بی‌اعتنایی سرمربی پرسپولیس به پیشنهاد نویدکیا/ یحیی عذرخواهی نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اصفهان روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر رفت اما یحیی گل‌محمدی ترجیح داد چنین کاری نکند.

خبرورزشی - افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر رفت و از آن طرف هم رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان اصفهان به صحبت درخصوص اتفاقات حاشیه‌ای این بازی جنجالی پرداختند.

پس از پایان مناظره جنجالی و کُری خوانی سرپرستان دو تیم ناگهان محرم نویدکیا روی خط برنامه فوتبال برتر رفت. سرمربی سپاهان ضمن عذرخواهی از فوتبالدوستان که شاهد صحنه‌های زشتی بودند، توصیه‌ای هم به یحیی گل محمدی همبازی قدیمی خودش کرد و گفت: من مسئولیت تیمم را قبول می‌کنم و معذرت خواهی می‌کنم. دلم می‌خواهد آقای گل‌محمدی هم چنین کند و بگوید سعی می‌کنم مسئولیت تیم را به نحو احسن قبول کنیم و اجازه ندهیم چنین اتفاقی رخ دهد. اگر ما بتوانیم خودمان را کنترل کنیم و با مصاحبه و نوع ادبیات خودمان را کنترل کنیم، می‌توانیم انتظار کنترل از سوی هواداران را داشته باشیم.

محمد حسین میثاقی هم پس از خداحافظی با سرمربی سپاهان اعلام آمادگی کرد شنونده صحبت‌های یحیی گل محمدی دررابطه با بازی اصفهان باشد. سرمربی پرسپولیس اما هیچ اعتنایی به توصیه محرم نویدکیا نکرد و ترجیح داد روی خط تلفنی برنامه نرود.

یحیی گل محمدی که به خاطر صحبت‌های محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی و متهم کردن او و تیمش به وقت کشی از همبازی سابق خود و سرمربی فعلی سپاهان ناراحت و دلخور است دلیلی برای عذرخواهی ندید. سرمربی پرسپولیس با وجود تماس‌های مکرر عوامل برنامه فوتبال برتر ترجیح داد سکوت اختیار کند و حرفی نزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • روزبه IL ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقای نوید کیا شما به خاطر دروغی که گفته اید معذرت خواهی کردید ممکن است بفرمایید آقای.گلمحمدی بابت چه چیزی واز چه کسی باید عذر خواهی کند؟؟؟؟؟؟؟
  • ارش IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    یحیی دعوت رسول پناه را هم رد کرد تا ابرویش نرود
  • علی رضا اسحاقی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اهانت و توهین های آقای نویدکیا تمامی ندارد ،پرسپولیس که جلو بوده و گل را خورده چه تمایلی به وقت کشی دارد ؟ چرا از بازی وحشیانه و پربرخورد تیم خود حرفی نزد که هدف اصلی سپاهانی ها مصدوم کردن پرسپولیسی ها بود ،«گرگانی در لباس میش!»
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    ما شانس آوردیم که نویدکیا تو کار پرورش قناری بوده وگرنه معلوم نبود تو زمین چه اتفاقی می‌افتاد
  • Farid US ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    Chera Goel Mohamadi bayad mazerathkhahy konad? Navidkia Gand zad
  • gaber IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    عذر خواهی یحیی از هوادارسرمربی پرسپولیس چرا اینقدر محو بازی میشود و نکته های مهم فنی را نمی‌بیند ؟ عیسی و شهریار هیچ کمکی به دفاع تیم نمی‌کنند چرا چون جایگیری اونها غلط اندر غلط می‌باشد چرا همینکه تیم‌ها گل میخورند و شروع به حمله میکنند هیچ کدام از این دو بازیکن بالای زمین حریف نمی‌روند که از دفع توپ استفاده کنند و با آمدنشون به زمین خود باعث میشن حریف تماما خیمه بزنه و ترسی هم نداشته باشه .این تاکتیک دفاعی خنثی را چگونه تعریف می‌کنی فقط با عذر خواهی .
  • سرخ شمال IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    بعداز صحبت نویدکیا دیگه وقت پخش برنامه رو به اتمام بود فرصت تماسی نمونده بود تاگلمحمدی صحبت کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی