نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴+۱ تیم تاثیرگذار در قهرمانی/ مسیر دشوار پرسپولیس و سپاهان برای فتح لیگ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و سپاهان حریفان مشترکی در مسیر قهرمانی دارند که شاید سرنوشت فصل را رقم بزنند.

خبرورزشی - با پیروزی پرگل سپاهان مقابل مس رفسنجان این تیم به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد البته با یک بازی بیشتر از پرسپولیس. زردهای نصف جهان ۷ بازی دیگر پیش رو دارند و پرسپولیس نیز با توجه به بازی عقب افتاده خود باید ۸ بازی تا پایان لیگ پشت سر بگذارد.

در این میان ۴ تیم هستند که حریفان مشترک سرخ ها وزردها بوده و در تعیین تیم قهرمان نقش کلیدی دارند. فولاد مهمترین حریف است که هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان باید در اهواز با این تیم روبه‌رو شوند. ذوب‌آهن نیز دیگر حریف مشترک این دو تیم است که سپاهان در ورزشگاه خانگی و پرسپولیس در فولادشهر باید با این تیم که برای بقا می‌جنگد، روبه‌رو شوند.پیکان تهران هم شرایط مناسبی ندارد و در این شرایط پرسپولیس و سپاهان در خانه این تیم باید با پیکان مصاف کنند. ماشین سازی شاید ساده‌ترین حریف تیم های کنونی اول و دوم جدول باشد. پرسپولیس در تبریز و سپاهان در اصفهان با این تیم روبه‌رو می‌شوند.

به جز این چهار تیم، مس رفسنجان که در هفته بیست و سوم باخت پرگل و پر حرف و حدیثی به سپاهان داد هم رقیب پرسپولیس است و باید در رفسنجان از پرسپولیس پذیرایی کند و باید دید تیمی که سپاهان را به صدر فرستاد در مصاف با پرسپولیس چه خواهد کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احم IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    چی چی واسه خودتون میبرین میدوزین هنوز کلی بازی مونده در ضمن سپاهان یه بازیشو مساوی کنه پرسپولیس بقیه رو ببره دیگ تفاضل گل مهم نیست امتیازش از پرسپولیسم کمتر میشه پرسپولیس قهرمان میشه پس الکی جو ندین دور شدن پرسپولیس از صدر آیا پرسپولیس از قهرمانی دور شد خخخخ بشین بابا بنشین تا صبح دولتت برسد خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی