نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پژمان جمشیدی: همه دنیا جز انگلیسی ها از گل تاریخی مارادونا لذت بردند/ حجازی اسطوره بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پژمان جمشیدی با تمجید از ناصر حجازی او را اسطوره باشگاه استقلال و فوتبال ایران دانست.

خبرورزشی - جمشیدی که به آخرین برنامه کتاب باز سروش صحت در شبکه نسیم رفته بود، صفحه ای از کتابی را که درمورد ناصر حجازی بود، از رو خواند و با تمجید از این چهره مطرح فوتبال ایران گفت: زنده یاد ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال و اسطوره فوتبال ایران بود که در یک مقطع حتی از منچستریونایتد هم پیشنهاد بازی داشت اما یک سری اتفاقات باعث شد که او به انگلیس نرود. جمشیدی در ادامه خاطره جالبی هم از مارادونا و گلی که او با دست انگلیس زد تعریف کرد و گفت: من عاشق مارادونا بودم و از آ ن گل واقعا لذت بردم. خوب شد در آن زمان خبری از var نبود تا آن گل مردود نشود چون واقعاً همه دنیا به جز انگلیسی ها از گل تاریخی مارادونا به انگلیس لذت بردند.

پژمان جمشیدی خاطره جالبی هم از محمدرضا گلزار تعریف کرد و گفت: سال‌ها قبل که من بازیکن پرسپولیس بودم، یکی از مجلات عکس من و گلزار را روی جلد زد و خواهرم که خیلی شیطنت داشت، مجله را خرید و جلوی من به مادرم نشان داد و از او پرسید مامان جان به نظرت کدام یک از این دو نفر خوشگل تر هستند؟ بنده خدا مادرم هم که در موقعیت بدی قرار گرفته بود، گفت هر کدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    اسطوره!واقعا یه عهدی کلمه ی اسطوره برای خودش جایگاهی داشت!البته امروزه به هر ننه قمری میگن اسطوره!!!
  • شاهین IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    اقا یا خانم الدو چرخه چی ...واقعا ما که نفهمیدیم منظورت چی بود؟ موافق بودی یا مخالف؟ایا مرحوم حجازی از دید شما اسطوره بود یا نبود؟ اول ببین با خودت چند چندی بعد نظر بده...البته کسی که اسمش الدوچرخ چی هست شخصیتش عیانه انقدر شهامت نداری اسم واقعی یا اسم مناسب برای خودت انتخاب کنی....اگه میخوای مثلا با واون مغز وفکر حقیرت استقلال رو به اعراب منتسب کنی بگم که دوچرخه اسم فارسیه وال نمیگیره واگرهم با اون سطح سوادت ال به کلمه فارسی اضافه کنی نامفهومه وعربها تو الفباشون حرف چ ندارن...پس ا ین کلمه تنها تو مخ جلبکی تو قابل فهمه....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی