند خود را زمین بینداز، گفت: نویدکیا را تمام ورزش دوستان و مردم ایران می‌شناسند. دروغ نمی‌گوید. مطمئن باشید او حرف غیر واقعی نمی‌زند. مطمئن باشید چنین صحبتی شده بود. از شما خواهش دارم تا پایان برنامه این شخصی که ماسک زده بود که به همراه سعید آقایی دوربین فیلمبردار را می‌شکند، توسط باشگاه پرسپولیس معرفی شود.

وی در مورد اینکه پیروانی گفت ما مسئولیت آن فرد را نمی‌پذیریم، پرسید: پس در رختکن پرسپولیس چه می‌کرد؟

فتاحی در پاسخ به اظهارات پیروانی خطاب به مجری برنامه فوتبال برتر گفت: شما جوابتان را گرفتید که می‌گوید از اختیارات تیم ما است. ما آنقدر جام گرفتیم که به این چیزها نمی‌نازیم. فوتبال متعلق به کلیه مردم و تیم‌های کشور است. اینکه یک تیم خودش را جدا از تیم‌های دیگر بداند درست نیست. حتی سهیل مهدی هم اعلام کرد برنامه ریزی سازمان لیگ برای یک تیم نیست. ان شاالله یک فدراسیون با محوریت باشگاه پرسپولیس تشکیل شود و کلیه برنامه ریزی‌ها بر اساس نظر آن‌ها انجام شود. ان شاالله روزی کلیه تیم‌ها با یک چشم دیده شوند و برنامه ریزی‌ها فقط متعلق به یک تیم نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    تیمی که درلیگ آسیا قدرتمندترین تیم غرب آسیا و غول آسیا هست در ظرف ۳ سال دو بار فینال آسیا شده لیگ درپیتی ایران رقبای مثل شله زرد و کیسه در لیگ آسیا زنگ تفریح هستند کوچک هست رقبا کوچک از سوزش اینکه در زمین حریف پرسپولیس نیستند هوچیگیری می کننند و حرف های بی ارزش توهم آمیز می زنند
    • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      به کشور دشمن هم اگه می رفتیم که رفتیم از این بهتر میزبانی میکردن شما یه دهم فکر کن که اینجور کاری با یک تیم آسیا بشه اونوقت بگو ما میزبان خوبی بودیم نه آقا درسته ما نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم چندین ساله دارید سر پرسپولیسی ها این بلاها در میارین
    • لنگ عقده ای IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      اون دوباری هم که با تبانی و تقلب توی لیگ ایران قهرمانتون!!! کردند و رفتید فینال آسیا ، فقط و فقط به دلیل عدم رویارویی با نمایندگان شرق آسیا بوده(به دلیل تغییر شکل برگزاری مسابقات) وگرنه به راحتی به نمایندگان شرق می باختید، اگه شرایط لیگ بیطرفانه باشد شما لنگیها در دوران اوجتون میتونید پنجم ایران بشید
    • سجاد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      شما فقط حرف جام چهارجانبه رو بزنید
  • gaber IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    .دروغگویی شما سال قبل که مدیر سپاهان به میثاقی برنامه زنده می‌گفت تیمم داخل زمینه می‌گفت دوربین پخش زنده کسی را داخل زمین نمی‌بینه .حالا این یکی شده چوپان دروغگو .کلا چه ارزشی داره .در ایران دیگه کسی به مسئولین سپاهان اعتمادی ندارند .اگر خواستی نظرخواهی کن من نمیگم .با پرسپولیس بازی میکنید همرنگ استقلال میشوید با استقلال بازی میکنید همرنگ پرسپولیس میشید .فقط چوپان دروغگو چهره اصفهان را این چند تا مدیر از بین بردند .بخدا مردم اصفهان گناهی ندارند
    • مرتضی IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      آقای فتاحی من به عنوان یک اصفهانی حالم از شما و مسولان سپاهان بهم میخوره اینقدر دروغ نگو والا جلو هتل آسمان طرفداران دوتیم بودن و حتی چند مورد درگیری بین بعضی طرفدارها شد چی میگی واسه خودت من خودم برادرم شهید شد لطفا دهنتو ببند و پای شهدا را وسط نکش امثال برادر من از همه جای ایران بخاطر خاک و ناموس ایران و ایرانی جان خودشون را فدا کردن برای من به عنوان یه اصفهانی کاملا واضح و روشنه شما دروغ میگی مثل پارسال که تو نقش جهان سپاهان از رختکن بیرون نیومد وابروی فوتبال اصفهان بردید البته به دستور سرمربی وقتتون قلعه نویی حالا قلعه نوعی کجاست؟ فقط آبروی اصفهان بردید من نمیگم پرسپولیسی‌ها مقصر نبودن آخر بازی ولی 80درصد سپاهان و بازیکنانش مقصر بودن در ضمن حرف حق جواب نداره ساکت مدیرعامل سپاهان خیانت کرد به فوتبال و به کشور تو قراردادمربی تیم ملی حالا همشهری منه که باشه خیانتکرد و حرف آخر تا امسال شماها مسولیت دارید سپاهان روز بروز منفورتر میشه و حتی مردم ایران اصفهان و مردم اصفهان را بافتار طرفداران سپاهان می‌شناسن همینجا میگم اصفهانی‌ها واقعا مردم خوبین و اصلا با طرفداران سپاهان مقایسه نشند
  • مجهول الهویه IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آخه نابغه ها اگه واقعا یک مربی بخواد که بازیکنش خودشو بندازه زمین جلو همه داد نمیزنه اینو. یک زبان بدن یا زبان رمز یا یک چیزی هست که حرفهاشون رو به هم تفهیم کنند آخه چرا اینقدر هوچیگری میکنید. یک سر سوزن به حرفهایی که میزنید عمل کنید شعار ندید اگر عقدۀ جام ندارید پس این رفتارهای زشت در اصفهان چیه تا حالا فکر کردید در تهران یکی از این رفتارها دیده نمیشه که نیمی از فوتبالدوستان پرسپولیسی هستند؟ بدجوری احساس امنیت میکنید این بار هم مثل بارهای پیش درمی روید.
  • gaber IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    سیاست این فصل ما دوری از هوچی گری هیجانات کاذب و موضع گیری های غیر اخلاقی .بهتره تابش جوابشو بده .این خودش بد هست همه گذشتگان باشگاه هم بد میبینن .اگر حرف او نیست چرا چاپ کردید .با اینها باید قهر رسانه ای کرد بخدا اصفهانیها لایق انسانهای بهتری هستند
  • javad US ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    in Fatahy harfe ziady mizanad, baleh engar perspolis be keshvareh doshman miravad? intour nist? shoma negah konid in team har mogeh be Esfehan/ Tabriz? Ahvaz? miravad hamin dastanha hamash hast? hal khoub hast ke hemayeh bazykonan va kardreh fanyash hamegey maleh hamin 3 shahreh Iran hastand? mas moshgelash dar chist? chonkeh Tehrany hastand? hesadat bokhel va kineh touzy? faghat mitavanam begoyam motasefam in aghayneh Fatahy, Saket, Taj az koja omadeand?
  • javad US ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    baleh aghayeh Fatahy shoma doroughe migoyeed, morabyetan dorough migoyad, baleh perspolis be yek keshvareh doshman miravad? Esfehan,Tabriz, Ahvaz mosalaseh fesad, aghar barayeh shoma ghahremany mohem nist chera pas in karha ra anjam midahid? khodetan khejalat nemikeshid jeloyeh Bus parcheh mizandazid, esfand doud mikonid? in maleh gharmeh 12 hast na 21 , vaghean ke aghab oftadeh hastdid, federasioneh footbal nabayd begozarand hich Esfehany dighar dar federasion posteh bala dashteh bashad
    • روژان IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      حوصله
  • مسعود IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    تیمی که مقتدر باشه مثل پرسپولیس ،خوب طبیعیه ک دشمن زیاد داره و حرفای پوچ و واهی هم پشت سر این تیم زیا د گفته می شه ، حالا فکر کنید مثلا یه تیمی که معمولی هست میره اصفهان ،آیا مدیران این تیم از جمله آقای فتاحی وقت می ذاشتن واسه این حرفای واهی وبی اساس...
  • رسول نیکنام IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    با عرض سلام خدمت شما عزیزان هر سال این برنامه سر پرسپولیس در میارن که تیم حکومتی پرسپولیس اعتبار فوتبال ایرانه جهت اطاع
  • تتلیتی وحشتناک با هوش US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقای ساکت شما حق ندارید به تیم حکومتی توهین کنید این تیم بالای هشتاد میلیون طرفدار داره و باجمعیت کشور عزیز و برادر هند حدود دو میلیارد و هشتاد میلیون طرفدار داره بعلاوه آقازاده وزیر محترم ورزش دو میلیارد وهشتاد میلیون و یکنفر پس ساکت ساکت باش
  • امیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اول تیم حکومتی اون تیمیه که بازیکنش ادم میکشه باهاش کاری ندارن. بازیکن دوپینگی قرارداد میبنده و بعد بقول محمودخان کتری فسخ میکنه وبعدترش دوباره برمیگرده نه با دوپینگش کاری دارن نه با فسخ و عقد قرارداد مجدد مخالف نص صریح قانون و نه با آخرین گندش که ارتباط با سایتهای شرط بندیه کار دارن! تیمی حکومتیه که چگوارای پلاستیکی کرونایی داره و هر از گاهی چ لاکی یه اراجیفی هم صادر میکنه کسی باهاش کاری نداره!(ظاهرا قاطی آدم حسابش نمیکنن) تیمی حکومتیه که سکه لا گز میده به داورا ولی باز کسی باهش کاری نداره و.... درضمن این فتاحی بلبل قبل از جیره خوری باند اصفهانیا چه رزومه ای داشته و کجای این دستگاه عریض و طویل ورزش بوده؟ خداییش یه لگد به گربه هم نزده بوده چه برسه لگد به توپ. میگن شهر که بی قانون بشه قورباغه هفت تیر کش میشه دقیقا همینه!
    • بی تا IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      احسنت به شما
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    همونطوری که تاریخ ترکمن چای و قاجار رو فراموش نخواهد کرد ، این تیم سپاهان و مدیرای اصفهانی که فوتبال رو چون ارثیه پدری قبضه کردن و بیت المال رو به یغما می برن فراموش نخواهد کرد. پرتاب نارجک تو تماشاچیاو از دست دادن بینایی یه سرباز بی گناه ؛ مسموم کردن آب ؛ ترس از بازی کردن و قایم شدن تو رختکن بابت هرکدوم به ستاره بزنید رو پیرهن سپاهان
  • سیدرضا GB ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    من روی سخنم با هواداران پرسپولیس هست نه سرپرستی که قسم به اسم جلاله الله خورد که نمیشناسه افرا د روی نیمکت تیمشو( پس شما اونجا لولو سرخرمن هستین نه سرپرست)عزیزان اینو متوجه بشین فوتبال دموکراسی نیست که شما همیشه بخاطرزیاد بودن نظراتتون باید مورد قبول همه باشه . اون هواداری که حتی تو این دنیای مجازی هویت نداره مشخصا حتی کلاهش سمت استایوم نیفتاده وگرنه میدونست که خیلی از حرفهای نیمکتو ممکنه هوادار هم بشنوه ، مگه اینجا هییت مذاکره کننده سیاسی هست که فکر کردین اززبان بدن استفاده کنن ، عزیز نودو نه درصد فوتبالیا زبان عادی نمیفهمن شما میگی زبان بدن
  • ناشناس IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    واقعا اگر عقده قهرمانی ندا ید که حتما دا ید ...دست از این برنامه ریزی زشتتون بر دارید
  • ف IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقا نماینده های مجلس‌و..‌مگر تیم سپاهان‌ذوب‌آهن فودلاد‌از‌دولت‌پول‌نمی گیرند چرا‌به‌اینه‌گیر‌نمیدهید‌فقط به‌پرسپوریس‌و استقلال‌گیر‌میدهید‌دین‌چه‌قانونی آنه اصلا مشگل‌مالی ندارند
    • میلاد IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      نباباپ حتمابازیکناپیروزی براپیرهن بازی میکنندخخخخ کجاکاری جدی جدی خودتونابه اون راه میزنیدحتماازتواسمون پول میادباشگاه
  • زاگرس IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    چراوقتی پرسپولیس به شهرهای دیگه رفته بوداین اتفاقات ودرگیریهاپیش نیومدوفقط دراصفهان این اتفاقات افتاد،قطعابخاطرهواداران سپاهان هست وازبردپرسپولیس نگران بودندوپنجمین قهرمانی پرسپولیس برایشان خیلی سخت است وباعث این بحث ودرگیریهاشدند.
  • سی بی1300 IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    چراسپاهان باهیچ تیم دیگه تواصفان مشکل نداره؟؟؟کرم ازخودلنگیاس همه میدونندتوشهرهای دیگه میرندکسی جلوشونانمیگیره هرکارمیخواندمیکنندبازی عقب میندازندبیانیه میدندولی کورخوندیداینجااصفانه جلوپرویی گرفته میشه اصفانی باج بده نیس حتی اگرامتیازازش کم بشه بدون لنگی حقیر
  • Fashu Poshteh IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقای پر حرف ، بهتر نیست عوض پر گویی یکم عقلت رو بکار بیاندازید ؟! پرسپولیس هر کشوری می‌رفت اینقدر ترس نداشت . شما عوض هوادار چماقدار دارین کدام تیم آمد سالم رفت از نیروی انتظامی هم نگذشتین چشمش رو کور کردین عوض اینهمه وراجی یکم تنش بیارین پایین. شما عددی نیستین که برای پرسپولیس تعیین تکلیف کنید
  • Fashu Poshteh IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    چرا از شهدا سواستفاده می کنید همه جا شهید دادیم لزومی ندارد حالا شهید دادین مملکت به گند بکشید فوتبال که جای خود دارد
  • ایمان عشقپولیسی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    تیم سپاهان اگه عقده از قهرمانی نداشت مثل آدم فوتبال بازی میکرد ومهره های کلیدی پرسپولیسو که خودشون میدونن چیکار میکنن وماموریتشون چی هست و ناجوانمردانه مصدوم نمیکردن .تف به زات آدم دروغگو
  • سینا IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    این دنیا بر دروغ و فریب و ظلم استواره.من خودم سپاهانی هستم اما مطمئن باشید نه فقط فوتبال در هر زمینه ای اگه ظالم و حیله گر و زیر و رو کش، فریبکار نباشی، درصد موفقیتت خیلی پایینه. تمام این تیم ها از جمله پرسپولیس استقلال سپاهان........ به همین صورت هست در صدر در رقابتن.هر کدوم بیشتر برش داشته باشن موفق ترن. حتی برا خرید بازیکن و باج دادن به این و به اون
  • سعید کاظمی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    اصفهان شهید داده،چه ربطی داره بذار راحتتون کنم تیمی که تو کل کشور از همه بیشتر هوادار داره باید هم طرفشو بگیرن اصلا سپاهان قهرمان بشه کلا ۲ میلیون نفر خوشحال میشن،۴۰ میلیون کجا...
  • زهرا شصت ساله از تهران IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    جناب فتاحی لطف کن دهنتو ببندی بجای اینکه جلوی گرگهای گرسنه تو بگیری تو زمین بازی که یازیکنان پرسپولیس رو گاز نگیرن تاز وقیح هم هستین هربار این بچه ها میاین تو اون خراب مونده همیشه باید با درگیری و کور کردن کاتر کشیدن به تن مردم همراه باشه براتون متاسفم هم برای شما هم برای اون دزد حقه باز ساکت آشغال
    • فرزین IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      واقعاشصت سالته؟؟؟توکه ادبیاتت اینه خدابدادجونابرسه
  • آرتین IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    هیچ اسمی و هیچ تیمی تو ایران و آسیا بالاتر از پرسپولیس نیست پس خواهشا بیایم در رابطه با این تیم و حق خوریهایی که در حقش شده کمی عدالت رو به خرج بدیم بی‌تعارف پرسپولیس بخاطر قدرتش شده خار چشم مثلث کثیف تاس برای این تیم بزرگ و هوادارای بیشمارش بهترین ها رو آرزو میکنم
  • حسین IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    اول صحبت زیادتر از کوپنت نکن دوم اگر عشقپولیس عزیزم درگیر بازیهای آسیایی نبود بهتون نشون میداد یک من برنج چقدر شله زرد میده فهمیدی
  • ruhollah IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    با این وضعیت که شما مهمان نوازی کردید بدتر از به کشور دشمن رفتن هم بود هوچی گرا شما شاید دغدغه قهرمانی نداشته باشید ولی بد جور میخواید پرسپولیس به قهرمانی نرسه دارید میسوزید
  • Alma IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    دقیقن کجاتون از قهرمانی پرسپولیس میسوزه هان؟!
  • افروشه IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    فوتبال فقط اروپا ویس آدم عشق میکنه نگاه کنه
  • Ali IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    والا پرسپولیس و هرتیم دیگه ای برن عربستان عراق قطر سوریه اسراییل این رفتار رو باهاشون نمیکنن ...همین اسدقلال رفتن عربستان با گل اومدن استقبالشون ..بهتره فرهنگ فوتبال وتماشاچی بودن رو یاد بگیرین ...به نظرشما تیمی که تا ۴روز بعد از اومدن به ایران قرنطینه هست نباید بازیش عقب می افتاد یعنی شما ترسوها انتظار دارید بدون تمرین بازی میکردند ...شما ترسوها تصادف راه میندازین شب میاد جلو هتل که نزارید استراحت کنن که خسته باشن ..کیسه وسپاهان اگه میخواد مردونه بجنگه رقیب میشه والا ما اصلا شما ترسوها که میخواهید بیرون زمین برنامه ریزی کنید به عنوان رقیب قبول نداریم الان کیسه کشا میگن باید محروم بشن هنوز به قضیه فرودگاه رسیدگی نشده ..هنوز قضیه دوپینگ ملیچ وفسخ ملیچ دوپینگ فکری وامیرابادی وفرهاد جک تری رسیدگی نشده ...خبر ورزشی هم فقط از کیسه حمایت میکنه والا چرا رو جریان ملیچ وفرودگاه هیچ پستی نزاشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی