یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
۴ |
۳
وزیر پرسپولیسی سوژه اصلی بعد از دربی/ جنگ ستارگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک سوژه اصلی اتفاقات بعد از دربی محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات بود.

خبرورزشی - توئیت آذری جهرمی در مورد ستاره‌های استقلال با واکنش بسیاری از هواداران و بازیکنان این تیم مواجه شد. عده ای محترمانه جواب او را دادند وعده‌ای هم مثل سیاوش یزدانی پا را از دایره ادب فراتر گذاشتند. این که یک وزیر کری‌های فوتبالی بخواند یا نه، بحث دیگری را می‌طلبد اما به هر حال هیچ اشکالی ندارد که یک وزیر و یک چهره مهم سیاسی هوادار استقلال یا پرسپولیس باشد. موردی که در تمام دنیا هم شاهد آن هستیم  اما باید برای کری خواندن‌ها خط قرمزهایی را قائل شد و از آن عبور نکرد.

کری وزیر ارتباطات بر سر ستاره‌های استقلال باعث شد تا در ۲۴ ساعت گذشته جنگ ستارگان در فضای مجازی و فضای فوتبالی کشور به اوج خود برسد.فرهاد مجیدی جواب آذری جهرمی را داد و باشگاه پرسپولیس از او شکایت کرد از طرفی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که از نزدیکان آذری جهرمی است، تاکید کرد که مجیدی بی اخلاقی کاملی مرتکب شده و از او شکایت می‌کنیم. البته این شکایت‌ها چه از طرف پرسپولیس و چه از طرف استقلال به جایی نمی‌رسد و بیشتر به خاطر فشار افکار عمومی و آرام کردن هواداران است اما به هر حال همه ما باید یاد بگیریم که از فوتبال لذت ببریم بر کرکری‌ها هم با حفظ مسائل اخلاقی در راستای همین لذت بردن است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    سند بخشش 30میلیاردی از بودجه وزارتش به لنگ هم درآمد. در یک فقره دیگر 30 میلیارد از های وب(اسپانسر استقلال) گرفته بود بودجه دولت لنگی
  • Amir IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    من نمیدونم اسم این تیم چرا گزاشتن پرسپولیس باید میزاشتن اف سی وزارتخانه ها حمایتی که از اینا میشه از رعال مادرید نمیشه
  • محسن IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    کاری به کری خوندنش ندارم که درست بوده یا غلط اما اگه یک چیزی واقعیت داشته باشه برای اثبات کردنش احتیاجی نیست به زمین زمان فحاشی کرد اگه ستارهای استقلال مورد تایید فیفا و afcباشه چه احتیاجی هستش که این همه مجری بازیکن و هوادار بابتش فحاشی کنند به وزیری که با ستارهای استقلال کری خونده وزیری که اگه نبود اسپانسر استقلال های وب نبود که هزینه ریخت پاش استقلال را پرداخت کنه و استقلال مجبور میشد اسپانسری ادامس پرستو را انجام بده خیلی ساده میشه تو قانون و مقررات فیفا و afcقانون زدن ستاره روی پیراهن را مشاهده کرد که در فیفا بابت قهرمانی تیم های ملی در جام جهانی ستاره میزنن و در باشگاهی طبق مقرراتی که خود فدراسیون فوتبال اون کشور وضع میکنه میتونه باشگاه ستاره بزنه و در مقررات afcهیچ بندی درباره اضافه کردن ستاره بابت قهرمانی در باشگاههای اسیا اشاره نکرده که اگه هم کرده بود طبق گفته فیفاوafcذوب اهن سپاهان و پرسپولیس تنها تیمهای هستن که در فینال اسیا حضور داشتن جالبتر اینکه تا سال ۸۸ خود استقلالیها لوگوشون بدون ستاره بوده و از سترهاشون خبر نداشتن
  • Arash.rdj IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    دوست عزیز استقلالی که درباره بخشش سی میلیارد تومان از اسپانسر استقلال به پرسپولیس صحبت کرده، خواستم دروغ بودن این مطلب رو به یک روش ساده براش اثبات کنم! اگه این مطلب درست بود اولین جایی که بهش واکنش نشون میداد باشگاه استقلال بود، مخصوصا در این شرایط که هیات مدیره این باشگاه بر علیه آقای آذری جهرمی موضع گرفته. پس وقتی باشگاه استقلال هیچ حرفی نزده باید بدونید که این مطلب کاملا دروغ است و ساخته سایت های دروغ پراکنی هواداری برای جلب فالوور می باشد. لطفا قبل باور کردن هر مطلبی به درست بودن آن توجه فرمایید. این گروه های هواداری براشون مهم نیست این مطالب چه تاثیری بر روی اعصاب و روان طرفدار یک تیم میذاره، و فقط سود خودشون براشون مهمه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی