لژیونر استقلالی در فکر بهترین تصمیم فوتبالی/ فعلاً استراحت می‌کنم اما ...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم زوریا لوهانسک اوکراین گفت: فعلا در حال استراحت هستم و هیچ برنامه‌ای در رابطه با انتخاب تیم بعدی ندارم.

خبرورزشی - در روزهای گذشته عنوان شد اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم زوریا لوهانسک اوکراین که فصل موفقی را پس از پیوستن به این تیم پشت سر گذاشت با پیشنهادات قابل توجهی از سوی باشگاه‌های اوکراینی و ایتالیایی مواجه شده است.

طبق اعلام رسانه‌های ترکیه و اوکراین، این بازیکن که همچنان به عنوان بازیکن فنرباغچه شناخته می‌شود (او به صورت قرضی به تیم اوکراینی رفته) از تیم‌های رده اولی و دومی‌دینامو کیف و شاختار دونتسک اوکراین پیشنهاد دارد. همچنین برخی رسانه‌های ایتالیایی خبر داده اند که باشگاه فیورنتینا ایتالیا نیز در صدد است این مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد.

 اللهیار صیادمنش از تیم استقلال به فنرباغچه ترکیه منتقل شد و در صورت انتقال دوباره از زوریا به تیم‌های دیگر، بابت قراردادی که بین باشگاه استقلال و فنرباغچه منعقد شده باید درصدی از حق انتقالش را به باشگاه ایرانی بپردازد. در واقع انتقال بعدی اللهیار صیادمنش به هر تیمی، باشگاه‌های استقلال و فنرباغچه را منتفع خواهد کرد.

اللهیار صیادمنش در حال حاضر نیم فصل دیگر با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین قرارداد دارد و در این حد فاصل، باشگاه اوکراینی می‌تواند طبق قراردادی که با فنرباغچه بسته در ازای پرداخت دو و نیم میلیون یورو، صیادمنش را به صورت قطعی از این باشگاه خریداری کند. در غیر این صورت در پایان قرارداد مهاجم جوان ایرانی با این تیم، صیادمنش به فنرباغچه بازگشته و در آن صورت باشگاه فنرباغچه با رقمی‌دلخواه او را به تیم‌های خواهانش منتقل خواهد کرد.

لژیونر استقلالی در فکر بهترین تصمیم فوتبالی/ فعلا استراحت می‌کنم اما ...

از رسانه‌های ترکیه خبر می‌رسد باشگاه زوریا لوهانسک توان پرداخت دو و نیم میلیون یورو برای عقد قرارداد قطعی با این بازیکن را ندارد و به همین دلیل احتمال زیاد است که صیادمنش بار دیگر به تیمی‌جدید منتقل شود. گرچه خود این بازیکن هنوز اطلاعی دقیقی از تیم بعدی اش ندارد.

اللهیار صیادمنش در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره فصل تازه به پایان رسیده لیگ برتر اوکراین اظهار داشت: ما می‌توانستیم در این فصل دوم شویم اما رقبای سرسختی داشتیم و در نهایت پس از دینامو و شاختار در رده سوم قرار گرفتیم. فکر می‌کنم مدیران باشگاه از کسب این رده راضی بودند ولی خود ما بازیکنان و کادر فنی معتقدیم شاید اگر در برخی مسابقات داوری‌ها به ضررمان نبود حتی می‌توانستیم در رده دوم بایستیم.

وی همچنین درباره رسیدن تیمش به فینال جام حذفی اوکراین توضیح داد: رقبای سرسختی در جام‌حذفی داشتیم ولی با اتحاد و همدلی که در تیم وجود داشت به فینال رسیدیم و در پایان ۱۲۰ دقیقه مقابل دینامو شکست خوردیم. فکر می‌کنم نتایجی که در این فصل برای باشگاه زوریا رقم خورد طرفداران این تیم را تا حد زیادی راضی کرده باشد.

صیادمنش که به عنوان بهترین بازیکن تعویضی در فصل گذشته از سوی مسئولان فوتبال اوکراین انتخاب شد گفت: از این بابت خوشحالم و امیدوارم توانسته باشم خواسته کادرفنی تیم را برآورده کنم.

مهاجم 19 ساله زوریا در این باره که برنامه‌اش برای بازی در فصل بعد چیست و در اوکراین می‌ماند یا به ایتالیا می‌رود خاطرنشان کرد: فعلاً حدود ۲۰ تا ۲۵ روز استراحت داریم به همین خاطر به ترکیه برگشته ام تا به ایران بیایم. در این باره هیچ فکری ندارم و فعلاً می‌خواهم استراحت کنم. باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد. ولی من فعلاً طبق قراردادی که با باشگاه زوریا دارم بازیکن این تیم هستم. اگر هم قرار بر جابجایی باشد قطعا سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی