نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۲
ببینید| نسخه‌پیچی ستاره ایرانی در ۱۴ دقیقه/ واکنش طارمی به درخشش خیره‌کننده‌اش؛ برای شخصت خود جنگیدیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی تیم پورتو بعد از درخشش در دیدار با فارنسی و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین، گفت: این بازی به ویژه برای من فوق العاده بود.

خبرورزشی - تیم فوتبال پورتو در هفته سی و دوم لیگ فوتبال پرتغال دوشنبه شب به مصاف فارنسی رفت و در شب درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود با نتیجه پرگل ۵ بر یک پیروز شد.

مهدی طارمی مرد اول این میدان بود. او در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را به ثمر رساند. طارمی سپس دو پاس گل به هم تیمی‌های خود داد و در دقیقه ۵۹ هم گل چهارم پورتو را وارد دروازه حریف کرد.

این مهاجم ایرانی در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و در مصاحبه‌ای گفت: بازی‌های خوب زیادی داشتیم ولی این مسابقه به ویژه برای من این یک بازی فوق العاده بود. خیلی خوب بازی کردیم. به تیم فارنسی هم تبریک می گویم که ۱۰ نفره دفاع نکرد.

آتش بازی طارمی در این مسابقه را در ویدیوی زیر ببینید:

وی در خصوص حضورش در خط حمله در کنار تونی مارتینس تاکید کرد: همه بازیکنان برای تیم بازی می‌کنند. فرقی نمی‌کند تونی در خط حمله باشد یا ماره‌گا یا بازیکنان دیگر. ما برای شخصیت خود جنگیدیم.

مهاجم ایرانی پورتو درباره شانس کم این تیم برای قهرمانی در لیگ پرتغال در دو بازی باقیمانده هم گفت: ما دو بازی داریم و برای شخصیت خودمان بازی می‌کنیم. می‌خواهیم در دو بازی باقیمانده پیروز شویم و سعی می‌کنیم به این هدف برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سپهر IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    لیاقت طارمی خیلی بهتر از این هاست آقای طارمی شما باید در یکی از تیم های بزرگ پنج لیگ معتبر اروپا بازی کنی
  • Perspolis IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    واقعا دمش گرم به نظر من جای طارمی اینجا نیست جای طارمی بایرن مونیخ,بارسلونا,یوونتوس هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی