نامه‌ای که صدای سپاهانی‌ها را درآورد/ درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به پیشینه نامطلوب دیدارهای سپاهان و سرخپوشان قبل از برگزاری این دیدار در هفته بیست و دوم در نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به برخی موارد شده بود.

خبرورزشی - با توجه به پیشینه نه چندان خوب بین سپاهان و پرسپولیس و بازی‌های جنجالی که دو تیم در تهران و اصفهان پشت سر گذاشته بودند جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه ای به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به برخی موارد شد. 

درخواستی که البته به مذاق سپاهانی‌ها خوش نیامد و شب گذشته هم رضا فتاحی مدیر زردپوشان اصفهانی به آن معترض شد. در نشست هماهنگی قبل از بازی هم به سرخپوشان خرده گرفته شده بود که چرا چنین درخواست‌هایی داشته اند. 

البته اتفاقاتی که در اصفهان رخ داد نشان داد که درخواست باشگاه پرسپولیس خیلی بی ربط هم نبوده است. حتی اگر قرار بود این بازی در تهران برگزار شود و اگر سپاهانی‌ها هم چنین درخواستی از سازمان لیگ داشتند جای تعجب نداشت. 

وقتی در یک بازی بدون تماشاگر و البته بدون درگیری هیجانی و خاص در درون زمین بازیکنان دو تیم تحمل خود را از دست می‌دهند و آن تصاویر زشت را خلق می‌کنند مشخص است که هر یک از این دو تیم که میزبان باشند باید حواسشان به شرایط باشد و البته در این بین سازمان لیگ هم باید واکنش نشان دهد که چرا با علم به اینکه می‌دانسته این بازی حساسیت‌های کاذب خودش را دارد برای پیشگیری از این موارد اقدامات جدی تری انجام نداده است.

تجمع هواداران مقابل هتل  آن هم در شرایط کرونایی آیا بدعت جدید است که تیم‌ها برای قدرتنمایی و به رخ کشیدن خود به حریف انجام می‌دهند؟ ایجاد مزاحمت هواداران برای تیم مقابل در مسیر رسیدن به هتل یا ورزشگاه موضوع آزاردهنده‌ای است اما واقعا رسیدگی به این موارد و کنترل آن به عهده کیست؟ 

رسیدگی به حضور پرشمار افراد متفرقه که هیچ یک از دو باشگاه مسئولیت حضور آنها را در ورزشگاه قبول نمی‌کنند به عهده کدام یک از ارکان فوتبالی است؟ این چه رسمی‌است درحالی که در نشست‌های هماهنگی تعداد همراهان تیم‌ها مشخص می‌شود اما روز بازی هیچ یک از این موارد رعایت نمی‌شود؟ به نظر می‌رسد سازمان لیگ هم باید ورود جدی به این مسائل داشته باشد و اگر از سوی هر باشگاهی تخلفی صورت می‌گیرد برخورد قاطع تری از خود نشان دهد.

نامه ای که سمیعی در اختیار سازمان لیگ قرارداده دقیقا به مواردی اشاره کرده که همان‌ها باعث ایجاد حاشیه شد و نشان می‌دهد که مدیریت این باشگاه پیش بینی این مسائل را کرده است. 

در این نامه ذکر شده که اول از حضور هواداران مقابل فرودگاه و هتل جلوگیری شود، دوم اینکه همراهی نکردن و ایجاد هرگونه مزاحمت هنگام انتقال تیم به استادیوم، سوم جلوگیری از حضور نفرات اضافی در محل برگزاری مسابقه و الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و چهارم اختصاص مسیر مناسب جهت تردد پرسپولیس تا فرودگاه بعد از بازی. 

در زیر می‌توانید این نامه را مشاهده کنید:

نامه‌ای که صدای سپاهانی ها را در آورد/ درخواست مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ چه بود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا GB ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    خوب این چه مشکلی داشت که سپاهان اعتراض کرد ، من قهرمانیای سپاهانو بودار و ناجوانمردانه میدونم تو لیگ برتر ، لیگ دوم شاید یکی از کثیف ترین سالا بود . سپاهانیا یادشون باشه اتفاقی که فقط و فقط یکبار رخ بده اسمش هست شانسی مثل نایب قهرمانی شما در آسیا ، به همین قهرمانیای بودار لیگتون بنازین کمتر مسخره هست تا نازیدن به دومی شانسی
  • ناشناس IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    قبلا سکه لای گز بود والان با هوچی گری فحاشی وآوردن جرثقیل وووو ..استاد رفیق ویلموتس وشرکا آقای ابوالمشاغل با پول بیت المال هرکاری دلتون میخواد میکنید تازه طلبکار هم هستید
  • امير IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    نامه بسيار عالي بود و پيش بيني ها كاملاً دقيق بود. همه شاهد بازيهاي ناجوانمردانه داخل و خارج از ميدان فوتبال مسوولان وقت فدراسيون و باشگاه سپاهان بوديم و هستيم. ساكت، رحيمي، تاج، فتاحي و...
  • شاهین IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    چرا تیم پیروزی انقدر در کشورش منفوره؟ اصفهان میره جنجال میشه، تبریز میره درگیری میشه.
    • 4 در 6 IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      تا منفور چي معني کني ..آره منم اگه تيمم قهرمان نميشد و يک تيم هميشه با قدرت قهرمان ميشد کلي حرف و حديث در مياوردم چون تو زمين حريف اون تيم نميشم ميام عقده ام رو اينجوري خالي ميکنم
  • محمد IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اینها همش برمبکرد به بی عرضگی سازمان لیگ برتر اقایان سالها هست که در اصفهان برای پرسپولیس مزاحمت ایجاد میکنند و هیچ اتفاقی نمی افتد. اگر نمی توانید لااقل مردباشید واستعفا بدهیدو از سمت خود کنار بروید البته اگر عین زمان تاج و ساکت خودتان دوست نداشته باشید که به تیم سپاهان جهت قهرمانی کمک کرده باشید. خداوند تاج و داردسته اش را رسوا کرد با این قرارداد ننگین ویلموس البت که برای او هیچ اتفاقی نیفتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی