نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محرومان احتمالی دربی؛ محرومیت از یک تا سه بازی/ کمیته انضباطی تشکیل جلسه می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی در خصوص اتفاقات جنجالی اواخر دیدار پرسپولیس و استقلال تشکیل جلسه خواهد داد.

خبرورزشی - یک منبع موثق و نزدیک به فدراسیون فوتبال به خبرورزشی گفت: کمیته انضباطی این فدراسیون به زودی درباره درگیری بازیکنان و اعضای دو تیم پرسپولیس و استقلال جلسه تشکیل داده و با بررسی فیلم و مدارک احکام لازم را صادر خواهند کرد.

این مقام مطلع که تمایلی به افشای نام خودش نداشت پیش بینی کرد احتمالا فرشاد فرجی و احمد موسوی دو بازیکن اخراجی سرخابی با محرومیت‌های یک تا ۳ جلسه ای (منهای محرومیت کارت قرمز) مواجه شوند.

همچنین وی به خبرورزشی گفت: احتمالا بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال نیز به دلیل درگیری با فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس یک تا ۳ جلسه محروم خواهد شد.

در حالی که فقط ثانیه‌هایی تا سوت پایان دربی و ثبت شکست استقلال باقیمانده بوده، نادری که از نتیجه بسیار ناراحت به نظر می‌رسد عصبانی شد و تکلی خطرناک روی پای میلاد سرلک رفت که مقدمات درگیری‌ها را نیز رقم زد. گرچه محمدرضا اکبریان داور مسابقه بلافاصله کارت زرد را به محمد نادری نشان داد اما این تازه شروع یک جنجال بود.

محمد نادری یکی از خریدهای جنجالی استقلال در ابتدای لیگ بیستم بود. مدافع سابق پرسپولیس که اختلافاتی با یحیی گل‌محمدی پیدا کرده بود، با حواشی پرتعداد راهی استقلال شد و پیراهن آبی‌های پایتخت را برتن کرد و روز جمعه نیز با یک تکل خشن استارت درگیری میان بازیکنان و اعضای دو تیم را زد. پس از خطای نسبتا شدید محمد نادری روی میلاد سرلک هافبک پرسپولیس، مهدی ترابی به بالاخواهی همبازی خود درآمد و ناگهان نیمکت‌نشینان استقلال هم وارد کارزار شدند. فرشاد فرجی از آن سر زمین خودش را به بازیکنان استقلال و احمد موسوی رساند و ناگهان با بهزاد غلامپور روبه‌رو شد. مربی گلرهای استقلال نیز با ضربه دست به صورت فرشاد فرجی از خجالت مدافع پرسپولیس درآمد و...

لحظاتی بعد محمدرضا اکبریان سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد در حالی که اگر دخالت و میانجیگری به موقع کریم باقری مربی پرسپولیس نبود معلوم نمی‌شد چه بزن بزنی در زمین راه می‌افتاد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خبر ناهار لنگی وزیر بی شعور IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    منبع موثق تون درباره بازی لنگ با سپاهان چیزی نگفت یا خودشون زدن به نفهمیدن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      چقدر سریع تشکیل جلسه دادن. حالا که دربی تموم شد و با مهندسی کردن دربی رو بردن و پرسپولیس رو صدرنشین کردن سریعا کمیته انضباطی بابا متحول شد و می خواد سریعا تشکیل جلسه بده. قبل دربی برای بازی سپاهان و پرسپولیس که همشون خواب تشریف داشتن و برای اینکه پرسپولیس توی دربی محرومی نداشته باشه همشون خودشون رو به خواب زده بودن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      یکی از تاکتیک های پرسپولیس اینه که به بازیکن ها گفتن هرجا درگیری شد شما همگی بریزید رو سر تیم حریف بعد کریم باقری به عنوان منجی میاد شما رو هل میده و جدا می کنه. اینجوری هم عقده هاتونو روی سر حریف خالی کردید و هم اینکه از کریم باقری در بعد بازی به خاطر اخلاق جوانمردانه تقدیر و تشکر می شه. با یک تیر دو نشان می زنیم.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      مهدی ترابی عامل شروع درگیری بود و باید 3 جلسه محروم بشه. بالاخواهی واسه لاتای سر خیابونه. بازیکن تکل زده و نتونسته توپ رو بزنه پاس گرفته به پای بازیکن و کارت زردش رو هم گرفته. دیگه بالاخواهی نداره. مهدی ترابی باید محروم بشه
    • رضا IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      تخم نفرت رو تو این فوتبال استقلال و سپاهان کاشتن. یادتونه با آینده عیسی آل کثیر چه کردین؟؟؟؟؟؟؟؟ یادتونه پارسال تو هتل قایم شدین که بازی رو کنسل کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادتونه زمان معجزه هزاره سوم کار پرسپولیس به جایی رسیده بود که کاپیتانش شده بود شیث رضایی؟؟؟؟؟؟؟؟ یادتونه کینگ فرهاد بساط گل کوچیک رییس جمهور و رفقاش رو ردیف میکرد ؟؟؟؟؟؟؟ خجالت بکشین دیگه
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      یه سوال دارم از کیسه کشا ؟مگه نمیگین پرسپولیس حمایت میشه؟حکومتیه؟اینا رو بزارین کنار چرا تو نود دقیقه نتونستین گل بزنید؟اصلا فرض بر این اون صحنه پنالت هم اتفاق نمی افتاد بقیه دقایق بازی چی؟ تو بازی ذوب اهن که وزیر کار ورفاه اجتماعی ازذوب اهن حمایت میکرد چرا دو گل خردین و گلی نزدین؟؟؟
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    فرشاد فرجی مگه چکار کرد من 10 دفه صحنه رو دیدم نفهمیدم چرا فرشاد اخراج شد مگه حرفی یا فحشی داده باشه که همون یه جلسه ای که بیرون بشینه هم زیاده
  • مولر از برلین DE ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    عامل اصلی تشنج داور بازی بود. که به یک تیم کارت می داد!!!!!!!!
    • لنگی نباشیم IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      اوه همون داوری رو میگی که یه پنالتی برعلیه پرسپولیس نگرفت تا جانی دوباره بهشون بده ؟ اوه مای گاد
    • مولر از برلین DE ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      می تو .... نک به تک بازی رفت!!!!!!!!!! یر به یر
  • حامد IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    خیلی جالبه اصلا با شروع کننده های درگیری کاری ندارن و باز دنبال محروم کردن بازیکنای پرسپولیسن!!! کدوم بازیکن یا عضو یه تیمی رو دیدید مشت بخوره و وایسه بعدی رو هم بخوره؟؟؟ بازیکن ۹۰ دقیقه تحت فشاره و عکس العملش غیر قابل پیش بینی. هرچند معتقدم ما چون فرهنگمون با اونا متفاوته باید فرجی جوابشو نمیداد، از طرفی باید میدونست که کمیته عنظباطی رفتارهای اعضای تیم های رقیب پرسپولیس معمولا براشون مهم نیست، فی الواقع اون لحظات رو خواب تشریف دارن، ولی وقتی یه پرسپولیسی عکس العمل نشون بده بیدار میشن آماده میشن برای دادن حکم! الانم که تو دو هفته نتونستن تو زمین بازی قهرمان رو بزنن زمین، اینجا حتما جبران میکنن.
  • محمود IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    نادری تکل دو پا به قصد مصدوم کردن بازیکن پرسپولیس زدو باید قرمز مستقیم میگرفت که نگرفت بماند بعدش با هل دادن ترابی دعوارو شروع کردو بازم باید قرمز میگرفت که بازم نگرفت.اخراج غلامپور دلقک چه فایده ای داره؟
  • اس اس آس ایران IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    یه عده ای از عوامل مافیا که دستی بر آتش دارن میخوان ماجراهای گند کاری پرسپولیس در سپاهان رو با این پرونده بازی دربی بشورن ببرن هواداران تاج کبیر حواسشون هست داداچ
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تیمی که بازی را باخت اخلاق راهم باخت،بهمین راحتی
  • سیدرضا سیدریحانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    اگه حکم بازی سپاهان زودتر صادر میشد یه عده وحشی احساس مصونیت نمی کردن هر کاری دلشون میخواد بکنن
  • فرهنگ IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تیمی که میبازه عصبیه و به نظر من تیم برنده باید رعایت کنه و داغ بیشتری به دل بازنده نذاره.
  • 2 IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    فنی حریف پرسپولیس نیستند لذا مجبورند از خطا و حول دادن و مصدوم کردن و درگیری و اتهام زدن استفاده کنند و اگر این جواب نداد در بازی های بعدی از باتوم و گاز اشک آور استفاده خواهند کرد.
  • انتی کیسه ولی با منطق IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    جناب مجیدی شما خودتو چطوری استقلالی میدونی ؟؟؟؟ شما به خاطر مناغع شخصی تیمت رو ول کردی یادت رفته ؟؟؟؟ ادعا میکنی یه پشه بدون حضور من نباید بیاد باشگاه استقلال پس این ارمان رمضانی رو از کجا اوردی ؟؟؟ اصلا بر فرض که خودت اوردیش کیفیتش کو ؟؟؟؟ اگر خوب بود به نظرت پرسپولیس این بازیکن رو میداد بهت ؟؟؟ توهین به شعور هوادار بدتر از چیزای دیگه اس ؟؟؟ شما باختی تحمل و ظرفیت شکست رو هم نداری یعنی اصلا تجربه مربیگری نداری باید بری دسته دو تازه شروع کنی ... به نظر من قبل از اینکه بیشتر از چشم هوادار بیفتی و حیا کن رها کن بذارن خودت برو . شما تاجی نیستی تاجی حجازی خدابیامرز بود . شما دنبال ثروت بعد از دوره بازیکنی هستی همه خوب میدونن سنگ استقلال رو شما ها بی منافع به سینه نمی زنید . هوادار استقلال اگاه باش از کی داری حمایت میکنی ...
  • رضا نیکی SE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    تا کی باید به طرفداری کور کورانه و بی منطق ادامه داد؟ اگر هیئت انضباطی بعد از بازی بین سپاهان و پرسپولیس تشکیل و چند نفری تنبیه و محروم میشدند کار باینجا نمی کشید. چرا ۶یئت انضباطی تشکیل نشد؟ پاسخ آن بدلیل شهرآرا تهران و بازی پرسپولیسبوده، و تا کی این همه بی مهری به استقلال و تیمهای دیگر باید ادامه داشته باشد؟ پنجمین سال است که تا استقلال با سعی و تلاش بجایی میرسد، عدم تزریق مالی به تیم، همه را فراری میدهد. پرسپولیس که چهار بار قهرمان با حرف و حدیث شده، تنها تیم ایران است که استخوانبندی اصلی تیم را حفظ کرده و پول باین تیم تزریق شده، که مغانلو از پرتغال و ترابی از قطر به تیم اضافه شدند.
  • صفری IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    من به استقلالی به خدا خجالت میکشم غلامپور مربی دروازبان استقلال است آقا بزرگی نجابت را از باقری یاد بگیرید کمک سرپرست ما که خجالت میکشم از پست من درآورده ایشان ادب تعطیل. جناب پیروانی ببخشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی