نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نتیجه یک دیدار مهم و کنایه پرسپولیسی‌ها به استقلالی‌ها/ این بود گروه مرگ؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس واکنش جالبی به صعود یاران شجاع خلیل زاده به فینال امیر کاپ قطر داشتند.

خبرورزشی - دو تیم الریان و الدحیل همگروه‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب در نیمه نهایی امیرکاپ قطر به مصاف هم رفتند که تیم الریان با حساب ۲ بر یک مقابل الدحیل به برتری رسید و راهی فینال شد.

در این بازی شجاع خلیل‌زاده ۹۰ و علی کریمی ۶۶ دقیقه برای تیم‌هایشان به میدان رفتند.

چند روز قبل و در جریان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا هواداران، عوامل و پیشکسوتان استقلال به نوعی با تمسخر گروه پرسپولیس تیم‌های این گروه را بسیار راحت خواندند و می‌گفتند هر تیمی هم جای پرسپولیس بود به راحتی در این گروه اول می‌شد. آنها همچنین معتقد بودند گروهشان گروه مرگ است و آبی‌ها کار سختی برای صعود داشتند.  

بعد از شکست الدحیل مقابل الریان، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی در پی تلافی برآمدند. آنها بعد از شکست همگروه استقلال مقابل همگروه پرسپولیس می گفتند این بود گروه مرگ؟! این همان الدحیلی بود که در ۲ بازی مقابل استقلال شکست نخورد. الدحیل که در گروه استقلال قرار داشت با وجود حذف از لیگ قهرمانان آسیا در دو دیدار رفت و برگست ۶ گل به استقلال زد از آن طرف الریان که حریف پرسپولیس بود در دو بازی مقابل سرخ پوشان شکست خورد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    واقعا ولی فارغ از کری خونی دحیل خیلی ضعیف بود
  • الدوچرخه چی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    بیچاره کیسه کشا تازه داشتن جشن صعود ومزد خرشانسیشون رو میگرفتند که اونم جعلی از اب دراومد! حاج فتل که استاد جعل وفتوشاپه باید بزودی یه فکری هم برای جعل وتقلب دراین گونه ابروریزیها بکنه تا دیر نشده.خخخ خخخ
  • ناشناس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اولا طوری میگید الدحیل ۶ گل به استقلال زده انگار که ۶ بر صفر بوده،خب ۵ گل هم استقلال زده،اون هم در بازی دوم برای هر دو تیم یک پنالتی اشتباه گرفته شد اما در هر دو بازی یک پنالتی درست برای استقلال گرفته نشد،ثانیا نمیتوان بر اساس یک بازی تیم ها را قضاوت کرد،اینطوری باشه الوحده پرسپولیس را برد در حالی که پرسپولیس تیم برتر میدان بود،یعنی پرسپولیس ضعیف تر بود که باخت؟ و یا الشرطه ته جدولی الدحیل را برد،در لیگ قطر الدحیل رفت و برگشت الریان را برده،در بهمن ماه الدحیل ۳ بر یک اولسان را برده پس یعنی پرسپولیس به تیم ضعیف باخته؟پارسال الدحیل رفت و برگشت پرسپولیس را برد و پرسپولیس هم رفت و برگشت التعاون را برد اما در نهایت پرسپولیس و التعاون صعود کردند،پس اینقدر حرف الکی نزنید‌
  • حق گو IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    الریان تو گروه پرسپولیس حتی از گوا هم کمتر امتیاز داشت، اما این تیم الدحیل رو که شش تا گل به استقلال زده بود رو شکست داد، حالا ببین گروه استقلال چقدر پشم بوده، البته ذوب آهن هم دیشب وضعیت گروه استقلال رو بهتر مشخص کرد، استقلال شانس آورد که گوا هم سید سه بود و تحت هیچ عنوانی با استقلال هم گروه نمیشدن، وگرنه استقلال چهارم گروهشون میشد.
    • داش عَمَد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      چقدر حقیقت رأی منفی گرفت؟ استقلالیا بهشون برخورد واو :/ تازه دارم این جمله که میگه؛ حقیقت تلخه رو درک میکنم. کیسه که هیچ بعضیا رو مخصوصاً سوزاندی تا چرتو پرت نگن! یکیشون گفت چی؟! یادم نیس کی بود ولی گفت؛ بقیه تیما سوسول بازی کردن؟؟!!! خدا پدرشو بیامرزه آدم خل و چلی تحویل جامعه داد تا بهش بخندیم یکم روحیمون عوض شه با انرژی بریم برای قهرمانی♡ در کل حقیقت سوزناکی رو گفتی دمت گرم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی