نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
وعده‌های دروغین به نساجی/ استادیوم شهدای ساری آماده نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود وعده ای که اداره کل ورزش و جوانان به تیم نساجی داده بود استادیوم شهدای ساری برای میزبانی از دیدارهای خانگی این تیم آماده نشد!

خبرورزشی - آخرین نفری که به کیفیت بد زمین استادیوم شهید وطنی اعتراض کرده است حسین کعبی است.  مربی فولاد در اینباره می‌گوید: تماشاگران نساجی عاشق هستند. باید به این عشق و علاقه مقدس احترام گذاشت. اولین کاری هم که باید برای تعظیم به این همه احساسات پاک انجام داد،‌ فراهم کردن زیرساختها برای تیم نساجی است. واقعا وضعیت زمین چمن ورزشگاه وطنی در حد و اندازه‌های لیگ برتر، تیم نساجی و هوادارانش نیست. ما و سایر تیم‌ها یک بازی در این زمین انجام می‌دهیم و بازیمان تمام می‌شود اما نساجی مجبور است نیمی از لیگ را در این زمین بازی کند و این وضعیت کار بازیکنان خوب این تیم را خراب می‌کند. امیدوارم مسئولان فوتبال مازندران فکری اساسی برای زمین وطنی کنند و فصل آینده این تیم در شرایط بهتری از تیمهای دیگر میزبانی کند و در لیگ به میدان برود. 

جالب این جاست که اداره کل ورزش و جوانان به تیم نساجی وعده داده بود استادیوم شهدای ساری را اواخر اسفند ماه برای میزبانی از دیدارهای خانگی نساجی آماده می‌کند اما در حالی که به خرداد ماه نزدیک می‌شویم هنوز استادیوم شهدای ساری آماده نشده است و با این روند به نظر می‌رسد نساجی باید تا پایان فصل در استادیوم شهید وطنی به میدان برود و جالب اینکه این استادیوم تا اکنون بیشتر باعث مصدومیت بازیکنان نساجی شده است تا بازیکنان حریف! به این خاطر که حریفان یک بازی در استادیوم شهید وطنی انجام می‌دهند اما نساجی هر دو هفته یک بار باید در این استادیوم به میدان برود. 

پیش از این هم به تیم نساجی وعده زمین در منطقه ماهفروجک داده شد اما بومیان اجازه نمی‌دهند زمین مورد نظر در اختیار باشگاه نساجی قرار گیرد و با این روند به نظر می رسد نساجی در فصول آینده هم در تهران تمرین کند. قرار بود در این زمین امکانات اولیه برای بازگشت تیم نساجی به قا ئمشهر مهیا شود اما همان طور که اشاره شد با وجود وعده ی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تیم نساجی امکان بهره برداری از زمین مد نظر در منطقه ماهفروجک را ندارد! و ساخت کمپ تمرینی در این زمین هم به فراموشی سپرده می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی