نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
۸ |
۵
گزارش ویژه از ماجرای جنجالی استقلال و عصبانیت فرهاد مجیدی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اتفاقات جنجالی در اردو استقلال با ایفمارک قبل از بازی با پرسپولیس بوجود آمده بود.

خبرورزشی - رئیس مرکز ایفمارک مدارک محمد آقامحمدآبادی، پزشک تیم استقلال را برای نشستن روی نیمکت این تیم در مسابقه مقابل پرسپولیس تأیید نکرد. موضوعی که به یکی از حواشی استقلالی‌ها برای دربی تبدیل شده بود. فرهاد مجیدی به این موضوع به شدت اعتراض داشت و در دفاع از پزشک تیمش، حضور او به همراه تیم المپیک را پیش کشید که فدراسیون فوتبال و AFC چطور برای تیم امید و مسابقاتش این پزشک را تأیید کرده‌اند اما حالا مدارک او برای نشستن روی نیمکت استقلال تأیید نمی‌شود؟

نکته قابل توجه اینجاست که تأیید مدارک برای همراهی این پزشک به همراه تیم فوتبال امید از سوی توحید سیف‌برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تأیید شده بود اما حالا برای حضور در مسابقات لیگ، او باید از سوی ایفمارک تأیید شود.

گرچه زهره هراتیان و توحید سیف‌برقی به جز مصاحبه‌ای کلی، دیگر حاضر به صحبت درباره جزئیات این موضوع نبوده‌اند اما در همان مصاحبه هراتیان مدعی شده که شاید تأیید مدارک این پزشک برای همراهی تیم امید هم اشتباه بوده و اطلاعی ندارد که چطور کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک او را بررسی نکرده است.

حالا سؤال اینجاست که نقص مدرکی که از آن صحبت می‌شود، دقیقاً شامل چه مواردی می‌شود؟ آیا تنها مشکل ایفمارک با این پزشک، مدرک دندانپزشکی اوست که توحید سیف‌برقی این مدرک را صرفاً به خاطر علاقه این پزشک به دندانپزشکی می‌داند یا موارد دیگری را هم شامل می‌شود؟نکته قابل توجه اینجاست که بر اساس همان مدارکی که در دفاع از محمد آقامحمدآبادی منتشر شده است، مدارک این پزشک و حتی پروانه طبابت او نهایتاً تا سال ۱۳۹۳ دارای اعتبار بوده است.

پروانه‌ای که تحت عنوان پروانه پزشکی محمدآبادی از سوی باشگاه استقلال منتشر شده است، در انتهای خود، تاریخی دارد تحت عنوان اعتبار پروانه که تا تاریخ ۱۷/۹/۱۳۹۱ (هفده آذرماه سال هزار و سیصد و نود و یک) مشخص شده است. اعتبار این پروانه بیش از ۸ سال است که به پایان رسیده و این پزشک اقدامی برای تمدید اعتبار آن انجام نداده است.

درباره تاریخ اعتبار پروانه مطب هم همین اتفاق رخ داده است. تاریخ اعتبار پروانه مطب این پزشک تا ۴/۱۱/۱۳۹۳ (چهار بهمن‌ماه سال هزار و سیصد و نود و سه) بوده که بعد از آن این پروانه هم تمدید نشده است. ضمن اینکه در پروانه مطب او ذکر شده که این پزشک دارای گواهینامه تخصصی جراحی دهان، فک و صورت است. آیا این پزشک در صورتی که آسیب جدی به نخاع یا سر بازیکنی وارد شود، می‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد؟ آن هم با پروانه طبابت تاریخ گذشته؟

با همه این تفاسیر اما نکته قابل بحث اینجاست که در حال حاضر با توجه به اعتراض‌های باشگاه استقلال و استناد به حضور این پزشک در کنار تیم امید و البته توضیحات توحید سیف‌برقی درباره دلایل معرفی او به AFC به نظر می‌رسد که کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برای درپوش گذاشتن بر اشتباه پیشین خود مبنی بر تأیید این پزشک هم که شده، تصمیم دارد مدارک او را برای همراهی با استقلال تأیید کند تا بیش از این دچار حاشیه و دردسر نشود. این در حالی است که مدارک این پزشک به واقع مشکل اعتباری دارد و حتی تأیید او برای همراهی تیم امید هم اشتباه بوده است!

علی‌رغم همه اینها اما در خبرها آمده است که پزشک استقلال، مدرک پزشکی و تخصصی زیبایی خود را هم به دکتر سیف مسئول کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارائه داد و در نهایت مشکل او برای همراهی آبی‌ها در دربی برطرف شد. اینکه چطور این مشکل برطرف شده و تکلیف پروانه‌های طبابت تاریخ اعتبار گذشته او در ایران چه می‌شود اما چیزی نبوده که در اخبار مربوط به این پزشک به آن پاسخ داده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    جالبه حداقل اگر نقدی و حاشیه ای هم میخواین درست کنین اول یکم تحقیق کنین و بعد اظهار فضل بفرمائید که موجبات انبساط خاطر دیگران رو فراهم نکنین!! اینکه یه نویسنده بیسواد یه مطلبی رو از روی نادانی یا بی اطلاعی یا علایق رنگی مینویسه که دوست داره تو قشر طرفداران عامی ایجاد حاشیه کنه یه بحث هستش و اینکه شما از اون منبع کپی کنین و توی سایت خودتون بازنشر بدین یه بحث دیگه هستش... اول از اینکه این آقای نویسنده یه گاف خیلی بزرگ داده اونم از بی اطلاعیش یا زرنگ بازیش الله و اعلم ولی آقای نویسنده این متن اینو باید بدونین بعنوان یه اندیشمند که صرف گذشتن تاریخ اعتبار مطب پزشکی، اون پزشک رو نمیتونن بگن دیپلمه هست!!! دوست عزیزم ایشون همون پزشک هستن ولی تاریخ اعتبار مطبشون گذشته و چون نیازی به دایر کردن مطب بنا به هر دلیلی ندارن تمدیدش نکردن! ایشون میتونن مطب نداشته باشن ولی توی بیمارستان طبابت کنن!! اینکه از کجای مبارکتون درآوردین تاریخ اعتبار مطب و به اصلاح شما مدارک ایشون تمام شده، تاریخ اعتبار پزشکیشونم تمام شده؟؟ مگه شما مدرک لیسانس میگیرین تاریخ اعتبار داره؟؟ مگه پزشکی تاریخ اعتبار داره؟؟؟ بهتره بج
    • fred TR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      دکتر و ای استاد بالا سر , شما که ادیب , فاضل و دانشمندی . بنده خودم در رشته رادیولوژی مشغول به کار هستم . چناچه هر سال معادل ۲۴ واحد (کردیت ) پاس نکنم, مدرک (لایسنس ) من از اعتبار ساقط و اجازه کار نخواهم داشت , تا زمانیکه آن ۲۴ واحد پاس شود و بتوانم دوباره کار کنم. الان شما که نگارنده رو به زبل بازی و علایق رنگی متهم کردی , سعی کردی با مغالطه و آوردن بخشی از مطالب بالا خود را در حد جالینوس نشان دهی. متاسفانه وقتی اون اسطوره قلابی دروغ زن با استفاده از رانت و فالور نادان اقدام به انواع اقسام خلاف از قرار گرفتن دلار دولتی , دوپینگ با جک تری دی , به زور چپاندن پزشک با مدرک پزشکی منقضی , دوپینگ با تزریق اکسیژن به خون ... می کند . شما هم به عنوان یک فالور عوام ایشان باید خود را در حد جالینوس و افلاطون ببینید و بدون داشتن اطلاعات در افشانی کنید . اصولا کار شما و امثال شما همین هست. ابتدا در مورد چیزی که نمی دانید از اهل فن سوال کنید . بعد اظهار فضل کنید. البته شرط می بندم که اون لایک به مطلب هم کار خودتان هست. خود گویی و خود خندی . عجب مرد هنرمندی .
    • ....... US ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      اعتبار ما هوی این پرونده سر جای خودش هحفوظ است و به تاریخ آن مربوط نمی شود . شما چرا در این مورد از سازمان نظام وزشکی و یا وزارت بهداشت اسعلام نمی گیرید که خودتان هم شیر فهم شوید . این آقا دندان پزشک است و مدرک پزشک عمومی ندارد . سایر مدارک ارسالی ایشان و تخصص زیبایی و ....... غیره تمامی فیک و سا ختگی است . معلوم شد ایشان ارسن لوپن هم هستن
    • دامون IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      اولا در مقابل شمایی که یه مشت خرعبلات در جواب بنده دارین شک نکنین جالینوسم! شاید کسی از تحصیلات داخل و خارج خبر نداشته باشم ولی حداقل از شما که ادعا دارین و یه چیز چرت نوشتین قطعا اطلاعاتم بیشتر هستش! هیچ کجای دنیا مدرک رو سالیانه نمیدن که اگر سالی 24 واحد پاس نکنی مدرکتونو ازتون بگیرن جناب ارشمیدوس!! شما یه چیزی شنیدین ولی درستش رو نمیدونی! بحث دانش افزائی رشته ها وجواز کار یه بحث دیگه هستش و بحث مدرک پزشکی یه بحث دیگه... شما هر کجای دنیا مدرک دکترین بگیرین یکبار کیگیرین و تمام! حالا بحث مجوز کار یه بحث دیگه هستش! اون چیزی هم که شما میگین Unit of credit یا UOC همون واحد درسی هستش که به‌طورمعمول توی هر ترم ۲۴ واحد به دانشجو ارائه می‌دن!برای مثال تو دوره کارشناسی ارشد "آموزش محور" سه ترم متوالی هر ترم ۴ ساب جکت به دانشجو ارائه میدن که مجموعاً ۱۴ ساب جکت (معادل ۸۴ واحد) و یک پروژه (معادل ۱۲ واحد) به دانشجو ارائه می‌شه که مجموعاً ۹۶ واحد درسی یا (UOC) میشه!حالا کجای این 24 واحد کردیت به بحث ما و مجوز شما ربط داشت الله و اعلم! این که یه مهملی رو بگی مثلا جواب داده باشی فقط از یه لنگی بر
    • دامون IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      (ادامه کامنت قبلی) فقط از یه لنگی برمیاد و تمام...فرمودین بدون اطلاعات درافشانی کردم و یه فالوئر ناآگاهم و مهملاتی که فکر کنم اثرات توهم اجناس موتوری هستش دوست خوبم! شما زیاد جدی نگیر و به بقیه افاضات و حال و حولت برس و بزار در مورد مسائل مهمتر بزرگترها صحبت کنن... کار من و امثال من هم خندیدن به توهمات و فضانوردی امثال شماهاست که خودتونو دکتر حسابی میبینین و بقیه رو ناحسابی... ایضا لایک و دیس لایک هم کار خودمه دکترجان.. شما به همون کردیتت برس که یهو جواز کارتو باطل نکنن بیکار بشی و از پس هزینه اینترنت همین کامنتهات هم نتونی بربیای.... نمیدونم چه اصراری هستش آخه یه سریها حرف بزنن وقتی از خودشون هیچی ندارن و کل زندگیشون شده تعریف داستان زندگی بقیه! تازه اگر بتونن درست اون چیزی رو که شنیدن رو بیان کنن و اصل قضیه رو خرابش نکنن توی توهماتشون.... اینهمه حرف زده بودی جناب دکتر حسابی ولی آخر سر من یه سوال کرده بودم اونو جواب ندادی؟؟؟
  • حمید علوی CA ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    جهان سوم یعنی جاییکه دغل و دزدی و پشت هم اندازی و تقلب و دور زدن قانون توسط خود مردان قانون و رشوه و دروغ و جعل و …در بطن و متن جامعه و نهادها و دستگاههای اداری مثل نقل و‌نبات مورد مصرف قرار میگیره. جاییکه دندانپزشک و دکتر زیبایی میشه پزشک تیم فوتبال!!یعنی جاییکه بازیکن خیانت میکنه و فرداش یه عده زن و مرد عکس طرف رو بنر میکنن میرن جلو وزارت و باشگاه به طرفداری از بازیکن خائن. جاییکه دلارای تیم ملی سر از جیب یه نفر در میاره و طرف ابتدا محکوم میشه اما بعدش میشه سرپرست بزرگ‌ترین باشگاه مملکت..یعنی جاییکه بازیکن سابق فوتبال که سالهاست در شیخک‌نشین زندگی میکنه ۹ بار ارز دولتی میگیره، ارزی که باهاش قراره گندم و آرد وارد بشه و بره سر سفره ی مردم بدبخت، و بعد همون شخص میشه اسطوره ی به عده جوون که قراره فردای مملکت رو با درایت و سلامت بسازن.جهان سوم یعنی جاییکه شکست صاحب نداره اما برا هر نیمچه پیروزی هزار پدر پیدا میشه.جاییکه کسی رو‌ که صادقانه خدمت کرده با نامردی بیرون میکنن و کسی که عوامفریبی کرده رو جاش میارن و در کانالهای هوادارای مینویسن دیو چو‌ بیرون رود فرشته درآید!!
  • علی IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    فدراسیون آبی، اینم سوال داره؟؟؟ اینجوری مشکل بر طرف شده
  • پژمان IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    آخه تا زمانی که آقای دکتر نوروزی رو داریم چرا دنبال دکتر های دیگه میرن؟؟؟؟؟ دکتر نوروزی اینقدر از نظر تخصص کامل هستن که حتی بازیکنهای تمام باشگاههای لیگ برتر از جمله پرسپولیس و سپاهان و تراکتور هم برای مصدومیت هاشون میرن خدمت ایشون...ـ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی