عصبانیت فرهاد بعد از دو شکست پیاپی/ شوک سرمربی آبی‌ها به رشید مظاهری؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از دو شکست متوالی استقلال مقابل ذوب آهن و پرسپولیس، فرهاد مجیدی نسبت به گل‌های بدی که رشید مظاهری دریافت کرد واکنش نشان داد.

خبرورزشی - بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دیدار سنتی دربی پایتخت، شانس آبی پوشان در لیگ برتر به حداقل رسیده و عملا امیدی برای رسیدن به صدر جدول ندارند.

آبی پوشان باید در این هفته و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب آهن بروند. فعلا تمام امید استقلالی‌ها کسب جام قهرمانی حذفی است و فرهاد مجیدی به دنبال تغییراتی در ترکیب تیمش است تا بلکه به تیمش شوک مثبت وارد کند.

سرمربی استقلال از نحوه گل خوردن تیمش به شدت ناراضی است و بعد از بازی با ذوب آهن که تیمش با ۲ گل مغلوب شد گفته بود که حریف ۲ تا موقعیت داشت و هر دو تبدیل به گل شد.

مجیدی بعد از شکست در دربی هم عنوان کرد حریف تنها یک موقعیت داشت و به گل رسید. احتمال اینکه مجیدی بخواهد به رشید مظاهری شوک وارد کند وجود دارد تا او تصور نکند که همیشه در استقلال فیکس خواهد بود.

بنابراین می‌شود پیش بینی کرد سرمربی آبی پوشان از عملکرد رشید مظاهری رضایت ندارد و احتمال دارد در این هفته و در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن حسین حسینی را دوباره درون قفس توری استقلال در نظر بگیرد. در هر حال باید تا روز چهارشنبه که دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، صبر کرد و دید سرمربی جوان استقلال سرانجام چه تصمیمی خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسی 4 IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    روی گلی که آل کثیر زد تنها کسی که تقصیر نداشت رشید مظاهری بود توپ اول رو رشید با رشادت رد کرد از اون به بعد وظیفه دفاع بود که آقای وریا و عارف داشتن فقط نگاه میکردن
    • Roojaa IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      رشید با رشادت باید توپ رو به کنار یا کرنر هدایت میکرد، نه داخل محوطه جریمه. این یکی از ابتدایی ترین تکنیک های دروازه بانی هست.
  • کاربرعمومی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    من خودم پرسپولیسیم اما اصلا به رشید ربطی نداره.اولا مربیشون مربی نیست و رو گلرها اصلا تمرینهای خوبی نمیده و گلر مشخصه افت شدیدی داره.دوما خط دفاع افتضاحه استقلال مزید بر علته.ثالثا کار تیمی دفاعی استقلال از بن خرابه و این مستقیما به تفکرات خود مربی تیم برمیگرده.داخل ایران همه تیم استقلال رو شناختن و تفکراتش رو میشناسن بقولی دستش برای همه رو شده.بردهای تو اسیا از طرفی رو غیرت بچه ها بوده و از طرفی از عدم شناخت رقبا از استقلال بوده.در کل تاکتیک مربیشون خوب نیست
    • احمد IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      تیم‌ لنگ رومیخوان قهرمان کنن .تمام بازی اسقلال داورامتیازگرفت براشون.بازی باسپاهان یه پنالتی براسپاهان‌نگرفت..بازی قبل سپاهان‌دوگل صددرصدآفسایدزدن به نساجی وبردن..هنوزیک امتیازخودتیم نگرفته ازاین چندبازی آخر.منشا بازیکن گلگهریه حرکت غیراخلاقی کردقبل بازی باپرسپولیس روزبعدش محرومش کردن..بازیکنهالنگ بازی باسپاهان دعواکردن بعدگفتن محرومیت بعدازدربی .دیگه ازاین واضح ترمیگه میشه کمک یه تیم کرد...قراردادهای نجومی ازطریق مخابرات که وزیرارتباطات باتیم میبندن..
    • استقلالی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      شما لطفا بیخود حرف نزن رشادت بچه ها چیه مگه مفتیه تیم کار کرده شما از فرهاد میسازید این مسخره باریا چیه بس کنیدد این حرفای بی معنیتون رو دیگه عالم و ادم دیدن که اساقلال بهتر از پرسپولیس بازی میکرد امارم همینو نشون میده حالا شما دوست دارید بازم تو تصورات سیاره ایتون بچرخید دیگه مشکل شماست
  • آرمان GB ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    یک دروازه بان خوب توپ را به کناره ها میفرسته نه جلوی بازیکن حریف،پس مظاهری مقصر بود
  • تاریخ اصالت تمدن افتخار IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    الحق که مقتدرانه ترین قهرمانیهای تاریخ لیگ ایران متعلق به پرسپولیس بوده
  • کامی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    یکی از یکی بدتر حسینیرو بزاری تو زمین بیشتر سوتی میده.استقلال به یه دروازبانه درجه یک مثله نیازمند دروازبانه سپاهان نیاز داره ،یا یه دروازبانه خارجیه درجه یک
  • غریب آشنا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    با سلام فوتبال زیباست .ولی اتفاق بازی را تمام میکنند گل خوردیم ولی گردن یک دیگر نیاندازیم اگر داور آن پنالتی لعنتی را می گرفت این اتفاق ها به نفع ما رقم میخورد وما برنده بازی بودیم ما باید دنبال اوردن کمک داور باشیم چون اگر بود پنالتی ما نمیسوخت اگر هم داور دوست نداشته باشد ولی با بودن کمک داور پنالتی ما زنده میشد چه کسی دوست دارد وی ای ار به ایران نیاید مگر میشود بخواهی بیاوری فیفا اجازه ندهد ازاین دروغ ها.ما زیاد شنیدیم تحریم بهانه خوبی هست مانند ترافیک دیر امدن سر کار را به گردن ترافیک میاندازیم دیگر این حرف های زیر خاکی هست تشکر ازخبر ورزشی
  • علی نظام US ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    کمال وند تیم استقلال را سر پرستی میکرد رفت تیم مشکل است درستبشود
    • مهران IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      اگه کمالوند مالی بود تیم سایپا رو نجات میداد
  • علی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    این باخت مهم نیست این یک بازی بود امیدوارم مجیدی و بازیکنان اسیر حاشیه ها و احساسات نشوند با منطق بازی کنند و با قدرت بیشتر ادامه بدهند
  • آیسا IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    دروازه بان فقط بیرانوند بعدش حامد لک اینو حتی استقلال هم قبول داره چون واصح است از عملکردشون
  • تاج خروس: IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    دروازه‌بان به این خوبی داره گل میخوره، بذارین به کارش ادامه بده. دو تا گل خوب از ذوب‌آهن خورد یکی هم از پرسپولیس. هیشکی مث رشید نمیتونه اینجوری گل بخوره!! این نشون میده که غلامکور کارشو خوب بلده.
  • kourosh IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    مشکل استقلال فقط کمبود بازیکنی مث منتظری هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی