چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
۰ |
۵
مهدی‌پور: با آمادگی صد درصد به دربی می‌رویم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم استقلال اعتقاد دارد بعد از عملکرد خوب در لیگ قهرمانان آسیا، فشار و خستگی بازیکنان این تیم در دیدار با ذوب‌آهن طبیعی بوده است.

خبرورزشی - مهدی مهدی‌پور در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. فشار زیادی روی تیم‌مان در مسابقات  آسیایی بود که نتیجه مدنظر را خدا را شکر آنجا گرفتیم. بعد از آن یک بازی با ذوب‌آهن داشتیم که به دلیل خستگی و به هم ریختن خواب بچه‌ها کمی مشکل پیدا کردیم، اما الان همه چیز خوب است و ان‌شاءالله بتوانیم یک بازی خوب را در دربی انجام دهیم.

وی در مورد اینکه شکست مقابل ذوب‌آهن فشاری روی استقلال وارد نمی‌کند، گفت: تیم‌مان شرایط خوبی دارد. بعد از آسیا با آن گروه سنگین، فشار روی بچه‌ها طبیعی بود، ولی خدا را شکر این مسئله تقریباً حل شده و ان‌شاءالله با آمادگی صد درصد وارد دربی شویم.

هافبک تیم استقلال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی عنوان کرد: نتیجه را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. کلاً این بازی شرایط خاص و سختی برای هر دو تیم دارد و ما هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهدی‌پور در مورد اینکه گفته می‌شود در صورت عدم برتری استقلال در دربی این تیم شانس قهرمانی را از دست می‌دهد، گفت: این بازی علاوه بر اینکه برای هواداران بازی خاص و حساسی است، از لحاظ جدولی هم شرایط ویژه‌ای دارد. ما باید سعی کنیم این بازی را ببریم تا در ادامه فصل برای قهرمانی بجنگیم.

وی در مورد عملکردش در استقلال بیان کرد: خدا را شکر در جام باشگاه‌های آسیا توانستم تا حدودی به تیم کمک کنم و شرایطم خوب بود. از جایی که کادر فنی به من اعتماد کرد توانستم به تیم کمک کنم. از اینجا به بعد هم کادر فنی به من اعتماد کند سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و در غیر اینصورت هم دعا می‌کنیم تیم بهترین عملکرد را داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی