هشدار یحیی گل محمدی به مدافعان تیمش درباره قایدی/ جلوی قایدی پا نیندازید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از شگردهای مهدی قایدی تکنیکی، گرفتن پنالتی از مدافعان تیم مقابل است که فکر یحیی گل‌محمدی را نیز پیش از دربی به خود مشغول کرده است.

خبرورزشی - در دیدارهای حساس و بزرگ نظیر دربی پایتخت، ضربات پنالتی می‌تواند راهکاری برای شکست تیم مقابل باشد و هم فرهاد مجیدی و هم یحیی گل‌محمدی به این موضوع واقف هستند.

فرهاد مجیدی به عنوان یک مهاجم تکنیکی و دریبل‌زن بارها در دوران فوتبالش از مدافعان تیم‌های حریف پنالتی گرفته است و یحیی گل‌محمدی نیز به عنوان یک مدافع ملی‌پوش کاملاً با این تاکتیک قدیمی آشناست.

بر همین اساس فرهاد مجیدی به مهاجم تیمش در دیدار با پرسپولیس آزادی عمل داده که با خیال راحت دریبل زده و وارد محوطه هجده قدم حریف شود.

از آن طرف نیز یحیی گل‌محمدی با توجه به شناختی که از مهدی قایدی دارد به مدافعان تیمش هشدار داده است در محوطه جریمه جلوی این بازیکن پا نیندازند تا پنالتی ندهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    توپهارو قبل از رسیدن به این بازیکن خلاق قطع کنید ونگذارید به هیچ وجه حول وحوش هیجده قدم توپ بهش برسه ..به امید خدا وبا تلاش وغیرت بچه ها ویک داوری بی نقص ما فرمزها دو بر صفر میبریم
  • عشق قایدی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    از آقای مهدی قایدی آینده فوتبال ایران خواهش میکنم که از اون داروهایی که آقای مجیدی از کشور آلمان آورده و میگه گران قیمت و قوی هست برای بازی دربی استفاده نکن!! این مجیدی چند سال پیش هم یه سریع دارو از کشور امارات وارد کرد و قبل از دربی فروخت به بازیکنان جوان استقلال که تست دوپینگ اون بنده خدا ها مثبت شد، و زندگی و فوتبال شان برای همیشه نابود شد.
  • عشق قایدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    از آقای قایدی آینده فوتبال ایران خواهشمندم از اون داروهایی که آقای فرهاد مجیدی از کشور آلمان آورده و میگه قوی و گران قیمت است استفاده نکن!!! چند سال پیش همین فرهاد مجیدی یه سریع دارو از کشور امارات وارد کرد و فروخت به بازیکنان جوان آن روز های استقلال، و تمام اون بیچارها تست شان مثبت شد!!! و برای همیشه محروم شدند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی