چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۰ |
۰
سرمربی بارسلونا ناامید شد/ این تساوی کار را سخت کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان می‌گوید که می‌شده با ۳ برد قهرمان شوند، اما با توقف مقابل لوانته کار بارسلونا سخت شده است.

خبرورزشی - رونالد کومان که شاگردانش در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا در خانه لوانته به تساوی ۳-۳ بسنده کردند تا قهرمانی در این رقابت‌ها را به تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید تعارف بزنند، پس از این بازی گفت: «مربیان همیشه مورد سؤال قرار می‌گیرند، اما درک می‌کنم که پس از چنین عملکردی در نیمه دوم ، سؤالاتی برای پرسیدن وجود داد. ما ناراحت و متعجب بابت اتفاقات این بازی هستیم. باید این بازی را به فراموشی بسپاریم و خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم. به عنوان مربی شما همیشه مسئول هستید. ما بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم که عملکردمان در خط دفاعی بهبود یابد و از قدرت‌مان کاسته نشود. ما امیدوار بودیم و ابتدا ۲ بر صفر در نتیجه پیش بودیم و انتظار ندارید که در چنین شرایطی تن به تساوی بدهید.L

سرمربی هلندی بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «هدف ما این بود که سه بازی پایانی‌مان را ببریم و امیدوار باشیم که دیگر رقبای‌مان (اتلتیکو و رئال) هم امتیاز دهند، اما حالا با این تساوی کارمان دشوار شد. بازی‌ها ۹۰ دقیقه هستند و ما این فصل بازی‌های زیادی را در نیمه دوم واگذار کردیم.»

کومان تصریح کرد: «لوانته مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد و در مقابل ما هم عالی دفاع نکردیم. کسب چنین نتیجه‌ای خیلی ناامیدکننده است. درک اینکه چه اتفاقی در این بازی افتاد، واقعاً دشوار است. توضیح دادن در این خصوص دشوار است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی