نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
قلباً آبی هستم اما پرسپولیسی هم بوده‌ام/ ببینید پیشنهاد سایپا به کمالوند چقدر خوب بود که استقلال را رها کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا نیکبخت واحدی که با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس و بالعکس با لباس سرخ برابر آبی‌پوشان به میدان رفته، از رکورداران حضور در دربی است.

خبرورزشی - چپ پای خوشتیپ سال‌های نه چندان دور تیم ملی تاکید می‌کند دوست دارد استقلال برابر پرسپولیس به پیروزی برسد.

نیکبخت واحدی گفت: من هرگز نمی‌توانم انکار کنم برای پرسپولیس هم مقابل تیم‌های دیگر و  استقلال بازی کرده‌ام ولی قلبا به تیم استقلال عشق می‌ورزم و دوست دارم این تیم برنده دربی جمعه شب باشد. استقلال پتانسیل پیروزی را دارد و در آخرین بازی هم که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با سه گل به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شکل فوتبال دو تیم احتمال پرگل شدن بازی بالاست به خبرورزشی گفت: با اینکه تجربیات زیادی از حضور در دربی دارم و برای هر دو تیم بازی کرده‌ام هنوز هم نفهمیده ام چرا برخلاف انتظار ناگهان در جریان مسابقه کفه ترازو به نفع یک تیم سنگین می‌شود. در واقع بارها دیده ایم که همه گفته اند پرسپولیس شرایط بهتری دارد و برنده مسابقه می‌شود اما استقلال برخلاف همه پیش بینی‌ها با اقتدار به پیروزی رسیده است. الان هم خوش‌بین ترین بازیکنان دو تیم استرس و دغدغه‌های خاص خودشان را دارند و این را نمی‌توان انکار کرد.

نیکبخت با اشاره به شکست استقلال برابر ذوب‌آهن توضیح داد: من هم اعتقاد دارم استقلال دچار افت شده بود و این به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی و ۶ مسابقه سنگینی بود که بازیکنان در عربستان انجام داده و فرصت کافی برای ریکاوری در اختیار نداشتند. هرچند این شکست ۳ امتیاز مهم را گرفت ولی می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای اینکه بازیکنان با یک انگیزه بزرگتری به دنبال پیروزی در بازی ۶ امتیازی جمعه ‌شب باشند.

نیکبخت واحدی درباره جدایی فراز کمالوند از استقلال نیز گفت: همانطور که تمام بازیکنان دوست دارند در یکی از دو تیم کشور بازی کنند مربیان هم همین انگیزه را دارند که در یکی از این دو تیم کار کنند. پس باید ببینید پیشنهاد سایپا چقدر خوب و درجه یک بوده که  فراز کمالوند قید استقلال را زده است. شرایط زمانی هم به گونه ای رقم خورد که سرمربی استقلال فرصتی برای بررسی جوانب امر جهت انتخاب یک دستیار جدید در اختیار نداشته باشد. مسلما انتخاب دستیار آن هم برای تیمی نظیر استقلال کار ساده و دم دستی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    واقعا استقلال هیچگاه متکی به شخص نیست بلکه این اشخاص هستند که با نام استقلال دیده میشن و اعتبار کسب می کنند..ضمن قدردانی از زحمات آقای کمالوند ولی ایشون همه کاره استقلال نبود که با رفتنش تیم دچار مشکل بشه ما شاه فرهاد رو داریم که مطمئنا با استقلال موفق میشه، بنظرم نباید نتایج خوب تیم رو به نام کمالوند بنویسیم یادمون نره تا چند ماه پیش تو دسته دوم مربیگری میکرد و فکرش رو نمیکرد به این زودی به لیگ برگرده بهر حال استقلال پله ترقی شد واسش..و اینکه قطعا با رفتنش استقلال ضربه نمی‌خورد..
    • شهرام IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      نکته جالب اینجاست بلافاصله بعد از بازیهای آسیایی کمالوند بدون اطلاع هیئت مدیره استقلال راهی سایپا میشه و بعد خبر میاد که مدیرعامل سایپا به پاس خوش خدمتی در فدراسیون پست گرفته! وزیر که گل نمیزنه (امضای شکوری پای قرارداد ویلموتس خشک نشده؟)
  • فرهاد IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    حذب باد تو استقلالی نیستی . هیچکس یادش نرفته داد زدی تو آزادی من پرسپولیسی تیرم . هرکی گفته استقلالی هستم اشتباه کرده
  • معترض IN ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اگه ایمیلم را ثبت نمیکردم ،چارتا فحش ناجور +۲۵ نثار نیکبخت میکردم یادش رفته که پرچم پرسپولیسو روی دوشش انداخته بود و یه پرچم هم بسته بود به سرش و علیه استقلالیها شعار میدادحالا عین آفتاب پرست رنگ عوض کرده و حرف زیادی میزنه
  • ناشناس IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    حالمون بهم خورد از دروغ و ریا خدا روشکر کیسه کشی اما دادت که می گفتی کی گفته من کیسه کشم یادمون نمی ره
  • حق گو IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    فکر کنم این روزها پلوی استقلال چرب تر هست. یا احتمالا آقای نیکبخت از سقف قرارداد بازیکنان استقلال و بیست میلیارد شیخ بابا لنگ دراز و هجده میلیون کلوچه نادری و پانزده میلیارد چگوارا به این نتیجه رسیده که اونجا سفره پر و پیمان تری داره. آقای نیکبخت گفته من کلا آبی هستم هر چند مدتی قرمز بوده ام. جناب علیرضا خان، همه میدونن جنابعالی هزار رنگ تشریف دارید، اما مدتی رنگ آبی و قرمز خود را بر حسب وضعیت چربی سفره ها پر رنگ تر کردید، تا جایی که پشت بلندگو فریاد زدید.......
  • بهبودی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    اولا که اگه زمان به عقب برگرده تو هیچ جایی تو پرسپولیس نخواهی داشت دوما منظورت کدوم پتانسیل هستش؟ 1=امداد غیبی 2=داور 3=گل به خودی پرسپولیس 4=هر سه مورد. اما ما همونقدر که مطمئنیم پرسپولیس می تونه استقلال رو آبکش کنه همون قدرم در نظر می گیریم شاید فرصت هاش از دست بره. روی آب حرف نزن لطفا.
  • علی US ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    نیکبخت واحدی اینجوری باید بگی: خدا رو شکر استقلالیم اما پرسپولیس هم اگه خوب پول بده پرسپولیسی هم هستم کلا تیمای دیگه هم اگه پول بدن طرفدارشونم. قلبم آبیه ولی جیبم پرسپولیسیه
  • کیسه السعودی.. IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    خداراشکر که یه کیسه کش هستی.. بعد مگه چه توفه نطنزی. میگه همه رنگ قشنگه بجز دورنگی.. اقای آفتاب پرست.. مبارک همون کیسه باش و... پرسپولیس کبیر مرد میخواد که مردونه برای اسمش بجنگه. وبه قرمز بودن خونمون وجونمون افتخار میکنیم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی