نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
همه چیز گردن داور دربی افتاد/ اکبریان سوت پایان را به موقع نزد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پایان رافت مهاجم اسبق پرسپولیس می‌گوید مقصر درگیری های دربی محمدرضا اکبریان داور مسابقه بود چراکه بازی را دیرتر از وقت های تلف شده به پایان رساند.

خبرورزشی - پایان رافت مهاجم پرسپولیس در دهه هفتاد در خصوص پیروزی این تیم مقابل استقلال گفت: نیمه اول چندان با کیفیت نبود، اما تعویض‌های یحیی گل محمدی در نیمه دوم نحوه بازی سرخپوشان را تغییر داد و باعث شد که آن‌ها روی ذکاوت آل کثیر و فرار او از تله آفساید به گل برسند و برنده این بازی شوند؛ بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم عالی بازی کردند. گل محمدی برای همه دقایق بازی برنامه ریزی کرده بود. تعویض‌های یحیی خوب و به موقع بود و بازیکنان  هم توانستند جواب اعتمادش را بدهند. پرسپولیس هم مزد زحمات خود را گرفت. 

رافت درباره درگیری‌های بازیکنان گفت: به نظرم اکبریان داور مسابقه  مقصر  این درگیری‌ها بود، چون ۵ دقیقه وقت اضافه بازی  به پایان رسیده بود و او می‌توانست سوت اتمام مسابقه را بزند، اما از انجام این کار ممانعت کرد اما بازیکنان پرسپولیس  باید صبور باشند. این اتفاق در بازی با سپاهان هم رخ داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری امپرازول IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    بنده خدا داور خیلی تلاش کرد تا دین خودش ب کیسه رو ادا کنه !!!
  • gaber IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    این دقایق را از کجا آوردی شاید شما هم محو احساسات بودی . از داوری هیچوقت شکایت نکن را یاد نگرفتیم و همیشه سیبل مقابل داوران هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی