سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
۱ |
۴
جدایی کاپیتان قطعی شد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه «مارکا» مدعی شد سرخیو راموس و رئال مادرید حاضر نیستند از مواضع خود پایین بیایند و شرایط برای تمدید قرارداد این بازیکن بسیار دشوار شده است.

خبرورزشی - توافق در مذاکرات معمولاً زمانی حاصل می‌شود که حداقل یکی از طرفین از مواضع خود پایین بیایند. اما در مورد تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید می‌توان گفت هیچ کدام از طرفین حاضر به انجام این کار نیستند و درخواست‌های ابتدایی هر دو با هیچ تغییری مواجه نشده است.

شرایط ساده است. کاپیتان پیشنهاد کاهش ۱۰ درصد از حقوق خود را می پذیرد اما به شرطی که قرارداد جدید او دو ساله باشد. در همین حال رئال مادرید و مشخصا فلورنتینو پرس حاضر نیستند که پیشنهاد متفاوتی نسبت به آنچه در ژانویه مطرح شد، به سرخیو راموس ارائه دهند.

راموس و پرس اخیراً دو بار با یکدیگر ملاقات داشتند و همانطور که مارکا گفته بود امیدهایی برای تمدید قرارداد ایجاد شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط دوباره به بن‌بست کامل رسیده است.

پیشنهادی که فلورنتینو پرس روی میز گذاشت تاریخ انقضا داشت و در حال حاضر دیگر معتبر نخواهد بود. حالا شرایط به گونه‌ای رقم خورده که می‌توان گفت تمدید قرارداد سرخیو راموس به بن‌بست کامل رسیده و زمان نیز در حال به اتمام رسیدن است اما در عین حال روابط خوب و محترمانه بین کاپیتان و رئیس باشگاه می‌تواند به رقم خوردن یک معجزه منجر شود.

با همه این تفاسیر تنها ۵۰ روز دیگر تا پایان قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید باقی مانده و بنابر ادعای مارکا حالا می توان گفت که کاپیتان محبوب رئالی ها در آستانه ترک این تیم قرار گرفته است و  امیدها در رابطه با تمدید او به حداقل خود رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی افخمی ( رئالی دو آتیشه ) IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    اگه سرخیو از رئال بره برادر بزرگ باشگاه میره برادری که امیشه غیرت خودش رو حفظ کدر نسبت به خانواده خودش یاشگاه رئال مادرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی