نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اسامی همه متهمان دو دیدار جنجالی پرسپولیس/ ۲ استقلالی و ۲ پرسپولیسی در آستانه محرومیت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بعد از دستور رئیس فدراسیون احتمال دارد حکم محرومیت خاطیان دربی زودتر از حد معمول صادر شود.

خبرورزشی - اتفاقات حاشیه‌ای بعد از پایان دربی سر و صدای زیادی کرد. خیلی‌ها به جای اینکه در مورد خود دربی صحبت کنند در مورد حواشی آن حرف می‌زنند درست مثل بازی پرسپولیس و سپاهان که حتی می‌توان گفت از دربی هم قشنگ تر بود اما همه چیز تحت الشعاع مسائل حاشیه‌ای و درگیری‌های پایان بازی قرار گرفت.

 در مورد دربی شنیدیم احتمال محرومیت دو استقلالی و دو پرسپولیسی وجود دارد و شاید در همین هفته و حتی قبل از بازی‌های دو تیم در جام حذفی احکام آنها صادر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال از کمیته های انضباطی و اخلاق خواست سریعا وارد عمل شوند و در راستای سالم‌سازی فضای فوتبال اتفاقات دربی را بررسی کنند و اگر قرار باشد بر اساس فیلم دو دقیقه آخر بازی و یک سری از عکس ها حکم صادر شود، طبعا نفراتی چون غلامپور، نادری، فرجی و ترابی در معرض محرومیت هستند.

اتفاقات حاشیه‌ای و جنجالی دیدار پرسپولیس - استقلال را در ویدیوی زیر ببینید:

۶ پرسپولیسی، ۳ سپاهانی و ۲ استقلالی متهمان دیدارهای جنجالی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ۶ پرسپولیسی، ۳ سپاهانی و ۲ استقلالی ابلاغیه صادر کرد.

کمیته انضباطی پس از رسیدگی به تخلفات انضباطی مربوطه به دو بازی ما بین تیمهای سپاهان- پرسپولیس و استقلال-پرسپولیس اعلام کرد که دیدارهای فوق با حوادث تلخ و زننده ای همراه بود، بر همین اساس:

۱-پس از دریافت گزارش ناظران بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که در تاریخ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ به این کمیته ارسال شد، ضمن دعوت از شخص مدیران عامل هر دو باشگاه جهت حضور در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ کمیته انضباطی و ادای توضیح، به تعدادی از بازیکنان و عوامل هر دو تیم نیز ابلاغیه های جهت ارسال دفاعیه خود ظرف حداکثر ۴۸ ساعت به این کمیته صورت پذیرفته و نسبت به احسان کوراهیه، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی از تیم پرسپولیس و محمد رضا حسینی، یاسر جمالی، عزت الله پورقاز از تیم سپاهان تا چند روز آتی اتخاذ تصمیم به‌عمل خواهد آمد.

۲-در خصوص تخلفات بازی ما بین تیمهای استقلال و پرسپولیس نیز ضمن دعوت از چهار نفر از عوامل و بازیکنان دو تیم به نام های مهدی ترابی، فرشاد فرجی، محمد نادری و بهزاد غلامپور جهت حضور در جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز در خصوص مداخله بازیکنان آنها در نزاع جمعی و سایر تخلفات انتسابی ابلاغ شده است که ظرف ۴۸ ساعت دفاعیه خود را ارسال کنند.

۳- در خصوص گزارش به رسانه ها نیز بر اساس بند ۱۳ ماده ۲۱ مقررات انضباطی رئیس و کلیه اعضای کمیته انضباطی به‌عنوان یکی از ارکان قضایی فدراسیون با توجه به وصف محرمانگی ممنوع از هرگونه مصاحبه با رسانه ها تا قبل از صدور رأی می باشند که بر همین اساس از هر گونه مصاحبه در خصوص پرونده های متشکله تاکنون خودداری به‌عمل آمده است.

شایان ذکر است کمیته انضباطی بر رسیدگی دقیق به تخلفات در سریع ترین زمان اهتمام ویژه داشته و با توجه به رویکرد مدیریت جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر برخورد سریع و قاطعانه با هر گونه تخلف در حوزه فوتبال این کمیته نیز بدون مماشات و اغماض در این راستا از ظرفیت‌های قانونی موجود حداکثر استفاده را خواهد کرد.

اتفاقات حاشیه‌ای و جنجالی دیدار پرسپولیس - سپاهان را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    همه هوادارن استقلال بدونن با گرفتن پنالتی روی مهدی قایدی در دقیقه 3، استقلال بدون شک دربی رو می برد و این برد رو با مهندسی از چنگ استقلال در آوردن. الان هم می خوان سر هوادارن استقلال کلاه بذارن که اگه VAR بود اون پنالتی گرفته می شد یا اینکه داور صحنه رو ندید و جلوش بسته بود. همه این حرفا دروغه و گول بازی این مهندسین رو نخورید. می خوان فریبتون بدن. داور کاملا صحنه رو دید اما بهش از قبل بازی گفته بودن باید چیکار کنه و از روی عمد و با آگاهی کامل پنالتی نگرفت. دقیقا در دربی رفت، پنالتی دقیقه 10 قایدی که باز وحید امیری مرتکب شده بود گرفته نشد تا استقلال 2 بر صفر دقیقه 10 جلو نیفته و توی دربی برگشت هم باز خطای وحید امیری روی مهدی قایدی گرفته نشد. مهندسی از این واضح تر دیگه ممکن نبود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      پنالتی 100 درصدی استقلال دقیقه 3 روی مهدی قایدی توسط محمدرضا اکبریان گرفته نشد و این اشتباه انقدر تاثیر گذار بود که هم سرنوشت کامل این بازی رو رقم زد و هم سرنوشت استقلال و هم سرنوشت قهرمانی لیگ برتر و هم سرنوشت سهمیه های آسیایی. اما برسیم به بازی: اگه این پنالتی روی مهدی قایدی دقیقه 3 بازی گرفته می شد تمامی برنامه ها، محاسبات و معادلات یحیی گلمحمدی به هم می ریخت. چون پرسپولیس اومده بود از ترس مهدی قایدی و مهاجمان استقلال فشرده بازی کنه و فضا به مهاجمان زهردار استقلال نده ولی بعد گل دقیقه 5 مجبور بود که جلو بکشه و در نتیجه فضاهای زیادی برای مهاجمین استقلال باز می شد و استقلال می تونست گل های بیشتری به ثمر برسونه. داوری که توسط بابا مسعود و تیم مهندسی پشت صحنه برای دربی انتخاب شده بود به وظیفه ای که بهش محول کرده بودن بسیار عالی عمل کرد تا این بازی 6 امتیازی رو برای پرسپولیس در بیاره و برای پنجمین بار پرسپولیس رو به صورت مهندسی شده قهرمان لیگ کنن. جا داره تبریک بگیم به مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی، وزیر آموزش و پرورش، فدراسیون فوتبال و شهاب عزیزی خادم، خداداد افشاریان و کمیته داوران، کمیت
    • مسعود IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      نوشدارو بعد از مرگ سهراب. باید کمیته انضباطی بلافاصله بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس تشکیل می شد و وحید امیری و سید جلال حسینی حداقل یک جلسه از بازی بعدشون محروم می شدن. اما مهندسین لیگ برتر نمی خواستن پرسپولیس بدون دو یار اصلی خودش در دربی بازی کنه. برای همین گفتن الان جلسه تشکیل نمیدیم. همین مساله موجب شد که در دربی هم درگیری ایجاد بشه. اما به محض پایان دربی و با مهندسی نتیجه ای که صورت گرفت و پرسپولیس رو مهندسی شده قهرمان کردن سریعا تشکیل جلسه دادن و خاطبان دو بازی سپاهان و پرسپولیس و استقلال و پرسپولیس رو احضار کردن. واقعا باید به این سرعت عمل کمیته مهندسی انضباطی تبریک گفت.
    • آرش رجبی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      خبر داغ داغ: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از نزدیکان آذری جهرمی است. قشنگ مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی و یک عده از دوستان و نزدیکانشون نشستن دورهمی تیم تشکیل دادن و هر ساله به جای اینکه کار اصلیشون رو انجام بدن در حال مهندسی نتایج بازی ها در داخل و خارج زمین هستن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      امروز پورموسوی مصاحبه کرده و تو حرفاش به نکته مهمی اشاره کرده اینکه به صنعت نفت آبادان گفتن الدوچرخه میخواد آسیا بازی کنه خسته میشه با این مصاحبه اثبات شد ادعای سازمان لیگ مبنی بر لغو بازی بخاطر کرونا در آبادان دروغ محض بود کرونا بهانه ای بوده برای جلوگیری از خستگی سوگولی فدراسیون آبی! البته ما پرسپولیسی ها میدونستیم اما به سایر تیما حقیقت مشخص شد همین آدم پرسپولیس رو تو کرونا فرستاد آبادان، قبل از دربی هم اجازه نداد بازی معوقه استقلال برگزار بشه بعد از دربی هم با اینکه پرسپولیس اصفهان بازی کرد و استقلال تو تهران اما جام حذفی یه روز بیشتر استراحت میکنه! حمایت سهیل مهدی از الدوچرخه کاملا داره واضح می شود *
    • مولر از برلین DE ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      هر استقلالی خوب می دونه که کمینه انظباتی قضیه فرودگاه را ماست مالی کرد و گرنه 6 بازیکن استقلال باید 6 ماه محروم می شدند. در ثانی مجیدی هم هر صحبتی انجام دهد . منع انظباتی ندارد!!!!!!!!!!!!!!
    • جهان IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      شک ندارم پنالتی که کارشناس لیگ برتر انگلیس‌ گفتش پنالتی نبوده رو داور می‌گرفت پرسپولیس به راحتی باختلاف بالا می برد ..علت شکست استقلال در مسایل فنی و نبود سیستم و نظم تیمی بودش نه بهانه های واهی و.‌.
    • دوچرخه سواران نطفه سعودی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      بدبختا پنجم جدولند
    • سیدمسعود نعمتی نژاد JP ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      متاسفم برای شما وامثال شما همین آدمهایی مثل شما هستید که لذت فوتبال به نکبت ودشمنی تبدیل کردید..همیشه بجای کمک به رفع مشکلات تیمتون دنبال مقصر نبوده و نیست میگردید..بس است بخدا من الفوتبال نفرت پیدا کردم غربی این استقلالی‌ها دنبال بهانه میگردند
    • دانشمندی IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      خدا کنه سهمیه بیاریم وگرنه با این همه تخصص آسیا نباشیم زشت نیست. پرسپوليس هر سال همین بلا رو سرمون میاره. خیلی بدن این پرسپولیس یها اصلا رحم و مروت ندارن. همش ما رو میبرن.
  • مافیای کیسه IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    مافیای کیسه با رخنه در کمیته انظباطی از طریق قلع و قمع کردن سرورشون میخواد ضعف فوتبالیش رو جبران کنه کاملا مشخصه که این کمیته کیسه کشه جریان درگیری در فرودگاه کیسه کشا چیشد؟
  • فاطمه IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    بنظرم تیم بازنده بایدجریمه بشه چرا چون مشخص هست اونها دعوا رو شروع کردن بهشون فشار اومده دعوا راه انداختن
  • ابد IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    سیاوش یزدانی پایه اصلی حاشیه بود موسوی و شجاعیان هم همینطور
  • نتتا IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    تمام این جنجالها زیر سر سید جلال .......................
    • حق گو IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      وای که چقدر سیاوحش و شجاعیان و نیمکت شما مظلوم بودن...........
  • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اگه کمیته انضباطی رای بازی سپاهان و تیمشون را در روز بعد اعلام می کرد دیگر شاهد چنین حوادثی در دربی نبودیم !! وقتی همه از یک تیم حمایت می کنند نتیجه اش همین میشه !!!!!!!
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    درگیری و به مصدومیت و محرومیت کشاندن بازیکنان پرسپولیس آخرین سناریو مهندسی شده تیم هایی مثل سپاهان و استقلال برای جلوگیری از قهرمانی پنجم پرسپولیس است مسلما مثل سال های گذشته در این توطئه ها شکست خواهند خورد فقط شاهد جشن قهرمانی پرسپولیس خواهند بود
  • مهدی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اقای غلام پور مشت حواله میکنن اونوقت بازیکن پرسپولیس اخراج میشه، جالب نیست؟
  • فوتبال دوست DE ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اون کسی که از روی نیمکت به دفاع استقلال گفت مهاجم پرسپولیس را بزن لهش کن عامل تمام خشونت استقلالی است .یک سناریو استقلال و سپاهان با هم هماهنگ هستند که با ایجاد درگیری های تصنعی بازیکنان پرسپولیس را یا مصدوم یا محروم کنند تا مانع قهرمانی پرسپولیس شوند
  • َAli US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    به نظر می رسد مسولین فوتبال کشور اولین مقصرین برخورد های بازیکنان هستند ضمنا حمایت های یک جانبه ای که از تیم پرسپولسی چه از نظر داوری چه مالی ریشه ی همه ی بی اخلاقی های فوتبال است چرا که هر بازی که با اغتشاش همراه است یک ظرف آن تیم پیروری است رفتارهای خشن سید جلال آل کثیر به ویژه پیروانی و گل محمدی را نمی توان نادیده گرفت
    • اس اس تیم مردمی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      هرکجا حاشیه واغتشاش هست یکطرف ان نیم پیروزی است اینو گل گفتی دوست عزیز حالا چرا هوادارای لنگ وابسته به داور دربرابرش مقاومت میکنند بااین حال که خود شاهد اون هستند
  • مجيد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    وقتي منشا در لباس كيسه مياد هوادر كتك ميزنه اصلا كميته انضباطي نظري نميده ولي خانزاده زماني كه پرسپوليس بود براي جرياني كه نصف اين هم نبود 9 ماه محروم شد وريا غفوري ميزنه به سينه داور حتي در اون بازي هم اخراج نميشه ولي پيام صادقيان 6 ماه محروم ميشه و فوتبالش نابود ميكنند طرف بدون داشتن گواهينامه ميشينه پشت فرمون و يه انسان به كشتن ميده ولي خوب چون كيسه كشه تمام اركان مملكت با زبان بي زباني گفتن حقش بوده مرده خوب كاري كرده زده كشته توي فروگاه با زنجير و قمه هوادار زدن ولي اصلا كميته انضباطي ورود نكرد آقايون كيسه كش توي كميته انضباطي از كوچكترين خطاي بازيكنان پرسپوليس نميگذرند ولي طرف توي كيسه باشه ادم هم بكشه مشكلي نيست. ضمنا در دري ترابي دقيقا چيكار كرده كه احضار شده؟؟ شما اگر همه بازيكنانممون محروم كنيد با تيم پايه ميايم قهرمان ميشيم
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    فکر کنم بازی با شاهین باید افشین پیروانی و یحیی گل محمدی و کریم باقری برن تو زمین.هیچکس نموند.سعید که هیچ کاری تو دربی نکرد کنعانی هم که تو درگیری نبود احسان کوراهی رو محروم کنید ترابی هم که هیچکس ندیدتش و هیچکس هم ازش شکایت نکرد فرشاد فرجی هم که محروم هستش
  • ati IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    اقا باش پنالتي بود ولي قبول كنيد ما خيلي از كيسه سرتريم تمام
  • علی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    آخ که این تاجیا چرا اینقدر می‌سوزند، آی براروم آی براروم، چرا حرف بی ربط میزنید پرسپولیسی‌ها با جون و دل بازی میکنن چون خدا رو دارند اما شما فدراسیون آبی رو دارید به دادتون میرسه❤️❤️❤️
  • دانشمندی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    همش تقصیر سید جلاله چون واقعا داره یک تنه پرسپولیس رو هر سال قهرمان میکنه اونوقت و ویا چی با این همه ادعا فقط پول میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی