نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
۰ |
۵
مهاجمان پرسپولیس دربی اولی هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۳ بازیکن پرسپولیس جمعه برای اولین دربی بزرگ پایتخت را تجربه خواهند کرد.

خبرورزشی - پرسپولیس و استقلال جمعه حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. این بازی جدا از حساسیت‌های همیشگی که در همه سال‌ها داشته به لحاظ جدولی هم فوق‌العاده حساس است چرا که پرسپولیس در رده دوم و استقلال در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

نکته جالب در خصوص تیم یحیی در این بازی حضور ۳ بازیکنی است که برای اولین بار می‌خواهند دربی را تجربه کنند. پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل ۳ بازیکن به نام‌های مهدی ترابی، شهریار مغانلو و فرشاد فرجی را جذب کرد که از بین این بازیکنان ترابی طی دو فصل گذشته دربی را تجربه کرده است. در کنار مغانلو و فرجی که دربی اولی به حساب می‌آیند عیسی آل‌کثیر هم برای اولین بار قرار است اتمسفر دربی بزرگ پایتخت را تجربه کند. عیسی که زننده تک گل پرسپولیس در بازی قبلی مقابل سپاهان بود به دلیل محرومیت ۶ ماهه توسط کمیته انظباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌توانست پرسپولیس را در دربی رفت همراهی کند.

البته از بین این ۳ بازیکن پرسپولیس که دربی اولی هستند دو مهاجم این تیم یعنی مغانلو و آل‌کثیر احتمالاً در ترکیب ثابت قرار خواهند گرفت و فرجی بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی