نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هشدار یک پیشکسوت به سرخابی‌ها/ تساوی استقلال و پرسپولیس فقط به درد سپاهان می‌خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهروز پرورش‌خواه هافبک اسبق استقلال می‌گوید این درست است که ‌پوشان مقابل ذوب‌آهن بازی بدی ارائه کردند اما بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس زمین تا آسمان با بازی ذوب‌آهن فرق دارد.

خبرورزشی - بهروز پرورش خواه هافبک شوتزن و شمالی استقلال در دهه ۷۰ در خصوص دربی تهران و حواشی مربوط به این بازی گفت و گویی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

به نظر شما چرا استقلال در بدترین زمان ممکن به ذوب‌آهن باخت؟
بازیکنان استقلال خسته بودند و به نظر می‌رسید فشردگی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاثیر منفی روی آنها گذاشته بود. من فقط می‌توانم بگویم که خستگی عامل اصلی باخت استقلال مقابل ذوب آهن بود.

آیا این باخت در آستانه دربی تاثیر منفی روی آبی پوشان نخواهد گذاشت؟
بازی با پرسپولیس زمین تا آسمان با بازی با ذوب آهن فرق دارد و دربی شرایط خاص خودش را می‌طلبد. به نظر من استقلال با اینکه به ذوب آهن باخت ما می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد و به کورس قهرمانی برگردد.

نقطه ضعف استقلال را در کدام پست می‌بینید؟
در آستانه دربی صحبت کردن درباره ظرف‌های استقلال شاید کار درستی نباشد اما مجیدی باید هماهنگی بیشتری در خط دفاعی ایجاد کند و با تمهیدات خود فضاهای بین مدافعان را پر کند. استقلال از خط هافبک و خط حمله بسیار قوی برخوردار است اما در خط دفاعی باید ضعف‌های خود را برطرف کند.

پیش بینی شما در مورد دربی تهران چیست؟

پیش‌بینی من این است که بازی مساوی می‌شود؛ اگرچه باید قبول کرد نتیجه مساوی نه به درد پرسپولیس خواهد خورد نه به درد استقلال، چون سپاهان می‌تواند از این نتیجه نهایت استفاده را در صدر جدول به سود خودش ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی