خبر بد برای پرسپولیسی‌ها/ پنجره پرسپولیس دوباره بسته می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس بار دیگر با خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش مواجه شده است.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس پس از عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی فصل گذشته خود با شکایت این مربی در کمیته انضباطی فیفا روبرو شد تا محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار به وی شود. دادگاه عالی ورزش نیز لایحه دفاعی پرسپولیس را در جلسه آنلاین با حضور وکلای باشگاه و کالدرون مورد بررسی قرار داد تا رای نهایی خود را صادر کند.

حکم قطعی بدهی باشگاه پرسپولیس به گابریل کالدرون صادر شده و وکلای باشگاه پرسپولیس حکم قطعی طلب ۵۸۰ هزار دلاری به همراه سود پنج درصد سالیانه را دریافت کرده‌اند. از این رو مدیران پرسپولیس در انتظار تعیین زمان پرداخت این بدهی هستند.

زمان ابلاغ این حکم به باشگاه پرسپولیس تا ۲۴ ماه می میلادی (سوم خرداد ماه) خواهد بود و پرسپولیس باید مبلغی حدود ۱۴ میلیارد تومان پرداخت کند. در این میان نکته ای که قطعی به نظر می‌رسد این است که در حال حاضر باشگاه پرسپولیس از نظر مالی با مشکلات عدیده ای روبرو است و در یک کلام با بحران مالی مواجه است. از این رو باید منتظر بود و دید راهکار باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این بدهی چیست و آیا قادر به پرداخت بدهی کالدرون خواهد بود یا خیر.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس به هر دلیلی نتواند در تاریخ مشخص طلب سرمربی آرژانتینی پرداخت کند این احتمال وجود دارد که دوباره پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • peyman IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    پول ژوزه و دلال كراوات بودمير بازيكناي اوكرايني و ....را چطور دادن اينم از همون جا واريز مي كنند
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    کسایی که میگفتن کالدرون بهتر از آقا یحیی هستش بیان جواب بدن.الان هم از لحاظ تعصب بهتره؟
  • دخی پرسپولیسی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    واقعا مسخرس بخاطرع یه حرف باید میلیاردی پول بدع پرسپولیس واقعا با مواجه مالی برخوردار میشه تاسف باره برای کسایی که این تصمیم و گرفتن از اون ورم نورالهی پرسپولیس و تحت فشار گذاشته واقعا این ناحقیه
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    چی چرا نه تورخدا زودتر شهریار را بگیر با بقیه هم تمدید کن چرا هی پنجره ما باید بسته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی