رقم درخواستی سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه مغانلو چقدر است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی از عملکرد شهریار مغانلو در ترکیب تیمش راضی به نظر می‌رسد و از باشگاه خواسته رضایتنامه دائمی این مهاجم را از باشگاه پرتغالی دریافت کند.

خبرورزشی - شهریار مغانلو دو فصل دیگر با باشگاه سانتاکلارای پرتغال قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرتغالی خواستار دریافت رضایت‌نامه و دائمی کردن قرارداد مغانلو شده است.

پیش از این سپاهان رضایتنامه دائمی امید نورافکن را از باشگاه شارلروا دریافت کرده بود و گفته می‌شود مبلغی که باشگاه سپاهان برای دریافت رضایتنامه دائمی امید نورافکن پرداخت کرد ۲۵۰ هزار دلار بوده است و به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس هم باید به همین میزان به باشگاه پرتغالی برای دریافت رضایتنامه شهریار مغانلو پرداخت کند. این در حالی است که پیش تر باشگاه پرتغالی برای خرید شهریار مغانلو پولی به تیم سابقش پرداخت نکرده بود.

البته هنوز عدد باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه شهریار مغانلو اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس و باشگاه پرتغالی در این زمینه به توافق لازم دست پیدا کنند چرا که باشگاه سانتاکلارا مایل به استفاده دوباره از مهاجم ایرانی در ترکیب تیمش نیست.

یحیی گل محمدی به قدری از عملکرد شهریار در خط حمله تمیش راضی است که گاهی عیسی آل کثیر را روی نیمکت می‌نشاند و مهدی عبدی هم مدت‌هاست به مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس تبدیل شده است با وجود اینکه هم در فینال جام باشگاه‌های آسیا برای پرسپولیس گل زده بود و هم در دربی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    اونایی که می گفتن ما آینده شهریار رو خراب نکردیم و فقط یه نیم فصل اونو گرفتیم کجان؟؟؟ بی جا کردید گند می زنید تو آینده بازیکنی که بعدا می تونه تیم ملی بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی