نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اگر دربی تهران یک بازی بین المللی بود ۸ اخراجی داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود کلهر هافبک پیشین دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: اگر دربی تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس یک بازی بین المللی بود از هر تیم خیلی راحت چهار بازیکن اخراج می‌شدند.

خبرورزشی - محمود کلهر که سال‌ها در دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی کرده با انتقاد از حرکات برخی بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه بازی دربی و اعتراضات آنها به داور مسابقه گفت: به نظر من این درگیری‌ها و اعتراض‌ها در فوتبال ما باب شده است.

وی با بیان اینکه این حرکات گریبان تیم ملی را در بازی با ژاپن گرفت گفت: این اعتراض‌ها باعث شده است ما در بازی‌های ملی هم دچار مشکل شویم. بازیکنان باید با آرامش کامل بازی کنند و کادر فنی باید به بازیکنان روحیه و آرامش بدهد.

کلهر تاکید کرد: امیدوارم کسانی که در فدراسیون هستند، تدابیری در نظر بگیرند تا این اعتراض‌ها کمتر شود. ما باید بگذاریم تا داور با تمرکز بالا قضاوت کند و از کادر داوری حمایت کنیم. ما باید جلوی این اعتراضات بی مورد را بگیریم. اگر داور این دیدار بین المللی بود از هر ۲ تیم ۳-۴ نفر اخراج می‌شدند.

هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال ادامه داد: تنش برخی از بازیکنان باعث می‌شود که تمرکز داور بازی از بین برود. این تنش‌ها باعث می‌شود بازیکنان نتوانند توانایی‌های فنی خود را در بازی به بهترین شکل نشان دهند و این نقطه ضعف این دیدار بود. امیدوارم کمیته داوران امکانات و حمایت بیشتری از داوران داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    بقول قربانی باید در زمینه درگیری‌های لفظی و فیزیکی انقلابی صورت بگیره .در حالیکه اگر در دربی ها از داوران عرب استفاده میشد هیچوقت این مجادلات نبود .داور باید سوت نزده تذکر جدی همراه با قاطعیت به بازیکنان گوشزد کنه . که حتی یک کلمه حرف اگر زده شود مساویست با اقدام علیه فوتبال .این قانون را اگر پیاده کنند کاملا اوضاع آرام و فوتبال ایران اروپائی میشه . نه حرف زدن اگر باشد مترادف با فحاشی و ناسزاست چون امکان بد شنیدن وجود داره و شامل جریمه و اخراجش .به همین سادگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی