نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شاهکار عیسی آل کثیر در لیگ برتر؛ ۳ لمس توپ و ۳ گل/ محوطه هنرنمایی عیسی را بشناسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تفاوت در دربی را مهاجمان دو تیم رقم زدند. جایی که عیسی آل کثیر با جایگیری مناسب دروازه حریف را باز کرد اما شیخ دیاباته مانع گلزنی فرشید اسماعیلی شد و خودش هم یک موقعیت گلزنی را به آسمان کوبید.

خبرورزشی - عیسی آل کثیر در پرسپولیس جانشین علی علیپور شد. مهاجم فرصت طلب نفت آبادان به پرسپولیس پیوست تا جای آقای گل را پر کند. عیسی در همان ابتدای کار گل‌های مهمی را در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس زد اما شادی دردسرساز او در دو بازی متوالی با جریمه رو به رو شد و بعد از دریافت کارت زرد برابر السد در بازی با پاختاکور ۶ ماه محروم شد. بعد از این محرومیت کسی فکرش را نمی کرد عیسی خیلی زود به اوج آمادگی برسد اما به قول مجتبی جباری «فوتبال مثل دوچرخه سواری است اگر آن را بلد باشید دیگر فراموش نخواهید کرد و کافی است بدن آماده ای داشته باشید.»

عیسی برای زدن اولین گل خود بعد از محرومیتش فقط به ۲۸ دقیقه وقت نیاز داشت. او در دقایق اضافی بازی با نساجی گل دوم تیمش را روی پاس امید عالیشاه وارد دروازه حریف کرد. عیسی در ۱۰ بازی که برای پرسپولیس بعد از اتمام محرومیتش به زمین رفته ۵ گل زده که میخواهیم آنها را بررسی کنیم.

۹ لمس توپ و ۵ گل زده

عیسی برای زدن این ۵ گل فقط ۹ بار توپ را قبل از زدن ضربه پایانی لمس کرده که در این بین سه گل لیگ برتری خود را تک ضرب به تور دروازه چسبانده است. این آمار نشان می دهد عیسی علاوه بر فرصت طلب بودن جایگیری‌های مناسبی دارد و با کمترین ضربه توپ را به دروازه حریف می‌رساند.

هر ۵ گل با پای راست

عیسی آل کثیر هر ۵ گل خود را با پای راست به ثمر رسانده است و نشان داده از پای تخصصی خود به خوبی بهره می گیرد.

محوطه هنرنمایی عیسی

محوطه پنالتی یا همان محوطه جریمه جایی است که عیسی برای پرسپولیس خوب گل می‌زد. عیسی بازیکن شوتزنی است اما در پرسپولیس بازیکنان شوتزن زیادی داریم و یه همین علت عیسی موقعیت‌های گلزنی خود را فقط در محوطه پنالتی به دست می آورد و هر ۵ گل خود را در این بخش از زمین حریف زده است.

آمار عیسی آل کثیر بعد پایان محرومیت

بازی: ۱۰ | دقایق بازی: ۵۷۳ | گل زده: ۵ | میانگین دقایق گلزنی: ۱۱۴.۶

نتایج پرسپولیس در حضور عیسی آل کثیر: برد : ۷ | تساوی: ۲ | باخت: ۱

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    لقب جدید عیسی را یادتون رفت بگید.عیسی کیسه سوراخ کن.سوراخیدن کیسه یطرف.سوختن کیسه تنان از شادی بعده گلش یطرف.عشقی ال کثیر.
  • محمد محمدی از اهواز ولی بچه مسجدسلیمان هستم. ساکن IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    عیسی رونالدو ❤ عیسی کیسه سوراخ کن ❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی