نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
۰ |
۵
آرزوی جالب یک تنیس‌باز/ می‌خواهم نفر صدم دنیا شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهرشاد قفقازی تنیسور ملی پوش ایران گفت: انتخابی تیم ملی شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را به همه داد، هرکسی که تلاش کرده بود می توانست جای خودش را در تیم ملی پیدا کند.

خبرورزشی - مهرشاد قفقازی تنیسور اردونشین می‌خواهد یکی از صد تنیسور برتر جهان شود. او از سال دیگر در تورنمنت های بین المللی شرکت می‌کند: «حدود دو سال پیش تصمیم گرفتم تا یکی از صد تنیسور برتر جهان شوم و از الان بیش از پیش روی تصمیمی که گرفتم پافشاری می‌کنم. من در این دو سالی که کرونا بود تمرینم را قطع نکردم و به صورت حرفه ای تنیس بازی می‌کردم چرا که معتقدم هر کسی باید برای هدفش بجنگد. من از سال آینده آمادگی بازی در مسابقات بین المللی را پیدا می کنم. با اینکه اسپانسر دارم اما با هزینه شخصی در مسابقات شرکت می‌کنم. روی تصمیمی که گرفتم بسیار جدی هستم، عاشق کارم هستم و تا به هدفم نرسم دست از تلاش بر نمی‌دارم.»

قفقازی یکی از ۲۰ تنیسور اردونشین است: «اردوی ما شنبه هفته پیش شروع  شد و این جمعه به پایان می‌رسد. از نظر من یکی از درست و حسابی ترین اردو های تیم ملی تنیس همین اردوی این دو هفته بود. روزی ۳ پارت تمرین و دو بار در هفته  بدنسازی داشتیم؛ همه چیز مرتب و منظم برگزار شد.»

ادامه حرف‌های این تنیسور را بخوانید: «انتخابی تیم ملی شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را به همه داد، هرکسی که تلاش کرده بود می‌توانست جای خودش را در تیم ملی پیدا کند. من خوشحالم که توانستم جزو این ۲۰ تنیسور برتر باشم و می‌دانم کار سختی است تا یکی از ۵ نفر نهایی اردو باشم.امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی