نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تمجید فکری از کرمانشاهی/ فرهاد می‌تواند پیراهن تیم ملی بر تن کند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به تمجید از سنگربان تیمش پرداخت و گفت که او ‌می‌تواند در آینده پیراهن شماره یک تیم ملی را بر تن کند.

خبرورزشی - محمود فکری پس از پیروزی یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: باید از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود بازی کردند، تشکر کنم. خدا را شکر می‌کنیم شخصیت برد به بازیکنان نفت بازگشته و این اتفاق خوبی است. به تیم ماشین‌سازی خسته نباشید می‌گویم که نمایش خوبی داشت. از زمانی که اکبرپور به این تیم آمده شکل بازی‌اش عوض شده است. شاید این بازی از بازی‌های قبلی برای ما سخت‌تر بود، ولی بازیکنانم با تمام وجود کار کردند و به سه امتیازی شیرین دست پیدا کردیم. خوشحالم که مربی چنین بازیکنانی هستم. این بازیکنان باید دیده شوند، چون توانایی بالای دارند و می‌توانیم آنها را در تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی ببینیم.

وی درباره وضعیت نفت در جدول رده‌بندی خاطر نشان کرد: در سه بازی که من به نفت آمده‌ام، هفت امتیاز گرفته‌ایم. این امتیازات به سادگی به دست نیامده است. دوست داریم مسئولان شهری بیشتر به فکر تیم باشند. ما به دنبال نقطه امنی در جدول هستیم برای ماندن در لیگ برتر و بعد از آن به دنبال کسب جایگاه بالاتر می‌رویم. توانایی این کار را داریم، ولی باید ابتدا به نقطه امنی برسیم تا دغدغه‌ای برای سقوط نداشته باشیم. تا روز آخر همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم. تا آخرین روز برای سربلندی و کسب جایگاهی بهتر کار می‌کنیم.

فکری درباره عملکرد فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان نیز اشاره کرد: او یکی از گلرهای خوب و جوان لیگ است. مربیان تیم ملی ان‌شاءالله او را ببینند. در سه بازی که ما به نفت آمده‌ایم کرمانشاهی کلین‌شیت کرده است که این به بحث دفاع تیمی و درخشش او بر می‌گردد. کرمانشاهی می‌تواند در آینده پیراهن شماره یک تیم ملی را بپوشد. مطمئناً مربیان‌ تیم‌های بزرگ و تیم ملی او را خواهند دید. این شرایط برای تعدادی دیگر از بازیکنان ما نیز وجود دارد. امیدواریم تعداد زیادی از بچه‌های ما دیده شوند و بتوانند به فوتبال ملی کمک کنند. برخی از بچه‌های ما پتانسیل حتی لژیونر شدن را هم دارند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خاتمه گفت: از هواداران نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم، با اینکه آنها در استادیوم نیستند، ولی وجود آنها را احساس می‌کنیم. آنها باید به ما انرژی بدهند تا به بردهای خوبی دست پیدا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی