شمارش معکوس برای اردونشینان والیبال/ محک ۱۲ سرباز ایران در ایتالیا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکنان هر چه به روزهای آخر نزدیک می شوند، بیشتربه آب و آتش می زنند تا اسمشان در لیست آلکنو نوشته شود اما شاید خیلی ها از حذف جواد کریمی و پوریا یلی تعجب کردند.

خبرورزشی - ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال طبق برنامه باید فردا بعداز تمرین لیستش را برای لیگ ملتها ببندد. او ۱۵ روز پیش روی اسم علی رمضانی، اسماعیل مسافر و اسماعیل طالبی خط کشید. حذفی ها تنها آنها نبودند و او دوشنبه هم جواد کریمی، پوریا یلی، امیرحسین توخته و سلیم چپرلی را هم از جمع اردونشینان کنار گذاشت تا از بین ۱۹ نفر مسافران ایتالیا را انتخاب کند؛ میدانی که قرار است با محک بازیکنان و ترکیب ۱۲ سربازش  برای المپیک توکیو را انتخاب کند، جایی که برگی جدید  به تاریخ  والیبال ایران اضافه کند؛ خاطره ای خوش تا پرونده مربیگری اش با آن بسته شود.

بازیکنان هر چه به روزهای آخر نزدیک می شوند، بیشتربه آب و آتش می زنند تا اسمشان در لیست آلکنو نوشته شود اما شاید خیلی ها از حذف جواد کریمی و پوریا یلی تعجب کردند؛ چرا که جواد کریمی را همیشه آلترناتیو سعید معروف می دانستند و پوریا یلی هم دو سال قبل خودش را در ترکیب تیم جا انداخته بود.  اما رضا تندروان مربی تیم ملی می گوید؛ « این روزها رقابت بین بچه ها خیلی زیاد بود و تمرینات طوری طراحی شده بود که  عیار بازیکنان مشخص می شد.»

بازیکنان صبح  دوشنبه بعداز تزریق دوز دوم واکسن کرونا ، استراحت کردند و عصر تمرین بود و دیروز هم استراحت تا امروز و فردا تمرین کنند اما به گفته امیر خوش خبر سرپرست تیم فرم لیگ ملتها امروز تکمیل می شود و به همین دلیل دو بازیکن از جمع اردونشینان جدا می شوند که به طور حتم یکی از آنها لیبرو است و قرعه بعدی به نام یکی دیگر از پست ها می افتد.

به گفته سرپرست تیم ملی والیبال، آلکنو بیشتر از هر چیزی نگران نوسان بازیکنان است؛ « بازیکنان در تمرین افت و خیز زیادی داشتند، یک روز خوب بودند و یک روز نه، که البته این هم به فشار تمرینات صبح ربط داشت و بدنسازی سنگین آنها. همین نوسان هم آلکنو را نگران کرده  بود می خواست افت بازیکنان از بین برود و انها روی روال تمرین کنند .»

البته شاید رقابت نزدیک بازیکنان و استرس  اینکه  اسمشان در لیست لیگ ملتها باشد  کار را برایشان سخت ترکرده بود. به هر حال تکلیف امروز مشخص می شود؛ آلکنو با حذف دو بازیکن، با تمرکز روی تمرین  ۱۷ مسافر ایتالیا، آنها را برای محک جدی در لیگ ملتها آماده می کند. او کم کم از هفته آینده برنامه تمرین را هم تغییر می دهد تا بازیکنان مشکلی برای بازی صبح در ایتالیا نداشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی