نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
۳ |
۵
رئیس هیئت مدیره استقلال به زندان رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال به زندان استان گیلان منتقل شد.

خبرورزشی - فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از بازداشت متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان خبر داد و گفت: با پیشرفت تحقیقات پرونده شرکت ابریشم گیلان در دادسرای صومعه سرا، قرار تامین صادره از سوی بازپرس پرونده با تفهیم مستندات و ادله جدید، تشدید و متهم اصلی که پیش از این به دلیل ابتلا به کرونا با تودیع وثیقه آزاد بود، بازداشت و روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گیلان همچنین با اشاره به پیشبرد تحقیقات این پرونده توسط سازمان اطلاعات سپاه، ضمن تقدیر از عملکرد ضابطین خاص گفت: وقت زیادی برای جمع آوری اطلاعات در این پرونده از سوی ضابطین صرف شده است که با صدور دستور قضایی برای تسریع در تکمیل تحقیقات و ارایه مستندات کامل، امیدواریم این پرونده هرچه زودتر با اتخاذ تصمیم نهایی در دادسرا، به دادگاه ارسال شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری ارزچی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    پس تکلیف مربی لیگ برتری چی شد 9
    • مولر از برلین DE ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      هیچ گربه ای محض رضای خدا گنجشک نمی گیرد . یادتانه پارسال گفتم هیچ پولداری بی جهت پول شیخ را تقبل نمی کند... در عرض دو سال300میلیارد پول باد اورده در استقلال هزینه شده.. هنوز اول کاره... فوتبال ما تا دولتی هست.. نجات نمی یابد.
  • #ضدمافیا باشیم IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    تا پایان دولت تبخیر امید اطرافیان بابا مسعود به جایگاه اصلیشون برمیگردن البته میگن خود بابا مسعود زرنگتر از این حرفهاست و بیخود پرسپولیسی نشده !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی