نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
منچستریونایتد ۲ - لیورپول ۴/ طلسم آنفیلد برای کلوپ شکست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد رقیب دیرینه‌اش منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست دهد که اولین پیروزی یورگن کلوپ در تئاتر رؤیاها هم بود.

خبرورزشی - در دیداری معوقه حساس از هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد بین منچستریونایتد و لیورپول، قرمزهای مرسی‌ساید به برتری ارزشمند ۴ بر ۲ رسیدند.

ببینید:

منچستریونایتد خیلی زود به گل رسید. ارسال فرناندس در دقیقه ۱۰ با اشتباه فیلیپس تبدیل به یک گل‌به‌خودی شد. اما لیورپول پس از این گل بیشتر موقعیت خلق کرد و تیم برتر بود. یک پنالتی فیلیپس گرفت که داور با کمک VAR آن را رد کرد. با این حال فیلیپس اشتباهش را با پاس‌گل برای ژوتا در دقیقه ۳۴ جبران کرد. ضربه پشت‌پای زیبای ستاره پرتغالی به قعر دروازه هندرسون رفت. دقیقه ۳+۴۵ هم ارسال آرنولد را فیرمینو با ضربه سری دقیق و تماشایی تبدیل به گل دوم لیورپول کرد.

دقیقه ۴۷ در حالی که زمان زیادی از نیمه دوم نگذشته بود، شوت آرنولد را هندرسون ناقص مهار کرد تا فیرمینو گل دوم خودش و سوم تیمش را بزند. دقیقه ۶۸ همکاری کاوانی و رشفورد در نهایت با ضربه مارکوس به گل دوم منچستریونایتد بدل شد. دقیقه ۹۰ در حالی که شیاطین‌سرخ در پی جبران و به تساوی کشیدن بازی بودند، ضدحمله‌ای سریع توسط صلاح و ضربه‌ای به گوشه دروازه برد لیورپول را تضمین کرد.

با این پیروزی لیورپول ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم جای گرفت. منچستریونایتد ۷۰ امتیازی هم تیم دوم جدول است.

گل محمد صلاح؛ منچستریونایتد - لیورپول

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی