نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
۰ |
۴
اتمام حجت مربیان استقلال با بازیکنان درباره پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادر فنی استقلال در آستانه دیدار حساس مقابل ذوب آهن در جام حذفی با بازیکنان درباره دربی و حوادث پس از آن اتمام حجت کردند.

خبرورزشی - حساسیت دربی پایتخت به گونه‌ای است که مزایای پیروزی یا تبعات شکست در آن تا مدت‌ها ذهن بازیکنان را به خود مشغول می‌کند.

در چنین شرایطی قطعاً مربیان تیم بازنده کار بسیار دشواری را پیش روی خود دارند چون علاوه بر اینکه باید نقاط ضعف تاکتیکی تیم را تشخیص بدهند به لحاظ روانی نیز باید شاگردان را به مرحله‌ای برسانند که از حال و هوای آن باخت خارج شوند. وضعیتی که در حال حاضر استقلال با آن دست به گریبان است و کادر فنی این تیم نهایت تلاش خود را به کار بست تا در آستانه جدال فوق‌العاده حساس با ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، روحیه بازیکنان را به سطح مطلوبی برساند. استقلال تمرینات خود برای رویارویی با حریف اصفهانی را آغاز کرده و جلسات فنی پیرامون مسابقه مورد نظر نیز استارت خورده است.

کادر فنی آبی‌پوشان به بازیکنان تأکید کرده‌اند اتفاقات دربی پایتخت و ناکام شدن مقابل پرسپولیس را به طور کامل از ذهن خود خارج کنند چون مسابقات هنوز تمام نشده و دیدارهای فوق‌العاده حساسی پیش روی این تیم قرار دارد که به هیچ عنوان نباید آنها را با ناکامی به پایان رساند.

مربیان استقلال با شاگردان خود اتمام حجت کرده‌اند بدون توجه به اتفاقات رخ داده در جمعه گذشته، کاملاً روی پیروزی مقابل ذوب‌آهن و ماندن در گردونه جام حذفی متمرکز شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی