درخواست پرسپولیس از فدراسیون درباره حواشی اصفهان/ به عدالت امیدواریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لایحه باشگاه پرسپولیس در مورد اتفاقات روی داده در دیدار با سپاهان اصفهان به دفتر رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شد.

خبرورزشیباشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه پس از تکمیل مدارک و اسناد، استفاده از مطالب رسانه‌ها و اظهارات انجام شده و پس از جمع‎ بندی تصاویر و ویدئوهای موجود، لایحه رسمی خود را در ارتباط با اتفاقات روی داده مرتبط به بازی با سپاهان از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر (خلیج فارس)، برای بررسی به دفتر شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

با توجه به تصمیم اتخاذشده در بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس و همچنین لزوم حاکم شدن آرامش بر فضای فوتبال و جامعه، امکان بررسی مسائل رقم خورده توسط مراجع ذیصلاح در فضایی با تنش‌ها و حساسیت‌های کمتر و در نهایت با توجه به در پیش بودن دربی بزرگ فوتبال ایران و لزوم تمرکز اعضای تیم روی این مسابقه، از پرداختن به بازی گذشته در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرهیز خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس مدارک موردنظر و مستندات خود را ارائه کرده و از این به بعد کار را به تصمیم‌گیرندگان امر در فدراسیون فوتبال می‌سپاریم و به عدالت‌ورزی و عدالت‌محوری بخش‌های حقوقی در فدراسیون فوتبال با نگاهی پر از امید می‌نگریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    ماهم امیدواریم که عدالت اجرا بشه و قبل از دربی حکم صادر بشه
  • شهرام IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    عدالت! مسئولشون امضاش پای قرارداد ویلموتس هست مربیشون درصد بگیره سرپرستشون پرونده ها داشته با محرومیت سنگین که به لطف حسن آقا پرونده مالیده شد بازیکناشونم که تنها راه نجات کشور فرار به قطری هستند حساب بانکیشونم به بیت المال وصله( به لطف هیئت دولت)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی