نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
۲ |
۰
دستگیری خلیل‌زاده برای استقلال درسرساز شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر روند بازداشت اسماعیل خلیل زاده ادامه پیدا کند نمی‌تواند در جلسات هیئت مدیره آبی‌پوشان شرکت داشته باشد.

خبرورزشی - اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال طی روزهای گذشته به دلیل اتهامات مالی دستگیر شده و کاملاً بدیهی است اگر روند بازداشت او ادامه پیدا کند، نمی‌تواند در جلسات هیئت مدیره آبی‌پوشان شرکت داشته باشد.

شایعه شده است با توجه به بازداشت خلیل زاده، تصمیمات اتخاذ شده در نشست‌های آتی هیئت مدیره استقلال ضمانت اجرایی ندارند چون امضای رئیس هیئت پای آن نیست ولی یکی از مدیران باشگاه استقلال با تکذیب شایعه مذکور به خبر ورزشی گفت: دستگیری آقای خلیل زاده به هیچ عنوان مانع از تداوم فعالیت‌های هیئت مدیره استقلال نمی‌شود و از نظر قانونی منعی برای برگزاری جلسات این هیئت وجود ندارد.

وی اضافه کرد: سایر اعضای باقی مانده هیئت مدیره می‌توانند طبق قوانین موجود جلسه گذاشته و مواردی که مورد نظرشان است را نیز به رای بگذارند.

این مدیر استقلالی گفت: تصمیمات اتخاذ شده کاملاً ضمانت اجرایی دارد چون امضای سایر نفرات پای برگه صورت‌ جلسه می‌آید بنابراین از این بابت دغدغه‌ای وجود ندارد و تصمیمات اتخاذ شده در هیئت مدیره همچنان ضمانت اجرایی خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آل بابا مسعود IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    به نظر میاد بیشتر برای مافیای سرخ فوتبال دردسر ساز شده باشه تا استقلال !
  • محمد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    چطور شده که یک آدم مفسد اقتصادی شده رئیس هیئت مدیره استقلال پس حالا معلوم شد پولهای بی رویه به بازیکنان امثال غفوری اسماعیلی دانشگر نادری اووووو ابن اخری هم دیپورتی پرسپولیس رمصانی ازکجا میامده. خرج که از از کیسه مهمان بود حاتم طاعی شدن اسان بود. پول باده اورده را خلیل زاده از جیب مبارک مردم میاورده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی