نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کاپیتان سابق استقلال: پرسپولیس برای داشتن قایدی باید ۵ بازیکنش را بدهد/ وریا گفت استراماچونی بداخلاق است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خسرو جیدری، کاپیتان سابق استقلال می‌گوید دوبار به او پیشنهاد دستیاری در این تیم داده شده است و در نهایت سرانجامی نداشته.

خبرورزشی - خسرو حیدری کاپیتان سابق استقلال در گفت و گویی تصویری از پیشنهاد دستیاری استراماچونی در زمان حضورش در ایران گفت. حیدری مدعی شد که وقتی استراماچونی در استقلال بود به او پیشنهاد مربیگری در این تیم داده شد اما وریا غفوری به او گفته بود مربی ایتالیایی بداخلاق است.

البته حیدری معتقد است در صورتی که استراماچونی در ایران می‌ماند استقلال قهرمان آسیا میشد. کاپیتان سابق استقلال البته می‌گوید یک بار هم زمانی که قرار بوده الکس نوری به استقلال بیاید با او برای دستیاری صحبت کرده بودند. 

شماره دو محبوب آبی‌ها در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی از سرخ‌ها را حاضر به معاوضه با مهدی قایدی است پاسخ جالب توجهی داد. او گفت پرسپولیس ۵ بازیکن باید بدهد تا یکی مثل قایدی را بگیرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طاها IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    ارزش امید عالیشاه از کل تیم استقلال بیشتره.
  • غضنفر IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    البته که در حکایت استاد قاعدی و پرونده هایی که ایشون داره حتی ۵۰ بازیکن از تیم های سیسیلی هم رویهم رفته ندارند! آن گاه یه چی بگو بگنجه
  • حامد IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    پرسپولیس اگه 5بازیکنم بده بازم تیم قدریه ولی استقلال اگه قایدی روبده میشه حیاط خلوت بقیه تیمها
  • حمید علوی CA ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    بعنوان یه استقلالی عرض میکنم که ترابی انصافن از قائدی بهتر و دارای روند یکنواخت تری هست. قائدی تکنیکیه اما ترابی علاوه بر تکنیک خصوصیات دیگه ای هم داره از جمله بازی تیمی بهتر، قابلیت دفاع کردن و..
  • شمسعلی IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    گاهی وقتها از صحبتهای پیشکسوتان تیممون خندم میگیره، جوری کری میخونن که بچه پنج ساله این حرفها رو نمیگه! انگار نه انگار فوتبالیست بودن!!!!! پنچ تا بازیکن در مقابل قایدی؟! باز خوبه تو آسیا خوب کار کرد وگرنه تو لیگ خودمون به نسبت پولی که میگیره یک دهم یه بازیکن پرسپولیس هم بازی نکرده
  • شهرام IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    وجدانا با ارزشترین بازیکن لیگ ایران مهدی قائدی هست، فکر کنم اوایل فصل پیشنهاد 2 میلیون دلاری داشت الان قطعا زیر 5 میلیون دلار نمیفروشنش.
  • محسن اسکار پرسپولیسی IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    خخخخخ،مهدی شیری هم حاضر به تعویض با قائدی نیستیم،لامصب سوزش تا چه حد؟آدمه کور هم میفهمه نه استقلال بازیکنی در حد بازیکن های پرسپولیس داره نه حتی تیمهای بهتر از کیسه،البته کیسه کشا یه جام قهرمانی واسه صعود از گروهشون دارن چون گروه مرگ بوده و چون قدیم ها متخصص آسیا بودن فکر میکنن همینجا دیگه باید جام رو بگیرن،از اینها بعید نیست که فکر کنن قائدی چون تو تیمشون بعد از مظاهری و دیاباته و میلیچ و وریا و اسماعیلی نفره اوله اونوقت تو بقیه تیمها مثل قائدگی وجود نداره.خخخخ
  • احمد چهارتنگی IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    البته که مهدی خان قائد ی بازیکن بسیار خوب و باهوشی است که فاصله زیادی با بقیه بازیکنان دوتیم دارد
  • ناشناس IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    بخدا قسم هیچ بازیکن کیسه لیاقت پوشیدن پیراهم محبوب دلها نمی دانم ضایعات پرسپولیس خریدارید تا به تیم بی هویت خودتون شخصیت بدید
  • شمسعلی. AE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    کلا همه به درد توهم و خیال دچار شده اند ، شاید هم درد بی جامی و طولانی شدن آن و مهمتر از همه ناامیدی از کسب مقام قهرمانی تا چند سال آینده به این مرض دچارشان کرده
  • الونگا IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    علی پروین تو اخرین مصاحبش ناراحتی خودشو از اینکه تو دربی ۵۲ شیش گل به کیسه زده بودن ابراز کرد وقتی مصاحبه بزرگان پرسپولیس رو مقابل زر زدنای امثال برهانی و حیدری و حنیف و فنونی زاده میزاری پی به بزرگی پرسپولیس میبری ...یکی میشه علی پروین که از تحقیر رقیبش جلوی هوادارش ناراحت میشه یکی هم میشه پیشکسوت کیسه که برای حریف کره ای پرسپولیس ارزوی موفقیت میکنه!در ضمن اقای حیدری ما یه علی کریمی داریم که کل تاریخ باشگاهتونو می ارزه
  • ....... US ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    البته با توجه به سابقه پرسپولیسی بودن این بابا ٬ منظور ۵ پرسپولیسی در حد و اندازه خودش هست . والا تک به تک پرسپولیسی ها ی امروز هر کدام ۵ تا ۶ برابر جناب حیدری در اوج دورانش هستند .
  • ....... US ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    البته با توجه به سابقه پرسپولیسی بودن این بابا ٬ منظور ۵ پرسپولیسی در حد و اندازه خودش هست . والا تک به تک پرسپولیسی ها ی امروز هر کدام ۵ تا ۶ برابر جناب حیدری در اوج دورانش هستند .
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    از اظهارنظرهای مربوط به استراماچونی وقایدی متعجم. اولی که چیزی در ایران نبود معلوم نبود بعد چی میشد خداکنه برگرده ببینیم چند مرده حلاجه. تو الغرافه هم میشه فهمید چیکارس. دومی هم که بگیرنگیر داره مگه تونست به ذوب بزنه. چقدر یه چیزی رو بزرگ میکنید!
  • 6 IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    زرشک!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی