نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
آل کثیر در دیدار با استقلال از چه چیزی می‌خواهد انتقام بگیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز هم کم نیستند هوادارانی از تیم پرسپولیس که کامنت‌های کاربران استقلالی را دلیل محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر می‌دانند.

خبرورزشی - درحالی که تنها ۳ ساعت به بازی حساس پرسپولیس و النصر در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مانده بود کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی غیرمنتظره ۶ ماه عیسی آل کثیر ستاره این روزهای پرسپولیس را مرحوم کرد تا این بازیکن این بازی حساس نیمه نهایی و فینال را از دست بدهد.

این درحالی بود که هواداران استقلال و برخی از صفحات هوادارای این تیم با نوشتن کامنت در زیر صفحات رسمی کنفدراسیون آسیا در صفحات مجازی اعلام کردند که خوشحالی آل کثیر رفتاری نژادپرستانه و تمسخر مردم ازبکستان است! اتفاقی که واکنش پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت و هواداران قرمز در فضای مجازی با طرفداران آبی به جنگ کلامی پرداختند.

در این میان علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نسبت به این اقدام هواداران استقلال واکنش نشان داد.

همچنین به تازگی مهرداد کفشگری هافبک سابق پرسپولیس نیز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خودش از عیسی آل کثیر خواسته است مسببان محرومیت خودش را فراموش نکند و از ثانیه به ثانیه دربی استفاده کند!

جالب آن که خود عیسی آل کثیر هم می خواهد با گلزنی در دربی انتقام آن محرومیت را بگیرد و از انگیزه ویژه ای برای بازی با استقلال برخوردار است.

همبازیان آل کثیر و اطرافیان تیم پرسپولیس امروز صبح او را با انگیزه ها و روحیه بالای در اردو دیدند که دوست دارد هر جور شده دروازه استقلال را باز کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز نبوی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    واقعا برای خبرورزشی و نویسنده این خبر متاسفم تبدیل به کانال های هواداری لنگ شده...شما که داری این خبر درج میکنید..آیا اینقدر کم سواد و بی دانشی که نمیدونی،.خوشحالی آل کثیر توسط دوربین ها ضبط و توسط ناظر بازی گزارش شده و اصلا نیازی به راپورت دادن نبوده ..ای اف سی کور نیست که نبینه و کل رخداد های بازی ثبت و بررسی میشه...متاسفانه نویسنده این خبر که یک لنگیه بشدت قصد دارن با این خبر کذب و دروغ که خودشون میدونن مثلاً بازیکن مورد علاقشونو تحریک کنند ولی آقای نویسنده لنگی شرافت قلمتو هیچوقت بخاطر تعصب به تیمت نفروش..قلم شرف داره هر چرت و پرتی رو نباید نوشت..شماها که همه چیو میدونید چرا دروغ مینویسید
  • فری امپرازول IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    معلومه میخاد انتقام خیانت و خوش خدمتی کیسه به ای آف سیرک و عرعرستانی ها رو بگیره
  • Roojaa IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    حق با نویسنده هست ! محروم شدن وقتی هست که نهایتاً ۶ جلسه باشه!! ولی شش ماه دورازبازی بودن چیزی شبیه به مرحوم کردن یه فوتبالیست هست؟!!(اشاره به سطرسوم زیر عکس خبر)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی