چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
۱ |
۵
چرا مربی اسپانیول دستیار فرهاد مجیدی نشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی تصمیم دارد آلبرت سانچز مربی آکادمی اسپانیول را به عنوان دستیارش در استقلال به تهران بیاورد.

خبرورزشی - زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید بود، قصد داشت آلبرت سانچز را به کادر فنی استقلال اضافه کند اما در آن زمان فدراسیون فوتبال حاضر نشد دستمزد این مربی را پرداخت کند و حضور او در ایران منتفی شد.

حالا با جدایی فراز کمالوند، فرهاد مجیدی تصمیم دارد یک بار دیگر این مربی را به کادر فنی استقلال اضافه کند، فردی که در اسپانیا با مجیدی آشنا شده و سابقه کار در آکادمی اسپانیول را دارد.

در این بین مدیران استقلال به سانچز اعلام کرده اند به دلیل قوانین منع حضور خارجی ها، با او قراردادی به عنوان کارمند باشگاه امضا می کنند و این مربی در بازی ها به عنوان یکی از مسئولان باشگاه بازی را از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

اما آلبرت سانچز به ۲ دلیل به این پیشنهاد مخالفت کرده است؛ او به مدیران استقلال اعلام کرده وقتی قرار نیست قرارداد مربیگری امضا کند حضور در این تیم برایش رزومه ای محسوب نمی شود ضمن اینکه اگر مبلغ قراردادش را دریافت نکند، امکان شکایت به فیفا را نخواهد داشت.

با این شرایط به نظر می رسد استقلال مجبور است تا پایان فصل یک مربی داخلی را به کادر فنی تیمش اضافه کند تا قانون منع حضور خارجی ها برداشته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • fai3al IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    واقعا اینا تو هپروت سیر میکنن توهم دارن طرف چرا بیاد زیردست تو‌که کارت مربیگریت هم سفارشیه طرف چه رزومه ی بده بعداز حضور تو استقلال بعدش هم طرف حرفه ی هستش وحرفه ی رفتار میکنه مث جماعت خودمون نیستش که بکن بیا دیگه یه سمت ازمن دراوردی بهش بدیم خلاص

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی