نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
۱ |
۰
آیا عزیزی خادم این دو مربی را تا آخر عمر محروم می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو مربی در روزهای گذشته از رئیس فدراسیون فوتبال تقاضا کرده‌اند تا آخر عمر از سوی کمیته انضباطی محروم شوند!

خبرورزشی - از روزی که شهاب الدین عزیزی خادم از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال رای گرفت و علی کریمی هم به عنوان یگانه چهره فوتبالی همان رویداد با ۹ رای به کارش پایان داد، اتفاقات زیادی رخ داده است.

در این مدت، دو مربی فوتبال کشورمان در مصاحبه‌هایی سراسر انتقادآمیز و به شدت تند از رئیس فدراسیون فوتبال تقاضا کردند تا آخر عمر محرومشان کنند؛ نخست این مازیار زارع بود که پس از بازی ملوان و خیبر خرم آباد با صدای بلند اعلام کرد؛ «از شما نمی‌ترسم. مرا تا آخر عمر محروم کنید! من نیازی به این فوتبال ندارم و اگر فوتبال نباشد، شما هیچ چیز نیستید. چه مشکلی با ملوان و انزلی دارید؟»

واکنش فدراسیون فوتبال به حرف‌های مازیار زارع؛ محرومیت تا اطلاع ثانوی بود.

بیشتر بخوانید:

نفر بعدی که شاید کمتر کسی فکر می‌کرد پس از انتخاب تیم جدیدش همان حرف‌های زارع را تکرار کند اما فراز کمالوند بود. کمالوند بعد از دیدار سایپا و پیکان گفت: «به آقای عزیزی خادم می‌گویم من را تا آخر عمر محروم کنید. آخر این چه فوتبالی است؟ بازیکن پیکان، بازیکن ما را کشیده است و داور خطای پنالتی گرفته است. الان این صحنه را به ناظر داوری نشان می‌دهم. نهایتا می گوید اشتباه شده است.»

***

حالا خیلی‌ها منتظرند ببینند آیا کمالوند هم مثل مازیار زارع که از عزیزی خادم خواسته تا آخر محرومش کند؛ حداقل تا اطلاع ثانوی از حضور روی نیمکت تیمش محروم می‌شود یا نه؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    من چکش و خط کش اوردم.... این شخص تا حالا دو تا احکام داشته . یکی بستن پنجره پرسپولیس دیگری برخورد با بازیکنان دربی پرسپولیس... نگران نباشید ایشان سفیر هستند با کس دیگه کاری ندارد... شب همان دربی باید مجیدی محروم می شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی