نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
۱ |
۲
نقشه یحیی برای پنالتی‌ها/ تعویض رادو در ضربات پنالتی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ دو مرتبه در جام حذفی و با کشیدن بازی به ضربات پنالتی سنگربان پرسپولیس بوده و تیمش شکست خورده است.

خبرورزشی - گفته می‌شود یحیی گل محمدی قصد دارد در جام حذفی به بوژیدار رادوشویچ بازی دهد اما شکست‌های گذشته پرسپولیس با دروازه‌بانی رادو در جام حذفی نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.

رادو دو بار در جام حذفی درون دروازه ایستاد که با شکست پرسپولیس همراه شده است. اولین بار برابر قشقایی وقتی علیرضا بیرانوند در اردو تیم ملی بود بازی پرسپولیس در حضور رادو به پنالتی کشید و در نهایت تیم برانکو از بازی‌ها کنار رفت.

بار دوم هم وقتی بیرانوند به بلژیک سفر کرده بود تا با آنتورپ قرار داد امضا کند رادو برابر استقلال در جام حذفی به میدان رفت. پرسپولیس بار دیگر در حضور رادو نتوانست در پنالتی‌ها برنده باشد و به استقلال باخت.

حالا این سؤال مطرح می شود اگر دیدار پرسپولیس مقابل شاهین بندر عامری با حضور رادو به پنالتی بکشد یحیی دروازه‌بان تیمش را برای ضربات پنالتی تغییر خواهد داد یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • javad US ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    soual injast ke chera perspolis inghadr badbakhat shodeh ke bayad ba ama va aghar bazy konad, masoulaneh perspolis bayad karnameyeh Goel Mohamady ra negah konand aghar khoub nist on moraby Arjantynee ra biyavarand, perspolis pishrafthy onchenany ba in moraby nadashteh

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی