ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال در دربی/ مجیدی ریسک کرد؛ خیال گل محمدی راحت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس، آرش رضاوند را به دلیل محرومیت و متین کریم‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. از آن طرف به دلیل رفع مصدومیت بازیکنان پرسپولیس دست یحیی گل محمدی برای چیدن ترکیب مناسب باز شده است.

خبرورزشی - در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شنیده می‌شود فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران برای نزدیک تر کردن تیمش به صدر جدول و سپاهان و پرسپولیس تصمیم گرفته است با ترکیبی هجومی و ریسکی برابر رقیب سنتی بازی کند. گویا قرار است فرهاد مجیدی تیمش را با سیستم ۱-۳-۲-۴ ارنج کند.

در این دیدار سنتی و حساس رشید مظاهری دروازه‌بان اصلی آبی‌ها خواهد بود. سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در مرکز خط دفاع بازی می‌کنند و در طرفین خود وریا غفوری و محمد نادری را به ترتیب به عنوان مدافع راست و چپ خواهند دید. مسعود ریگی و مهدی‌مهدی‌پور دو هافبک دفاعی استقلال در بازی مقابل پرسپولیس هستند. هافبک تهاجمی استقلال در این دیدار فرشید اسماعیلی است که شاید فرهاد مجیدی را دچار تردید کرده باشد. اسماعیلی انتخاب اول است اما ممکن است از لحاظ بدنی مهیای این بازی نباشد. آن‌گاه داریوش شجاعیان جانشین فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی خواهد شد. مهدی قایدی و ارسلان مطهری دو وینگر چپ و راست استقلال محسوب می‌شوند که شیخ دیاباته را به عنوان مهاجم نوک در پیشانی خط حمله خواهند دید.

از اردوی پرسپولیسی‌ها خبر می‌رسد مصدومان به بازی رسیده اند و خیال یحیی گل محمدی را برای ترکیب ایده آل راحت کرده اند. سرمربی پرسپویلس تصمیم گرفته است با دو مهاجم کلاسیک برابر آبی‌پوشان تهرانی بازی کند.

حامد لک دروازه‌بان اصلی پرسپولیس در این دیدار است که سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی و وحید امیری را جلوی خود به عنوان ترکیب ۴ نفره خط دفاع خواهد دید. بنابرشنیده ها احمد نورالهی و کمال کامیابی‌نیا دو هافبک میانی پرسپولیس هستند که مهدی ترابی و احسان پهلوان را در جناح چپ و راست بالای دست خود دارند. اما خط حمله قرمزها قرار است با ترکیب عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو شکل بگیرد. گویا امید عالیشاه به صورت صددرصد مهیای بازی با استقلال نشده و برهمین اساس عیسی آل‌کثیر در خط حمله به میدان خواهد رفت مگر آن که...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    با این ترکیب استقلال میانه زمین رو به پرسپولیس میسپاره و بازی رو با اختلاف دو گل میبازه، اصرار استفاده از سه مهاجم برای استقلال هرگز جواب نداده باید به عقل مجیدی شک کرد
  • فری عشقی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    هشدار!!!! هشدار!!!! هشدار!!! کمیته ضد دوپینگ لطفا بعد بازی از تمام بازیکنان استقلال تست دوپینگ بگیرید!!!!! در کنفرانس مطبوعاتی دیروز آقای فرهاد مجیدی اعلام کرد که دوست مثلا دکترش از آلمان با داروهای وقوی و گران قیمت برای قبل از دربی بچه های استقلال آورده، و اینرو اگه بزارید در کنار چند سال پیش که آقای مجیدی یه سریع دارو از امارات آورد و قبل از دربی فروخت به بازیکنان استقلال و اون بنده های خدا برای همیشه نابود شد و تست دوپینگ شون مثبت شد!!!!
  • هاشمی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    وای خدا به داده بازیکنان جوان استقلال برسه؟ باز آقای مجیدی یه سریع دارو وارد کرده و داده به بازیکنان جوان استقلال خدا کنه تست مثبت نشه؟
  • مانی عشق قایدی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    از آینده فوتبال ایران و باشگاه بزرگ استقلال خواهش میکنم از اون داروهایی که آقای مجیدی آورده از آلمان و به قول خودش هم گران است و هم قوی استفاده نکنه! تو جوانی و آینده فوتبال استقلال و ایران! حیف با مثبت شدن تست فوتبال و زندگیت نابود بشه.
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    بیچاره نادی الستقلال و فرهاد مجیدی دوباره دربی رسید ودوباره دید که در زمین حریف پرسپولیس نیست و دوبار داروهای گران و قوی! فقط فرش آینه که این بار از جای امارات از آلمان وارد کرده! بیچاره بازیکنان استقلال که تست شون مثبت میشه
  • غلام بوقی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    تیم کیسه با همراهی تیم شله زرد چهارتا از بهترین های پرسپولیس و تیم ملی رو برای دربی مصدوم کردند تا باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس رو ضعیف کنند! ولی زهی خیال باطل!!! کمیته ضد دوپینگ قشنگ حواست رو جمع کن فرهاد مجیدی باز به قول خودش داروی گران و قوی آورده قبل از دربی برای نادی الستقلال؟
  • سروش IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    استقلال با سه گل ریگی،دیاباته و نادری برنده میشه
    • تتلیتی وحشتناک استقلالی باهوش IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      ایولاه
  • مملی اس اس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    از تمام بازیکنان استقلال بزرگ درخواست داریم که با طناب این فرهاد مجیدی ترین در چاه، باز این بابا دارو آورده اونم قوی و گران قیمت داده به بازیکنان خدا کنه که بازیکنان نخورده باشن، وگرنه اون بلایی که سال ها پیش سر چند بازیکن خوب و آینده دار استقلال آفتآد و با داروهای که آقای مجیدی از کشور امارات وارد کرده بود و فروخت به اون بدبخت ها و تست شان مثبت شد و برای همیشه از فوتبال و زندگی محو شدن. لطفا بچه از این دارو های آقای مجیدی نخورید.
  • خانی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    چه تیمی داره امسال پرسپولیس ایران که باز فرهاد مجیدی رو وادار کرده دارو های قوی و گران برای بازیکنان نادی الستقلال بیاره قبل از دربی!!! یعنی فاجعه در این دربی اینقد ترس داره آقای مجیدی که باز مجبور شدی دارو بیاری و بدی به بازیکنان استقلال؟؟؟؟ عشقی پرسپولیس بزرگ که این بیچارها رو به چه کارهایی وادار میکنی!!! فقط خدا کنه کمیته ضد دوپینگ حواسش به بازیکنان نادی الستقلال باشه؟
  • نازی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    کمیته ضد دوپینگ بنا بر مصاحبه آقای فرهاد مجید!!!! و آوردن داروهای گران قیمت برای بازیکنان استقلال ؟ درخواست داریم بعد از بازی از تمام بازیکنان استقلال تست دوپینگ گرفته شود !! این آقا در وارد کردن و فروختن دارو به بازیکنان استقلال قبل از دربی سابقه دار هستند!
  • اس اس IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    ریگی رو استراحت بده. به مرادمند رو بازی.
  • ناشناس IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    به نظر من فرهاد تیم تهاجمی شکل داده ولی با این وجود به راحتی می‌تونه بازی رو بیاره اگه با یه ترکیب خوب میومد احتمال مساوی ۵۰درصد بود ولی ترابی خوب از فرصت استفاده می‌کنه شهریار و عیسی رو را میندازه تا ما به گل برسیم پرسپولیس ۲بر۱بازی رو میبره
  • کامران IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    از طرفه هوادارایه استقلال میگم اگه استقلال این بازیرو ببازه امتیاز از دست بده دیگه مجیدی باید اخراج بشه چون کلا دیگه قهرمانی از دست میره با اون باخته ابرو بری که جلویه ذوب اهنم داد دیگه قهرمانی بی قهرمانی .پس اگه این بازیرو ببازه =اخراج .هر کی موافقه مثبت بده مجیدی اخراج بشه استرا برگرده
    • ارش IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      منم موافقم مجیدی اخراج بشه اگه دربیرو ببازیم یا مساوی کنیم. اخراج بشه به جاش یه مربی درجه یکه خارجی یا نکونام بیاد
  • اصغر IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    ای وای دوباره فرهاد مجیدی و دوباره دادن داروهای گران قیمت خارجی!!! فقط خدا کنه این بار مثل اون داروهای اماراتی تست بازیکنان استقلال رو مثبت نکنه!!!!
  • شهناز طهرانی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    چرا یه بار نشد مثل یه مرد این فرهاد مجیدی حاظر بشه!! این دربی چه ارزشی داره که براش باز دوباره داروهای دوپینگی بیاری و به بازیکنان استقلال بدی!! گناه دارن این بچه ها !! درست مثل چند سال پیش؟قبل از دربی که اون داروهای رو دادی به بچه های نازنین استقلال و برای همیشه محروم شدند و تست شان مثبت شد.
  • مهراد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    این جور که فرهاد مجیدی دیروز حرف زد که من سال دیگه هم هستم و سال دیگه تیم رو خودم میبندم یعنی اینکه امثال هم توقعی از این تیم با این بازیکنان بنجل نباید داشت!!!! ایشالله ساله دیگه!!!! فقط خدا کنه تست دوپینگ بچه های استقلال مثبت نشه!با این داروهایی که آقای مجیدی از آلمان آورده!
  • حمیدرضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    عشق هست استقلال مامیبریم دربی دیاباته نادری
  • متين IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    استقلال معمولا با سه مهاجم موفق نبوده. بهتره دياباته فيكس نباشه. اگر استقلال باخت به تفكرات مجيدي باخته
  • بهنان IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    امیری دیگه مدافع بازی نمیکنه که صدرصد اقایی بازی میکنه و امیری بجای عالیساه میره جلو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی