نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کمالوند از سرمربیگری سایپا استعفا کرد/ جدایی فراز از فرهاد به پایان رسید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سایپا اعلام کرد دیگر حاضر نیست با شرایط کنونی به کارش در این تیم ادامه بدهد.

خبرورزشی - فراز کمالوند با اشاره به حواشی پیش آمده در دیدار تیمش مقابل پیکان تهران گفت: با اتفاقاتی که افتاده من دیگر کشش ندارم کارم را در سایپا ادامه بدهم. من مربی تیم هستم و باید مسائل فنی را دنبال کنم، اما نمی توانم موضوعات خارج از زمین را هم کنترل کنم.

او ادامه داد: ۱۰ روز است هشدار می دهم که در داوری ها دقت شود. آنوقت نتیجه اش این می شود که یک داور اصفهانی را به عنوان داور چهارم انتخاب می کنند و این در حالی است که ما با یک تیم اصفهانی در کورس نیفتادن هستیم. همین داور در حالی که داور وسط ۵ متری صحنه است، از فاصله ۵۵ متری اعلام پنالتی می کند. بعد همین داور چهارم به داور می گوید به کنار زمین بیاید و من را اخراج کند.

کمالوند با اعلام این موضوع که از سمتش کناره گیری می کند، تاکید کرد: با اتفاقاتی که رخ می دهد من کشش ادامه دادن ندارم. واقعا در مسائل خارج از زمین کاری از دستم برنمی آید  وبه همین خاطر از سمتم کناره گیری می کنم. تاکید می کنم که تاکنون ریالی هم از باشگاه سایپا دریافت نکردم و از این بابت هم نگرانی‌ای وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Blue Love IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    اون روزی که به خاطر پول رفتی باید فکر این چیزا رو میکردی حاجی
    • حمید علوی CA ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      حتی اگر فرگوسن و گواردیولا بود هم دیگه به هیچ وجه نباید راهش بدن برگرده به استقلال. یعنی استقلال انقد ذلیل شده بود که ف.ک بیاد و بگه من جای منصورخان نشستم و بعد یه ماه بذاره بره؟! لعنت به اون کس و اون کسان و اون باصطلاح هوادارانی که استقلال رو انقدر کوچیک کردن.
    • شمس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      آقاي علوي شما خودتو ناراحت نكن، استقلال با داشتن هواداريي مثل شما به همين روز افتاده، هوادارايي كه بجاي حمايت از استقلال شدين ملعبه دست چند تا بازيكن و پيشكسوت كه اوجش حمايتتون از فكري بود! تا هوادارايي مثل شما هستن استقلال هيچ وقت به جايي نخواهد رسيد.
  • هفت تیرکش معروف IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    این اصلا مربی نیست فقط کنار مجیدی هماهنگ شد استقلال نتیجه گرفت
  • عموشهرام ش IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    توهم مربی نیستی و مث کیسه کشا فقط غرميزني پس بیا باهم غربزنيد
  • رضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    چرا پيام اين بزرگ مرد رو نميگيريد؟ او با اين اقدام اعتراضش رو به داوري هاي جهت دار و تعيين نتايج بازي ها از خارج از زمين اعتراض كرد. دمت گرم.
  • امیر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    فراز کمالوند هیچ جایی نخواهد رفت مطمئن باشید مخصوصا با اتفاقی که در بازی با پیکان افتاد و این تیم ۶ تعویض انجام داد به احتمال زیاد نتیجه بازی ۳ هیچ به نفع سایپا برگرده
  • ناشناس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    آقای کمالوند شما با جدا شدنت از استقلال ضربه بدی هم به خودت و هم به استقلال زدی،از تیم دیگری به دلیل مشکلات به استقلال آمدی اما در برهه ای حساس تیم را ول کردی،اگر قراردادت از سایپا کم بوده پس چرا رفتی؟اگر نمی خواستی در استقلال کار کنی پس چرا آمدی؟اگر مشکلی در استقلال نداشتی پس چرا جدا شدی و رفتی به تیمی که برای بقا در جدول تلاش میکند؟اگر جدا شدنت هیچ آسیبی به تیم نمی رساند پس نقش شما در تیم چه بود؟اگر از همان اول نمیامدید یک نفر دیگر انتخاب میشد،شما باتجربه اتان مکمل خوبی برای آقای مجیدی بودید،اصلا بحث من این نیست که مغز متفکر تیم شما بودی و یا آقای مجیدی،بحث من این است که وقتی مشکلی هم وجود ندارد چرا باید از تیم جدا شد،واقعا این قضیه در فوتبال ما جای تاسف است،از ۱۶ تیم ۹ تیم سرمربی عوض کرده اند،با اینکه استقلالی ام اما از کار آقای مطهری خوشم آمد که وسط راه تیمش را ول نکرد.
  • شله زرد اصفهان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    یعنی فرهاد مجیدی چیزی بارش نیست که ذوق و شوق دارید عمو فراز بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی