جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
۰ |
۵
استقلال به این شرط پرسپولیس را شکست می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق استقلال گفت: استقلال فقط به یک شرط می‌تواند برنده دربی حساس امشب باشد.

خبرورزشی - مهدی پاشازاده مدافع اسبق تیم ملی کشورمان و سرمربی تیم چوکای تالش از سه شنبه گذشته به دلیل درگیری ریه هایش با ویروس کرونا در بیمارستان بستری است.  

وی در خصوص آخرین وضعیت خود به خبرورزشی گفت: هنوز در بیمارستان بستری هستم و هر روز از ریه هایم اسکن گرفته می شود خوشبختانه شرایط پایداری داشته ام و دکترم ساعتی قبل گفت احتمالاً عصر فردا مرخص خواهم شد.

سرمربی تیم چوکا در خصوص تساوی خانگی این تیم برابر تیم مس کرمان گفت: حریف ما مدت‌هاست صدرنشین لیگ دسته اول است و به احتمال زیاد در پایان این فصل به لیگ برتر صعود خواهد کرد. من در بیمارستان بستری بودم و بازی را از طریق تلوبیون تماشا می کردم و درباره نکات فنی مدام با همکارانم تماس می گرفتم و آنچه مورد نظرم بود به آنها انتقال می دادم تا عملیاتی شود. چوکا یک بر صفر از مس جلو بود ولی فشار تیم پر مهره و قدرتمند حریف بازی را به تساوی کشاند و همین یک امتیاز برای ما ارزشمند است چون هر تیمی نمی‌تواند از صدرنشین لیگ امتیاز بگیرد.

کاپیتان اسبق استقلال در آستانه دربی گفت: متاسفانه مجبورم این بازی مهم را از داخل بیمارستان تماشا کنم. به نظرم بازی خیلی سختی در انتظار هر دو تیم خواهد بود. استقلال در فاز هجومی تیمی قدرتمند است که توانسته دروازه هر حریفی را باز کند اما شرط پیروزی استقلال در این مسابقه این است که در فاز دفاعی عملکرد تیمی بازیکنان کم نقص باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی