پرسپولیس یک - استقلال صفر/ عیسی جان حریف را گرفت؛ آبی‌ها از کورس جا ماندند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دربی نود و پنجم پایتخت با برتری پرسپولیس به پایان رسید و استقلال تقریباً از کورس قهرمانی لیگ برتر ایران جا ماند.

خبرورزشیدیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال، نود و پنجمین دربی پایتخت در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که سرخ‌پوشان این دیدار را با یک گل بردند. گل تیم پرسپولیس را عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۵ وارد دروازه استقلال کرد.

ببینید:

این اولین پیروزی گل‌محمدی در قامت سرمربی در دربی است که به‌نوعی بردی نوبرانه برای او محسوب می‌شد. گل‌محمدی همچنین انتقام شکست در دیدار جام حذفی برابر استقلال را از فرهاد مجیدی گرفت.

در این دیدار برخوردها و اعتراض‌های شدیدی از سوی بازیکنان دو تیم انجام شد و در دقایق پایانی هم درگیری فیزیکی بین بازیکنان رخ داد. دربی ۹۵ البته سرد پیگیری شد و فرصت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۵امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان، به صدر جدول رفت. استقلال نیز که دو بازی معوقه و یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس دارد، ۳۴امتیازی باقی ماند تا از کورس قهرمانی عقب بیفتد. دو دیدار معوقه استقلال با صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد است و پرسپولیس نیز باید با ذوب‌آهن بازی می‌کند.

عکس تیمی پرسپولیس؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران)

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیامک نعمتی (۴۶ - فرشاد فرجی)، وحید امیری، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا (۴۶ - میلاد سرلک)، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو (۸۲ - علی شجاعی) و عیسی آل‌کثیر (۳+۹۰ مهدی عبدی).

عکس تیمی استقلال؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران)

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند (۶۰ - شیخ دیاباته)، سیاوش یزدانی، عارف غلامی (۹۰- محمد دانشگر)، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور (۸۰ - داریوش شجاعیان)، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری (۹۰ - آرمان رمضانی) و هرویه میلیچ (۶۰ - فرشید اسماعیلی).

داور: محمدرضا اکبریان

نیمه اول

دقیقه ۲: مهدی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس و در درگیری با وحید امیری سرنگون شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۴: ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای محکم و غافلگیر کننده را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که حامد لک توپ را برگشت داد. روی توپ برگشتی مهدی قایدی توپ را به بیرون زد، هرچند داور مسابقه نیز آفساید اعلام کرده بود.

دقیقه ۲۵: مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰: ارسلان مطهری بار دیگر به سمت دروازه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که حامد لک موفق شد در دو مرحله توپ را مهار کند.

دقیقه ۳۰: شهریار مغانلو به دلیل اعتراض به داور مسابقه، کارت زرد گرفت.

پرسپولیس - استقلال (دربی تهران)

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: مهدی قایدی توپی را که از محوطه جریمه استقلال دور شده بود در زمین پرسپولیس تصاحب کرد و در محوطه جریمه این تیم قصد داشت موقعیت گل ایجاد کند، اما حامد لک پاس در عرض او را قطع کرد تا این موقعیت برای آبی‌پوشان از دست برود.

دقیقه ۵۱: وحید امیری به‌دلیل خطا روی مهدی مهدی‌پور با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۵۵: شهریار مغانلو شوتی را به‌سمت دروازه استقلال روانه کرد که رشید مظاهری با دو ضرب مهار کردن توپ، موقعیت را به عیسی آل‌کثیر داد تا این بازیکن فرصت‌طلب دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

دقیقه ۶۴: شیخ‌دیاباته در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: حامد لک، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

حامد لک و محمدرضا اکبریان (داور)؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران)

دقیقه ۷۰: شهریار مغانلو ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را روانه دروازه استقلال کرد، اما توپ در میانه میدان با مسعود ریگی برخورد داشت و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۸۱: عیسی آل‌کثیر با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۸۲: کرنری برای استقلال به دست آمد که سیاوش یزدانی با ضربه سر تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفت، اما علی شجاعی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۸۹: سیاوش یزدانی با خطا روی احسان پهلوان و اعتراض به داور، کارت زرد گرفت.

درگیری بازیکنان؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران)

دقیقه ۳+۹۰: مهدی ترابی در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که ضربه او را مظاهری مهار کرد.

دقیقه ۵+۹۰: پس از خطای شدیدی محمد نادری روی میلاد سرلک انجام داد، بازی به خشونت کشیده شد و علاوه بر بازیکنان، نیمکت دو تیم نیز وارد زمین شدند. در این حین فرشاد فرجی از تیم پرسپولیس اخراج شد و محمد نادری کارت زرد دریافت کرد، همچنین بهزاد غلامپور نیز که وارد زمین شده و با بازیکنان پرسپولیس درگیر شده بود، کارت قرمز گرفت.

شادی پرسپولیسی‌ها؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    برد پرسپولیس در دربی را به همه پرسپولیسی ها تبریک میگم . واقعا عالی بودیم بعد از گلی هم که زدیم باز عالی بودیم . واقعا فوق العاده بودیم . خوشحال هستم هم از برد دربی هم از اینکه رفتیم صدر . رتبه اول خانه پرسپولیس کبیر هست . خدا را شکر که بازی را بردیم . جونم پرسپولیس کبیر . باز هم خدا را شکر برای اینکه هم دربی را بردیم هم رفتیم صدر
    • مانی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      عیسی گل زد و باید گفت خدا جای حق نشستع و حق به حقدار رسید
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      روزشمارامروز؛ امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خورشیدی هستش و این یعنی ۷۳۰۸ روزه الدوچرخه آبروریزی آسیا معادل ۲۰سال از تاسیس لیگ قهرمانان «واقعی» آسیاACl در حسرت یدونه فینال!! و زیر تیم الکرامه سوریه است خخخ حالا زیر ذوب اهن باشی هیچی ننگ‌بیشتر ازین زیر تیم جنگ زده باشی خخ .
    • مشروح 86 IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      استقلال بعد از خوردن گل هیچ کار مفیدی جز سانترهای بی هدف انجام نداد . همون تاکتیک که محمود فکری داشت و به خاطرش اخراج شد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    جونم علی شجاعی با اون نجات دروازه اش
    • حمیدعلوی CA ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      قبلا عرض کرده بودم که متاسفانه استقلال فقط واکنشی بازی میکنه. یعنی وقتی حمله میکنه دفاع درستی نمیکنه و وقتی دفاع میکنه برنامه ای برا حمله نداره. شروع بازی استقلال خوب بود اما همین فشار شدید اولیه هم چندان درست نبود چون با بدنسازی ضعیفی که داشتیم مشخص بود تیم از دقیقه ۶۰-۷۰ به بعد افت میکنه و دیگه نمیتونه کامل بازی کنه. نشونه ش هم خطاهای پر تعداد نفرات دفاع استقلال که نشان از خستگی شدید تیم در عین بی برنامگی داشت.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      پرسپولیس در راه گلات قهرمانی. امسال اگر قهرمان بشویم شیرین ترین قهرمانی بعد از قهرمانی سوم هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      عیسی انتقامش را از الدوچرخه گرفت . دلیل ایمیل زدن الدوچرخه چی ها معلوم شد
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      وای وای شجاعی دمت گرم عیسی و شهریار عالی عالی استقلال یه موقعیت گل خدایا عاشقتم که پرسپولیسیم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      شرح گل ها العین. 1-0 (العین) : در دقیقه 27 کایو بازیکن برزیلی العین بعد از یک و دو با لی میونگ جو در فضای خالی محوطه جریمه استقلال دوباره صاحب توپ شد تا او دروازه ی استقلال را باز کند. 2-0 (العین): توپ بلند بازیکنان العین پشت دفاع استقلال در دقیقه 32 به کایو رسید و این بازیکن بعد از دریبل رحمتی، دروازه ی استقلال را با یک ضربه دقیق باز کرد تا اختلاف به عدد دو برسد. 3-0 (استقلال): سانتر از سمت راست و اشتباه پادوانی در دفع توپ عموری را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و این بازیکن دروازه استقلال را به زیبایی باز کرد. 4-0 (العین): در دقیقه 55 شوت لی میونگ جو دفاع استقلال را به هم ریخت و از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه استقلال را برای بار چهارم باز کرد. 5-0 (العین): عمر عبدالرحمن بازهم خط دفاع استقلال را به هم ریخت و ضربه اش از پشت محوطه جریمه گل پنجم العین را رقم زد. 6-0 (العین): شمرانی روی پاس فوق العاده عموری گل ششم را در موقغیت تک به تک وارد دروازه رحمتی کرد.
    • زاگرس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      کیسه برگشت به تنظیمات کارخانه....شیر مادر حلالت عیسی جان.عجب حال خوشی بهمون کادو دادی..
    • مجید IN ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      خبر کیسه....ورزش سه کیسه....تسلیت....یه هفته دنبال حاشیه برای پرسپولیس بودید یه هفته دنبال محرومیت بازیکن پرسپولیس بودید...چقدر لذت داره آتیش گرفتن شما اونم با گل عیسی
    • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      فعلا با برد با یک موقعیت و پنالتی گرفته نشده برای استقلال و نجات دادن دروازه تون از روی خط خوشحال باشید،اگر کمی وجدان داشته باشید می فهمید که استقلال تیم برتر میدان بود،مخصوصا تا اون موقع که گل نخورده بود،برد ناعادلانه و زوری یک بر صفر شما چه ربطی به العین داره؟کاش این هم می نوشتی که پرسپولیس چگونه ۵ گل از الغرافه خورد.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      پرسپولیس غول واقعی آسیا .
  • یاشار ۲۴ ابدی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    ماشاالله به بچه ها . عجب بازی جون دار و درگیرانه ایی بود . بچه ها متشکریم شما مایه افتخار ما هواداران هستین
  • مولر از برلین DE ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    منم الکثیر....... بی سیم چی به ای اف سی ایمل بزن .. گردان کمیل هنوز پرچم بالاست... اشک اه مادر عیسی را در این بازی دیدم . بازی که استقلال سر بود . ولی گلات بد دردی هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • اشکان IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      پرسپولیس ایران❤❤❤❤❤❤
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      داداش دست خدابالای همه دستهاست
    • سیمکانی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      مولر عالی گفتی داداشی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    فقط یکی به من بگه چه خبر از تیم های گروه مرگ آسیا خخخخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    داور که با لنگیهاست ..گرارشگر هم با لنگی هاست ..مظاهری هم که بازم مشکوک بازی کرد متاسفم واسه این فوتبال
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      گودرز یک پرسپولیسی اصیل و واقعی . گودرز دیگه همه می دانند که تو پرسپولیسی هستی
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      خخخخ حال تو خریدارم پشه ها هیچ کاری نتونستن بکنند
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      خخخخ حال تو خریدارم پشه ها هیچ کاری نتونستن بکنند
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      غارتورامیخواندخخخخ
  • امیر IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    جی تری دی، آرمان رمضانی و محمد نادری، روی تان سیاه. خخخخخخ.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    مرسی وریا که با پر کردن آفساید باعث این شدی که گل عیسی درست باشه . عیسی ❤❤❤❤❤❤
  • امیر IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    جک تری دی، آرمان رمضانی و محمد نادری، روی تان سیاه. خخخخخخ.
  • سیدرضا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    مهاجم خوب باید مقابل تمام رقبا زهرشو بریزه که عیسی هم اینکارک خوب انجام داد. تبریک به پرسپولیسیا بابت ابن برد . متاسفانه امسال هم شاهد قهرمانی آبیا نمیشیم ، جام حذفی هم نمیتونه چندان مرحمی بر زخم چندساله ما باشه ، امیدوارم شاه فرهاد احساساتی ما در آسیا موفق باشه با تیم دوست داشتنیمون باوجود اینکه این تیمو فرهاد نبسته نمیشه از این مربی باهوش و محبوب انتقادی کرد
    • حمید علوی CA ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      سیدجون مگه بد تیمی بسته شده؟! هر تیمی در لیگ با داشتن فقط ۳-۴ تا بازیکنای نیمکت نشین استقلال میتونه جزو ۴ تیم اول جدول باشه. مگه آقای مجیدی خودش تیم میبست دیگه چه بازیکنی رو میگرفت که الان استقلال نداره؟! بهتر از قائدی؟ بهتر از دیاباته؟ گرونتر از چگوارای ۱۴ میلیاردی؟ بهتر از ریگی؟ کسی مثل بابک مرادی که با بدسلیقگی مربی، نیمکت نشین استقلال شده رو‌ کدوم تیم داره؟ بهتر از مطهری؟ مهدی پور، مرادوند؟ همین میلیچ مگه همونی نبود که زمون فکری بنده خدا عکس مجیدی رو‌ استوری میکرد و ول کرد رفت و با اومدن مجیدی برگشت؟! حالا اینا شدن بازیکنای بد؟ مجیدی میخواست تیم ببنده چه بازیکنایی رو‌ میگرفت که بهتر و‌ گرونتر از اینی باشن که داریم؟! تازه ۴-۵ تا بازیکنمون هم‌ که دیگه همه میدونن باند خود مجیدی بودن و هستن و فکری رو زمین زدن. قبلنم ازت خواهش کردم سید که وقتی میخوای چیزی بگی اول فکر کن و بعدشم فکر نکن مردم حالی‌شون نیست.
  • مهیار GB ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    ببخشید که باختید (اخلاق رو هم).
  • صمدقلی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    انتقام سخت. لذت بخش ترین گل دربی برای من که بیشتر از چهل سال است طرفدار پرسپولیس هستم. مخصوصا که پرسپولیس کل این مافیا را فقط با همین تک گل بود. فقط بخاطر آبروی ایران فراز کمالوند را برگردونید وگرنه فاجعه ای بد تر از فاجعه منصوریان اتفاق خواهد افتاد. چندین هفته برنامه ریزی مشترک سپاهان و استقلال مالید رفت. بحران می تونم بگم صد در صد جنجال هفته کذشته برنامه ریزی مشترک این دو تا تیم بود.
  • مینا از لندن IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    ایستاده واسه استقلال دست میزنم همه تو لندن از بازی خوب استقلال حرف میزننن تو ایران چی میگن!!
  • لنگ سوخته IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    با رمزهای مجیدی قهرمان میشم
    • امیر تاجی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      همین چرت پرت هارو امثال شماها میگید که این وضع تیم مجیدی مجیدی کدوم بار مجیدی کاری کرده تیم استقلال سربلند باشه هر وقت جایی که باید میبود قهر کرد رفت اگر کمالوند نبود مسابقات آسیایی هم نتیجه ای نمیاوردیم الانم زودتر باید یه دستیار خارجی کامل به تیم اضافه شه و گر نه این نتایج تاسف بار ادامه خواهد داشت
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      فقط خخخخخخخ
    • حمید علوی CA ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      امیرجان تاجی که واقعن هم تاجی هستی و نه هواخواه اشخاص. بنده هم مثل شما و خیلی‌های دیگه دلمون خونه، اما بنظرم بهتره سکوت کنیم و بر خلاف بعضی دوستان که از روی شخص پرستی یا نامردی یا خامی، فضا رو برای کار بنده خدا فکری و تیم تمام استقلالیش تنگ و غیرقابل تحمل کردن، فعلا هیچ چی نگیم و فقط حمایت کنیم تا بلکه تیم حداقل از نظر روحی روانی بالا به هم نریزه.
    • مهدی ادیب IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      در پاسخ به امیر تاجی خوش حالم که هنوز هواداران واقع بین و منطقی مثل شما و حمیدخان علوی میان آبی ها پیدا میشه. شما به اصل موضوع به خوبی اشاره کردین.
  • کامران IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    ما قهرمانی میخاستیم ازت مجیدی ولی تو نشون دادی لیاقته نشستن رو نیمکته استقلالو نداری.چرا دیاباته ودانشگرو از اول نزاشتی تو زمین به جاش اون یزادنیه عقده ایرو گذاشتی تو دفاع که همش رو مقانلو خطا کنه شانس اورد اخراج نشد. مجیدی باید اخراج بشه تیم بی هدف بازی میکنه بازیکناش بی انگیزه بازی میکنن.فاصله مون با پرسپولیس شد هشت امتیاز برو بمیر بابا مجیدی با این تیمت هوادار چه قد هرس بخوره از دسته شما مجیدی باید اخراج بشه نکونام بیاد یا مربی خارجی
  • محمود IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    خدارو شکر،کی گلو زد ؟عیسی.کی‌گلو زد؟عیسی.کی گلو زد؟عیسی.کی گلو زد؟عیسی.عیسی انتقام گرفت.دم همگی بازیکنا گرم .خدارو شکر و تبریک به همه پرسپولیسی ها و تسلیت به کیسه ورزشی که تو این دوهفته هرکاری کرد تا کیسشو باد کنه.از حاشیه سازی بر علیه بازیکنا تا تیترها و مقاله های مسخره مثل مجیدی هیچگاه به پرسپولیس نباخته،کیسه تو اردیبهشت بازیرو برده،کیسه چند بار بازی قبل دربیرو باخته ،دربیرو برده و ...........بازم کی گلو زد؟عیسی.خدا انتقام خیانت کیسه کشارو داد
  • حسین IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    خدا ازت نگذره اقای مجیدی با این تاکتیک اشک بچه ۱۰ ساله منو درآوردی خدا گریه بچهات رو در بیاره
    • حمید علوی CA ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      حسین آقا زنده باشه فرزندت.. بهش بگو زندگی خیلی شبیه فوتباله.. بدون برنامه باشی میبازی..
  • امیر تاجی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    دو بازی بدون کمالوند هر دو با باخت تیم استقلال جناب مجیدی فقط ادعا داری
  • ضیا CA ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    نگو ال کثیر بگو داور با بستن چشم روی پنالتی
  • محمد رضا از خوزستان IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    بنده کاری به بازی و برد و باخت هیچ کدام از دو تیم ندارم ولی باید تاسف خورد به حال فوتبال با آن صحنه های زشت دقایق تلف شده آیا فقط مقصر بازیکنان بودند یا کادر فنی و سرپرستی دو تیم و تیم داوری هم مقصر این صحنه های زشت بودند!؟ آقای غلامپور به جای آرام کردن و بزرگتری کردن خودش وسط دعوا بود آقای نادری خطا کرد وطلبکار هم شد بازیکنان پرسپولیس هم دست کمی از استقلالی ها نداشتند واقعا یک بازی اینقدر مهم بود که اینطور به جان هم افتادند؟ البته جو بازی قبل از بازی و با مصاحبه های مربیان متشنج شد داور هم که واقعاً برای این بازی آمادگی روحی و روانی لازم را نداشت چرا تیم‌های ایرانی یک داور بازنشسته را به عنوان مشاور کادر فنی و بازیکنان نمی‌گیرند که بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی علاوه بر تمرین یک یا دوساعت هم آموزش قوانین داوری را ببیند و نحوه تعامل با داور در زمین را یاد بگیرند و چرا تیم‌ها در کادر پزشکی خود از یک دکتر روانشناس و یک روان پزشک استفاده نمی‌کنند که به بازیکنان و مربیان و سرپرستان و حتی مدیران تیمهاآموزش کنترل رفتار و حرکات را در مواقع حساس بدهد و به آنها یاد بدهند که چگونه آرامش خود را
  • محمود IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    جالبه تلوزیون اون سالهایی که حق پرسپولیسو میخوردنو و تو یه نمونه ،تو دوتا دربی دوتا پنالتی اشتباه گرفت(همونایی که یکیشو اسماعیلی زد به سمت مریخ)از کارشناس داوری خبری نبود.حالا ترکی کیست کشو آوردن داره مثل بچه ها چرت و پرت میگه.همون سالهایی که داور پشت دروازه بودو و مسئول اعلام پنالتی مفت به کیسه شده بود‌.
  • محمد رضا از خوزستان IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    ادامه نظر قبل ‌: حفظ کنند؟
  • طرفدار حقیقت IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    لنگیا خیلی خوشحال نباشید.چون بازم مثل همیشه با بازی کثیف و ناداوری بردید.پنالتی صد در صد روی قایدی رو داور لنگی نگرفت.مثل بازی رفت که اگه پنالتی میگرفت روند بازی تغییر میکرد.گلی که ال کثیر هم زد افساید بود.نیمه دوم هم همش تو قوطی‌ بودید.
  • خایدالو IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    آقا فرهاد ازت خواهش میکنیم تحت هیچ عنوان شیخ دیاباته رو بازی نده گل که نمیزنه نمیزاره بیقه هم گل بزنن
  • مهدی هکتور IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    اختلاف امتیاز چند تا شد ؟ آهای طرفدارای کیسه صددددددااااام مییییییاااااددددد....
  • آبی محو IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    به ارزش های ما خیلی اضافه شد
  • محمود DE ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    الان کیسه کشا میرن به ای اف سی ایمیل میزنن که آل کثیر بعد از گل به محمد علی کلی توهین کرده.یعنی در این حد موجودات عجیب الخلقه ای هستن
  • سعید IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    متأسفم برافوتبال کثیف ومافیایی ایران،آقای اکبریان همه شما روب عنوان دشمن استقلال میشناسن،اما فوتبال ارزش نداره که آدم شرافت ووجدانش روبراش بزاره آقای اکبریان؟!شمادوفصل پیش قهرمانی روازاستقلال گرفتی وعذرخواهی کردی الانم سراستقلال رو(پنالتی دقیقه 3)درمهمترین مسابقه فصل بریدی؟چند ساله داوران ب پیروزی خدمت میکنن؟!متأسفم که خیلی راحت بااحساسات میلیونهاانسان بازی میکنید؟!بریدودرخلوت خودتون برانامردیهاتون وناعدالتی هاتون گریه کنید؟!
  • لنگ IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    به عنوانه یه پرسپولیسی از برد خوشحالم ولی از خوشحالیه اخره بازی که مثله عقده ایا خوشحالی کردن مخصوصا کنعانی زادقانه دلقک .اخه بردن یه تیمه ضعیف که از ذوب اهن میبازه اینقد خوشحالی داره؟ یه زره شخصیت داشته باشین چار بارپشته هم قهرمان شدیم دیگه این بردها باید عادی باشه واسه بازیکن
  • کیسه 6+6 IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    کیسه کش شادی گل ال کثیر منشوری بود زود ایمیل بزن ب ای اف سی اه مادر عیسی خدایا بدجور انتقام گرفتی از جماعت وطن فروش کیسه
  • سرورت قرمز IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    نفس کش میخوام.کیسه کش نبود؟
  • کیسه +6+6 IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    آه مادر عیسا انتقام سخت
  • ارمین IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    حالا برید ستارمونو حذف کنید خخخخخ خدایی بهترین بازی رو داشتیم و حق فرجی اخراج نبود بلکه کلوچه نادری باید‌ برای دو تکلی که معلوم بود برای زدن حریفه اخراج میشد(لطفا بجا دیس لایک جوابمو بدید)
  • 6 IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    کیسه کیسه ایرین پلاست...
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    تبریک به همه .دم اذری جهرمی هم گرم ،ادب مربیشون از فرهنگ باشگاهشون نشات گرفته .عیسی جان با گلات میریم برا گلات....
  • استقلال قهرمان IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    واقعا درک میکنم و حق میدم که آخر بازی اینقدر زیاد خوشحال باشید که انگار قهرمان شدید! چون فهمیدید چه تیم پر قدرتی رو بردید این همه مالکیت و موقعیت استقلال در برابر تک موقعیت تیمتون که اونم با دفع نقص مظاهری گل شد! پنالتی استقلال گرفته نشد توپ از روی خط در آورده شد خلاصه این بار شانس آوردید ولی همیشه اینطوری نخواهد بود! به امید قهرمانی تیم اصیل سپاهان با مربی فهیم و باشخصیتی چون دوست عزیزم آقای نوید کیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی