جدایی ستاره فوتبال از دختری که عاشقش بود/ روزهای تلخ یک شیطان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

این روزهای برای مارکوس رشفورد پرهیاهو است، چرا که علاوه بر درگیری‌اش در کارهای خیرخواهانه، از نامزدش لوسیا لوی هم جدا شده و بحرانی شخصی دارد.

خبرورزشی - مارکوس رشفورد، ستاره خط حمله منچستریونایتد پس از ۸ سال زندگی مشترک با عشق دوران نوجوانی و دبیرستانی‌اش «لوسیا لوی» از او جدا شده است تا روزهای تلخی را سپری کند.

منابع نزدیک به این زوج که هردو ۲۳ ساله‌اند به نشریه «سان» می‌گویند در پی فشارهای روزهای قرنطینه این زوج از یکدیگر جدا شده‌اند، اما همچنان احترام و علاقه متقابل بین آن‌ها وجود دارد. گفته می‌شود مارکوس که این روزها به طور جدی فعالیت‌های مبارزه با فقر کودکان خودش را پیش می‌برد، پس از این جدایی ویران شده است. نزدیکان می‌گویند پای شخص دیگری در میان نبوده و این جدایی دوستانه بوده. این زوج هنوز در تماس هستند و حتی امیدوارند بتوانند دوباره پیش هم برگردند.

دلیل جدایی
دوستان مشترک مارکوس و لوسیا می‌گویند در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا آن‌ها مجبور شده‌اند وقت زیادی را کنار هم بگذارنند و این دلیل جدایی‌شان بوده. منبعی نزدیک به رشفورد در این باره گفت: «مارکوس و لوسیا بعد از ۸ سال زندگی مشترک تصمیم گرفته‌اند جدا شوند. این نتیجه فشارهای ناشی از همه‌گیری کووید و قرنطینه‌ای بوده که در ۱۲ ماه گذشته به همراه خودش آورده. محبت و احترام متقابلی بین آن‌ها وجود دارد. گفت‌وگوهای مستمر با امید به آشتی ادامه دارد.»

مارکوس و لوسیا اولین مرتبه در مدرسه «اشتون آن مرسی» در منقطه «سیل« شهر منچستر با یکدیگر ملاقات کرده بودند.

مارکوس رشفورد و لوسیا لوی

کمپین مارکوس
مارکوس رشفورد که سال گذشته نشان «MBE» (نشان امپراتوری بریتانیا) را به افتخاراتش اضافه کرد، وقت زیادی‌اش را صرف کارهای خیرخواهانه و حمایت از کودکان بی‌بضاعت کرده. او سال گذشته ۲۰ میلیون پوند جمع‌آوری کرد تا بچه‌ها در دوران همه‌گیری وعده‌های غذایی رایگان در مدرسه دریافت کنند. مبارزات او منجر به تهیه هزینه ۱٫۳ میلیون پوندی توسط دولت شد. سپس بوریس جانسون نخست‌وزیر بریتانیا را وادار کرد تا موافقت کند با طرح کمک‌هزینه تابستانی ۴۰۰ میلیون پوندی از خانواده کودکان فقیر حمایت کند.

مارکوس که در دوران کودکی‌اش در محله وینتشاو منچستر دلخوش به وعده‌های غذایی رایگان مدرسه بود، گفته که این امر باعث بهبودی زندگی ۱٫۷ میلیون نفر خواهد شد. او چندین مرتبه با نخست‌وزیر درباره فقر کودکان صحبت کرده و ماه فوریه هم به شرکتی که مسئول تأمین غذای مدرسه‌ها بود حمله کرد، چرا که اعتقاد داشت این بسته‌ها ناچیز است.

منبعی در این باره می‌گوید: «مارکوس کارهای زیادی برای انجام دادن در فوتبال و کمپین خودش دارد و مردم تعجیب می‌کنند که آیا این در رابطه‌اش به لوسیا کمکی کرده است؟ لوسیا از هر کاری در زمینه فقر کودکان حمایت کرده، اما این بر حجم کارهایش افزوده. شاید پس از کمی استراحت بتوانند مسائل را حل و فصل کنند.»

مارکوس رشفورد

لوسیا حامی مارکوس
سال ۲۰۱۶ وقتی مارکوس تنها ۱۸ سال سن داشت و با لوسیا در رابطه بود در اولین بازی‌اش برای منچستریونایتد ۲ گل زد. دو سال بعد لوسیا در حمایت از مارکوس و هم‌تیمی‌هایش در انگلیس در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیده شد. او با پیراهنی که نام رشفورد پشت آن حک شده بود، مسابقات را از سکوها تماشا می‌کرد و سلفی‌هایی در آن روزها هم در صفحه اینستاگرام منتشر کرد. پس از مسابقات هم این زوج به باربادوس رفتند تا تعطیلات‌شان را سپری کنند.

تا جولای سال گذشته، لوسیا در شرکت «شوگر» کار می‌کرد، چرا که تحصیلاتش را در رشته تبلیغات و مدیریت بِرَند با رتبه عالی به پایان رسانده بود. او همچنین در زامبیا کارهای خیریه انجام داده و به برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورزشی برای کودکان فقیر کمک کرده است. او قبلاً هم کارهای خیریه‌ای در سریلانکا انجام داده.

لوسیا و مارکوس در مورد روابط‌شان هیچ‌وقت علنی صحبت نکرده‌اند و حتی لوسیا یک عکس که سال ۲۰۱۶ در تولد مارکوس گرفته بود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد. در بیوگرافی صفحه اینستاگرامش هم نوشته که از تناسب‌اندام، هنر و آشپزی لذت می‌برد و سفر را دوست دارد، اما نشانه‌ای از رشفورد به چشم نمی‌خورد.

مارکوس رشفورد و لوسیا لوی

بازگشت در کار است؟
منبعی که در این باره با نشریه «سان» صحبت می‌کرد، در ادامه گفت: «لوسیا در کار روابط عمومی بسیار خوب است، برای این که شخصیت خوبی دارد. بنابراین مواردی مانند نتورکینگ و سازمان‌دهی به طور طبیعی از او برمی‌آیند. او واقعاً با همه همکارانش خوب است.»

گفته می‌شود لوسیا از مبارزات رشفورد خیلی حمایت کرده، اما تلاش کرده از کانون توجه دور باشد و رابطه‌شان را خصوصی نگه دارد. منبع دیگری با ابراز امیدواری از بازگشت این زوج با یکدیگر بیان کرد: «ممکن است مارکوس بخواهد با لوسیا برگردد. اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد مطمئن هستم هیچ‌یک از آن‌ها برای مدت طولانی تنها نخواهند ماند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ت آن IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    بد بختا بحران هویتی دارند ما توایران بحران امنیت شغلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی