جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
۱ |
۵
راهکار مربیان پرسپولیس برای مهار مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی پرسپولیس و در رأس آن یحیی گل محمدی به بازیکنان خود به ویژه هافبک‌های دفاعی خود توصیه کرده‌اند اجازه ندهند توپ به مهدی قایدی برسد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس مهدی قایدی را دربی بازترین بازیکن تیمش خواند. مربیان پرسپولیس نیز دراین مورد با سرمربی استقلال موافق هستند!

مهدی قایدی در دربی رفت نیز آخرین گل بازی را با حرکتی انفرادی و به زیبایی به ثمر رسانده و استقلال را از یک شکست حتمی نجات داده بود. یحیی گل محمدی شناخت بسیار خوبی از شماره ۱۰ استقلال داشته و دارد. برهمین اساس یکی از دغدغه‌های مربیان پرسپولیس پیش از دربی مهار ستاره تکنیکی استقلال است.

شنیدیم کادرفنی پرسپولیس و در رأس آن یحیی گل محمدی به بازیکنان خود به ویژه هافبک‌های دفاعی خود توصیه کرده‌اند اجازه ندهند توپ به مهدی قایدی برسد. مربیان پرسپولیس معتقد بوده و هستند تنها راه مهار مهدی قایدی این است که توپ به او نرسد چرا که بدون توپ این بازیکن تبدیل به یک فوتبالیست معمولی می‌شود اما با توپ اعجوبه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    یعنی از نیمار و مسی نمیشه اینطور نمیشد تعریف کرد قائدی یه بازیکن خوب رو به بالا ست ولی خوب اگه اونا یه بازیکن تکنیکی دارن باید بگم امید عالیشاه ترابی و سیامک و احسان پهلوان و وحید امیری... هر کدوم شون ستاره هایی هستند که میتونند کار رو در بیارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی