زمان تصمیم نهایی AFC در خصوص میزبانی لیگ قهرمانان/ استقلال - الهلال در ریاض؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این احتمال داده می شد که بازی‌های دور حذفی لیگ قهرمانان هم به صورت متمرکز برگزار شود.

خبرورزشی - در حالی که هنوز تکلیف تیم‌های ایرانی صعود کننده به دور حذفی لیگ قهرمانان  مشخص نشده روزنامه «الریاضیه» عربستان خبر داد که تصمیم‌گیری در خصوص مکان برگزاری مرحله یک هشتم در ماه جولای و در جریان جلسه‌ای در AFC مشخص خواهد شد.

این روزنامه تاکید کرد فدراسیون فوتبال عربستان هم در انتظار تصمیم گیری کنفدراسیون آسیا است چرا که قصد دارد میزبانی این مرحله از مسابقات را در شهر ریاض بر عهده بگیرد.

AFC بعد از برگزاری مسابقات مرحله گروهی شرق از ۲۵ ژوئن تا ۱۱ جولای (۴ تیر تا ۲۰ تیر) سیستم برگزاری مرحله یک هشتم را تعیین خواهد کرد.

به نظر می رسد در صورتی که مسابقات متمرکز باشد شانس عربستان برای کسی میزبانی بیشتر است. در آن صورت میزبانی استقلال در مرحله حذفی از بین خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    اگه میدران استقلال خوب برنامه ریزی کنند و هیچکدوم از بازیکنان اصلی رو از دست ندن و با خریدن هافبک هیا خوب و بازیساز و مدافعین خیلی خوب تیم رو تقویت کنند در خاک عربستان هم الهلال رو می بریم. اما با این حال از همین الان باید فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش فعلی و وزارت ورزش بعدی و حتی وزارت امور خارجه با رایزنی های متعدد از حق استقلال برای میزبانی استقلال مقابل الهلال در ایران دفاع کنند همون طور که استقلال رفت در خاک عربستان و با الاهلی دو بازی انجام داد. 5 ماه فرصت چنین کاری هست و ما باید در عرض یک ماه آینده بحث میزبانی استقلال رو به سرانجام برسونیم که حق 40 میلیون هودار استقلال تضییع نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی