نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش حشمت مهاجرانی به خطای روی قایدی و جنجال لحظات پایانی دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸آرژانتین می‌گویند اتفاقاتی که در لحظات پایانی بازی استقلال و پرسپولیس به وجود آمد واقعاً خجالت آور بود و ای کاش این مسائل در فوتبال ما رخ نمی‌داد.

خبرورزشی - حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی که با این تیم قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی را نیز تجربه کرد در خصوص بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس از فرصتی که در دیدار با استقلال به دست آورد نهایت استفاده را کرد و توانست با باز کردن دروازه این تیم به پیروزی برسد. استقلال خط هافبک پرسپولیس را مهار کرد و با پوشش‌های با توپ و بدون توپ این فرصت را به آنها نداد تا بازیسازی را انجام دهند. آبی‌پوشان نسبت به بازی با ذوب‌آهن انضباط تیمی بهتری داشتند و حتی می‌توانستند در شهرآورد شکست نخورند.

سرمربی اسبق تیم ملی افزود: صحبت کردن درباره داوری در حیطه اختیارات من نیست و درست نیست درباره‌اش حرف بزنم اما بسیاری بر این باور بودند خطایی که روی مهدی قایدی صورت گرفت پنالتی بود. صحنه‌هایی که اواخر و پایان مسابقه شهرآورد رخ داد زیبا نبود و من بابت آن تاسف خوردم که چرا باید شاهد این اتفاقات زشت باشیم. شاید شهرآورد حساسیت و اهمیت فراوانی داشته باشد اما درگیری و دعوا زیبنده فوتبال ایران نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی