نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تعیین تکلیف در تراکتور/ دژاگه از ایران می رود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعودشجاعی و اشکان دژاگه مدتهاست به صورت اختصاصی تمرین می کنند و به دنبال توافق با مالک تراکتور برای تسویه حساب هستند.

خبرورزشی - از زمانی که رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتور شد شرایط برای چهار بازیکن این تیم تغییر کرد احسان حاج صفی که متوجه اصل موضوع شده بود به سرعت وارد عمل شده و با دریافت رضایتنامه به سپاهان پیوست اما مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و سعید واسعی خواستند با صبوری خواستند شرایط را به نفع خود تغییر بدهند.

نیمکت نشینی‌های شجاعی و دژاگه در شش مسابقه تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا طاقت آنها را تمام کرد و خودشان به ادامه همکاری با تراکتور یا در واقع رسول خطیبی را زدند اما واسعی ماند بالاخره بعد از بازی تراکتور با پیکان به صورت محترمانه عذر هم خواسته شد. مسعود شجاعی این روزها همراه با اشکان دژاگه به صورت اختصاصی تمرینات انجام می‌دهد تا از فرم خارج نشود.

این که این بازیکن با سابقه بخواهد به فوتبالش ادامه دهد یا وارد دنیای مربیگری شود هنوز مشخص نیست. اشکان دژاگه که در نیم فصل مورد توجه استقلال قرار داشت و چه بسا برای فصل آینده اگر مجیدی سرمربی استقلال باشد در لیست او قرار داشته باشد دوست ندارد در فوتبال ایران بماند. دژاگه رابطه خوبی با همبازیانش دارد و در پاسخ به آنها در مورد تصمیم‌اش برای فصل آینده صراحت گفته در یک کشور دیگر فوتبالش را پیگیری می‌کند. شجاعی صراحتا به همبازیانش گفته چون شان او رعایت نشده دیگر در تمرین تیمی که رسول خطیبی سرمربی اش باشد شرکت نمی‌کند. دژاگه نیز درصدد است حتی در لیگ دسته اول آلمان یا یک کشور دیگر در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.

چهارمین بازیکن تراکتور یعنی سعید واسعی که در پایان فصل قبل جزو گزینه‌های حضور در استقلال بود در حال مذاکره با تراکتور برای فسخ قرارداد است. البته یکی از دلایل به وجود آمدن شرایط جهت پایان بخشیدن به همکاری با این چهار بازیکن مبلغ بالای دستمزد آنها عنوان می‌شود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    تو این 15 سالی که طرفدار تراکتور بودم همیشه عامل بدترین روزامون خطیبی بوده فراری دادن تونی یحیی ابراهیمی کیانی مهری حاج صفی واسعی اشکان مسعود خانزاده عباسزاده تیموری بوحمدان هادی محمدی اخباری!! خطیبی واقعا تو این چند سال به این نقطه نرسیده بودم واگذارت میکنم به همون خدایی که با هوچیگری صداش میزدی،بدترین روزا تو لیگ یک برتر جمعه سیاه همشوون جوک بود در برابر این حالمون هیچ وقت به فکر این نبودم طرفداری رو ول کنم ولی گویا مارم فراری داری میدی.بدجورم پشتتن به هر دری زدیم کع تو بری ما بمونیم نشد که نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی